Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 719 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Wil Bekker 09-03-2022

Uitstekende assistentie bij aanschaf gitaar en versterker door beroeps muzikant. Eerlijk en gedegen advies. Beval zeker niet het duurste instrument aan, maar het beste naar mijn wensen! Zeer tevreden. Dit instrument betrof een leerling van mij, maar ik besloot direct zelf ook zo'n versterker aan te schaffen. Blackstar ID V40 Combo is een kleine reus! Geweldige mogelijkheden. Van romantisch tot hard-core.

Leo 09-03-2022

Bestelling ziet er goed uit en altijd op tijd. Bestelling altijd zoals overeen gekomen.
Ben zeer tevreden

Jan Sandbergen 09-03-2022

Groot assortiment en redelijke prijzen. Personeel is altijd bereid tot helpen ook als je met een probleem zit. Het wordt gewoon opgelost.

Alex 09-03-2022

Ben het inmiddels wel gewend maar top service, behulpzaam, eerlijke prijzen... tsja gewoon TOP ! Erg tevreden.

Jeroen 09-03-2022

- 3 januari een Hotone Ampero II Stomp besteld. Levertijd stond op "binnen drie werkdagen".

- Het is nu 9 maart; ik heb de unit nog steeds niet.

- De telefonische klantenservice bedient je constant van inaccurate informatie: Zo kreeg ik vorige week te horen dat mijn unit binnen was, en deze alleen nog door het sorteerproces heen moest. Ik zou hem begin deze week krijgen.
- Gister nog gesproken met een andere medewerker van Bax die dit ook bevestigde.
- Vandaag krijg ik weer de uitstelmail (die ik inmiddels al 10 keer heb gehad sinds 3 januari): Ik hoef hem niet voor begin april te verwachten.

Het is echt ongelooflijk hoe waardeloos dit bedrijf is geworden. Vroeger was het een groot, betrouwbaar bedrijf met goede prijzen. Nu incasseren ze je geld, spiegelen ze je een veels te rooskleurige levertijd voor, en als je ze erop aanspreekt verschuilen ze zich achter hun leverancier. Dat hun medewerkers op de klantenservice een totaal ander beeld schetsen dan de werkelijkheid, voelen ze zich ook niet verantwoordelijk voor.

Waardeloos.
JStoffer 12-03-2022

Update: Bax heeft middels de klantenservice adequaat gereageerd, en me de unit snel toegezonden. Alles is nu in orde.

Ik zou de review aanpassen naar een voldoende, maar editten blijkt hier niet te kunnen.

Antje 08-03-2022

Duidelijke omschrijving van de artikelen en goede en juiste informatie over de verzending via de mail.
Erg blij met mijn spulletjes

Patrick 08-03-2022

Baxshop is wel mijn favoriete webwinkel betreft muziekinstrumenten en toebehoren.
Groot assortiment veel diversiteit en snelle levering.
Baxshop biedt ook de topmerken aan vaak met korting en doen niet moeilijk met 2 weken later betalen.
Dus ja koop of shop bij Baxshop als jij iets zoekt op muziek gebied

Remco 08-03-2022

De winkel heeft alles op gebied van geluid en muziek.
De bestelling is perfect verlopen. Je word goed op de hoogte gehouden van het proces.
Besteld en de volgende dag de bestelling afgehaald op een DHL afhaalpunt.

Will 08-03-2022

Besteld op internet , gelijk bericht terug dat de volgende dag word thuis bezorgd

Hamid 08-03-2022

Super snelle levering en super goede kwaliteit voor z'n lage prijs. Ik heb een koptelefoon besteld op dinsdagavond, en woensdagochtend was hij binnen. Ik ben heel tevreden en raad deze website zeker aan!

Michaelking 08-03-2022

Price is cheaper than the other store! and very fast deliver! I will order again

J. Meijers 08-03-2022

Bax-shop is altijd de eerste keus wanneer ik iets nodig heb als gitarist of voor mijn band. Altijd snelle afhandeling, goed contact en veilige verzending van de bestelde producten. Ik raad Bax-shop altijd als eerste aan!

? 07-03-2022

In ons mannenkoor "Gouda's Liedertafel "zijn enthousiaste mensen die naar aanleiding van hun eigen muziekstandaard-Bax-
mij dit adres aanbevolen.
Dus...de ene dag besteld en de andere dag binnen.Zeer goed verpakt en hij bevalt HEEL goed,veel stabieler dan mijn vorige.
Kortom : Zeer Tevreden!!!

Daan van Dalen 07-03-2022

Bij Bax een gitaarhoes besteld, welke binnen 2 dagen keurig werd geleverd. Het product voldoet volledig aan mijn verwachtingen en de beloftes van Bax. Ook de bestelling en administratie waren snel en accuraat.
Mijn aankoop is voor herhaling vatbaar ! (Ik heb nog een tweede gitaar)

TIjmen 07-03-2022

ik vindt bax music een uitstekende winkel door het ruime aanbod van producten van goede kwaliteit. ook is er vaak snelle verzending als je online besteld, als het product je niet bevalt kan je het altijd nog kosteloos zonder gedoe terug sturen.

Rob 07-03-2022

Duidelijke artikel omschrijving.
Snelle verzending van de bestelling en degelijk verpakt.
Veel informatie op de site van specialisten over werking van een mixer e.d.

Michel Peeters 07-03-2022

Bax is altijd top,of het een guitar is of andere muziek artikelen,ook op tijd bij bestelling een ook klantenservice zeer behulpzaam.

KD 06-03-2022

We waren op zoek naar een beamer statief voor naast of achter de bank. Het onderstel van dit statief moet grotendeels onder de bank om te voorkomen dat de bank meer dan 15cm van de muur komt te staan etc. Het perfecte beamer statief gevonden bij Bax shop.

De kwaliteit prijs verhouding is uitstekend (zeker vergeleken met andere websites welke regelrecht producten uit China doorverkopen voor 3x de prijs). Ook andere audio artikelen zoals banaanplugs zijn van erg goede kwaliteit, al mogen de zwarte plugs wel wat duurder zijn dan de rode.

De levertijd was kort en alles was netjes intakt bij de levering. Service is goed voor in hoeverre ik hiervan gebruik gemaakt heb en het aankoopproces is erg soepel.

Mogelijk kan de website wat traag reageren bij het zoeken naar artikelen omdat er al resultaten getoond worden tijdens het typen. Of dat gewenst is, hangt natuurlijk van de specifieke gebruiker en situatie af. Ik vond het niet storend.

Wilhelmien 06-03-2022

we zijn heel tevreden! ik had het besteld voor een paar oudere dames die dat zelf niet kinden, ze zijn er heel blij mee

Chris P. 06-03-2022

Bax Music levert wat het belooft op de website. Snel en correct, met goede informatie. Dik tevreden.

Jolanda Steijn 06-03-2022

Snelle levering. Fijne webshop en altijd de mogelijkheid om in een fysieke winkel te gaan kijken. Duidelijke communicatie over de levering.

Julian Vis 06-03-2022

Goede service, snelle levering en het wordt duidelijk aangegeven via e-mail wanneer en hoelaat de bestelling wordt gegeven

Nick Hogewoning 05-03-2022

Bax is een fijne muziekwinkel waar ik graag kom shoppen. Bax heeft een ruim assortiment van goed geprijsde artikelen, welke gemakkelijk en snel besteld en geleverd worden. De helpdesk reageert ook snel en adequaat indien je vragen en/of opmerkingen hebt over een product of levering. Kortom: een aanrader voor iedere muzikant en meer!

Glenn 04-03-2022

Ik bestel al jaren mijn dj benodigdheden bij Bax shop en heb nog nooit een negatieve ervaring gehad. Ze bezorgen wanneer ze zeggen en de aankopen zijn altijd netjes en veilig verpakt en de site. Daarnaast hebben ze ook vaak goede aanbiedingen. Top bedrijf👍🏻

Ben Bo 04-03-2022

Bax is een professioneel bedrijf waar je instrumenten software accessoires etc.. koopt tegen een scherpe prijs.
Zoals ze beloven is alles snel geleverd! Koop je liever niet online bezoek dan een van de winkels. Via de website zie je of ze jouw product in de winkel voorradig hebben.
In deze enorme concurrerende markt houd Bax zicht goed staande. Ze bestaan lang dus ook voor eventuele garantie weet je dat je bij Bax music goed terecht kan.