Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 724 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

P.A. Balk 03-03-2021

Een Reloop 4000 MK2 platenspeler besteld die de volgende dag al, perfect verpakt, werd geleverd.

Prima, snelle service en erg blij met een platenspeler die al mijn verwachtingen overtreft.

Top aankoop bij een prima bedrijf, waar ze begrijpen waar een hoogwaardige dienstverlening anno 2021 voor staat.

Bryan 02-03-2021

Ik heb al echt veel dingen besteld bij bax-shop, en ik heb nooit problemen gehad met ze.
De klantenservice is altijd goed behulpzaam geweest als ik vragen had, en de producten heb ik altijd in goede staat ontvangen.
Ook qua verzenden en leveren zijn ze altijd stipt, en tonen ze altijd representatieve levertijden.

Elixer 02-03-2021

Ik vind het een goede music shop..heel scala aan mooie producten..
Elixer snaren gebruik ik altijd voor mijn Taylor akoestisch gitaar..perfecte sound..
Vrij snel geleverd...top winkel...

Munkie 02-03-2021

Zondag bestellen, maandag 1200 uur in huis, net zo makkelijk. Alleen jammer dat ze 0.50 euro rekenen voor Paypal tegenwoordig. En, veel spullen zijn niet leverbaar momenteel, D'Addario snaren bijv., toch een standaardmerk. Te weinig containerschepen?

Arnold 02-03-2021

Ik had voor mijn aankoop van een Basgitaar wat vragen, heb contact gezocht met Bax Music en werd snel teruggebeld.
Ik kreeg zeer goed advies zonder dat ik in een richting werd gedrukt.
Mijn bestelling kwam keurig op tijd, zonder problemen of beschadiging.
Zeker een aanrader deze winkel.

Rob Koning 02-03-2021

Altijd goed, snel, betrouwbaar, goede service, stevige verpakking en goede spullen. Vaak besteld, altijd tevreden.

De Mitchinator 02-03-2021

Als er één winkel is die betrouwbaar is, dan is het Bax Music wel. Alles in het brede assortiment wordt snel geleverd en als er dan toch iets mis gaat, kun je altijd de klantenservice bellen. Je krijgt dan ALTIJD super vriendelijke mensen aan de telefoon die je graag helpen. Ik koop nooit meer iets ergens anders sinds ik Bax Music ken. Ik raad je dan ook zeker aan de website eens een bezoekje te geven!

Ton 02-03-2021

binnen een week dus nu snel geleverd; kwalitatief goed spul voor een zachte prijs. Heb vaker iets gekocht bij Bax, nooit problemen gehad, ook als er iets niet goed was. Retourneren was nooit een probleem. Goede service , ook aan de telefoon.

Van der Zwan 02-03-2021

Product was op voorraad, zou de volgende dag geleverd moeten worden. Is nooit aangekomen. Na veelvoudig contact met klantenservice is een onderzoek gestart. Ieder initiatief in dit onderzoek moet door mij als klant doorgedrukt worden. Bax heeft hierover 2 terug bel afspraken gemist: 1x klantenservice, 1x door management die uiteindelijk niet eens de moeite heeft genomen om terug te bellen. Uiteindelijk kan ik mijn geld terug krijgen na een week wachten en zal een expert mij bellen om me te helpen met nadenken over een alternatief. Deze opdracht werd door Bax als voltooid bestempeld zonder dat iemand mij gebeld heeft. Bax komt me tegemoet met 10 euro korting na al deze tegenslagen.
Tenzij er grote veranderingen plaatsvinden in de aanpak van mijn bestelling koop ik hier nooit meer.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 02-03-2021

Beste heer van der Zwan,

We hebben vandaag ook op jouw review via Trustpilot gereageerd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Bax Music

gerrit 02-03-2021

groot assortiment en snelle levering,
doen wat ze beloven
enne, vandaag besteld , morgen in huis maken ze waar

Sergii Chebotkin 02-03-2021

I'm always happy to use this shop because of a really quick delivery, good prices and whide list of different kinds of music equipment.

Julius 02-03-2021

Mooi assortiment, snelle levering en altijd betrouwbaar. Ik koop al jaren gitaar accessoires hier online Fijne winkel!

Marinko Laban 01-03-2021

Gewoon een superbetrouwbare (web)shop. Zelfs als je bestelling vertraagt is (wat mij slechts een keer gebeurd is...), wordt je netjes geholpen en kun je desgewenst je geld snel terugkrijgen. Mooie winken el showroom, maar ook de website mag er wezen: Veel goede info en videos om je te helpen een keuze te maken! De regelmatige acties en kortingen zijn ook leuk om gebruik van te maken.

Wouter 01-03-2021

Alles is goed geregeld: van het bestellen en betalen tot de track 'n trace code waarmee ik mijn bestelling kon volgen. Super snel mijn bestelling in huis!

Rijks 01-03-2021

Product zoals omschreven en werkt super. Ook is bestelling vlot geleverd, aanrader!

Dick Fiers 01-03-2021

Overzichtelijk en heel klantvriendelijk site, groot assortiment zeer snelle en juiste levering.
Prijs kwaliteit top👍

Marieview 01-03-2021

Als kind speelde ik al keyboard en ik was wederom op zoek naar een keyboard of digital piano. Bax Music is gewoon baas op het gebied van het begeleiden naar en kopen van een instrument. Je krijgt gewoon zin om een aanschaf te doen. Eerst maar eens de begeleidende filmpjes bekijken op Youtube, heldere en duidelijke begeleiding voor een eventuele keuze. De website is daarin heel erg helpend, omdat je vooraf kan bepalen wat je er aan wilt uitgeven, wat je belangrijk vindt en wat voor specificaties er nodig zijn. De zoekfunctie op de website is top, ik kan alles vinden wat ik nodig heb en ik kan selecteren op basis van beoordeling of prijs. De keuze is reuze en ook nog eens fijne aanbiedingen, maken dat ik snel een keuze heb kunnen maken na de keuze maken voor een instrument bespelen. De levertijd was iets later, dat kwam door de sneeuw, dat is netjes vooraf aangegeven. De bestelling werd vervolgens keurig afgeleverd in een stevige doos en het was een geschenk om het uit te pakken en aan de slag te gaan. Ga zo door!

Christiaan 01-03-2021

Laatste weken 4 bestellingen gedaan. 2 daarvan lukte het Bax niet om zich aan de ‘voor 23:00 besteld, morgen in huis’ te houden.

Producten waren op voorraad en toch zit er een dag of 2 extra tussen. Dat is enorm balen. De track&trace gaf dan aan dat het bestelnummer wel is aangemaakt, maar nog niet uit het magazijn naar DHL is gegaan.

Blue 28-02-2021

Onlangs een Squier Affinity Telecaster BB (Butterscotch Blonde) elektrische gitaar bij Bax-shop via de wesite gekocht voor een schappelijke prijs.
De levering kwam netjes op tijd en goed verpakt binnen.
Helaas bleek na uitpakken en testen van het instrument, dat er een 3 tal dingetjes niet goed en niet naar mijn zin waren.
Na telefonisch contact te hebben gehad, verzocht men mij om de probleempjes in een e-mail te vermelden.
Na de nodige mail wisselingen met Bax-shop Helpdesk bleek uiteindelijk dat, als je met schappelijke argumenten komt aanzetten, zij die ook op een schappelijke manier willen oplossen.
Dit was mijn eerste ervaring met Bax-shop en eerlijk gezegd geen tegenvaller.., maar voor herhaling vatbaar.
De gebruiksvriendelijkheid van de site is overigens prima.
Nou maar hopen, dat de volgende aankoop wederom naar mijn zin wordt afgehandeld.
Ben benieuwd en wordt zeker vervolgd…!

Met muzikale groet,
Blue

Louise 28-02-2021

Voor de eerste keer besteld en producten worden snel geleverd.
Vragen worden snel beatwoord en je krijgt goede feedback over vragen over producten.
Voor mijn verjaardag heb ik Bax bonnen gevraagd én gekregen.
Vriendelijke en snelle feedback ook over retourneren.

Pascal 28-02-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding, ben zeer tevreden met me bestelingen alles was keurig op tijd en het product was zoals omschreven. En ik hoop nog veel en lang plezier te hebben van de producten

M. V. G.

Pascal

Akbar nurmohamed 27-02-2021

Hoi hoi ik ben heel tevreden over de klantenservice. Er was iets beschadigd en ok kreeg direct een nieuwe opgestuurd. De klantenservice was heel duidelijk en behulpzaam.

Jeroen 27-02-2021

Spullen waren deze keer minder goed verpakt dan we gewend zijn van Bax. Levering was iets langer dan normaal, maar dat is waarschijnlijk niet Bax zijn schuld.

stefan 27-02-2021

Zeer goede winkel voor al je geluid en muziek materiaal.
Alles is altijd hoge kwaliteit en nog niets tegen gekomen wat rommel was.
De voorraad is soms wel minder, maar dat heeft waarschijnlijk ook deels te maken met de globale markt en transport die stil ligt dankzij corona

M.H. 27-02-2021

De site is overzichtelijk en je kunt makkelijk vinden wat je zoekt. Het aanbod is ruim. De levering was snel, ondanks het slechte weer (sneeuw en ijs). Ik vond de verpakking wat overdreven en daarmee zonde voor het milieu (harde koffer, doos, verpakkingsplastic met lucht, grote doos). ik heb niet hoeven nabellen of mailen, alles liep gewoon zoals je hoopt dat het gaat.