Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Kyra 28-01-2021

Snelle levering. Alles ziet er mooi uit. Mijn zoon kijkt nu al uit naar zijn verjaardag.

Ramon 28-01-2021

kwalitatief goeie spullen ook voor mensen met een kleine portomonee. ben zelf beginnend drummer. en kan hier alles vinden wat ik nodig ben. super webshop leveringen ook optijd zoals beschreven staat in de mail. groeten Ramon

Justin 28-01-2021

Ik vind altijd wat ik wil bij Bax, en tegen goedkoop prijzen, een makkelijk om te gebruiken website en snel bezorgen.

Pim 28-01-2021

Goede winkel met alles op muziekgebied en een goede website. Ook de service is prima.

MichaelAE 28-01-2021

Zeer groot assortiment en regelmatig interessante aanbiedingen. Ze maken echter het verschil door hun personeel dat zeer goed advies geeft.

Harold 28-01-2021

Goede webwinkel waar ik vrijwel alles voor mijn muziek nodig heb aanschaf. Het is ook de eerste site waar ik op ga kijken want mijn ervaringen zijn goed. Veel keus en de prijzen zijn scherp en de levering verloopt ook goed. De spullen worden goed verpakt. Ik vind de filmpjes en informatie over de producten ook goed. En ik lees graag de recensies van andere gebruikers. Ik bestel met plezier iets bij deze winkel.

Awi 28-01-2021

Over het algemeen zeer tevreden over Bax, toch wel het meest brede assortiment op muziek instrumenten binnen Nederland, erg fijn! Trouwe klant.

Patrick 28-01-2021

Alles wat te maken heb met muziek van studio tot Dj gear haal ik Bij Bax Music in Goes. Of dit nu te maken heeft met studio apparatuur - of je Dj bent of beginnende - ofwel je speelt een instrument. De begeleiding en vakbekwaamheid die ik daar proef geeft je als koper voldoende ondersteuning om het geen aan te schaffen met wat je voor ogen hebt. Ook al ben je een leek, ze nemen de tijd en begeleiden je door het product uit te leggen en eventueel te demonstreren. Zelfs al heb je na je aankoop nog vragen dan is een belletje nooit teveel. Ook voor de wat kleinere portefeuille kan daar goed slagen om tot goede resultaten te komen.
Er is zoveel te koop in de muziek industrie, mijn advies......oriënteer jezelf maak een lijstje, kijk op de online shop ofwel ga naar de winkel en laat je adviseren. (als dit weer mag uiteraard), laat je informeren wat bij je past en met wat je wilt. Mijn ervaring heeft geleerd met al mijn aankopen dat je bij Bax Music dan op het goede adres bent. Je bent er welkom maar vooral je voelt je thuis :) omdat je iets doet wat je leuk vind. Het maken van MUSIC.

Pim Martherus 28-01-2021

Mooie snaren, mijn gitaar klonk heel schel en met de nieuwe snaren klinkt hij warm

Hugo 28-01-2021

Zeer goede prijzen. Snelle levering. webshop is een aanrader vanwege het ruime aanbod en goede vergelijkingsmogelijkheden.

Daan 28-01-2021

Mijn pakket was snel en compleet geleverd, niks op aan te merken.
verder is de inhoud ook uitstekend.

Patrick 27-01-2021

Alles wat te maken heb met muziek van studio tot Dj gear haal ik Bij Baks Music in Goes. Of dit nu te maken heeft met studio apparatuur - of je Dj bent of beginnende - ofwel je speelt een instrument. De begeleiding en vakbekwaamheid die ik daar proef geeft je als koper voldoende ondersteuning om het geen aan te schaffen met wat je voor ogen hebt. Ook al ben je een leek, ze nemen de tijd en begeleiden je door het product uit te leggen en eventueel te demonstreren. Zelfs al heb je na je aankoop nog vragen dan is een belletje nooit teveel. Ook voor de wat kleinere portefeuille kan daar goed slagen om tot goede resultaten te komen.
Er is zoveel te koop in de muziek industrie, mijn advies......oriënteer jezelf maak een lijstje, kijk op de online shop ofwel ga naar de winkel en laat je adviseren. (als dit weer mag uiteraard), laat je informeren wat bij je past en met wat je wilt. Mijn ervaring heeft geleerd met al mijn aankopen dat je bij Baks Music dan op het goede adres bent. Je bent er welkom maar vooral je voelt je thuis :) omdat je iets doet wat je leuk vind. Het maken van MUSIC.

Chris Stubbe 27-01-2021

Bax is Top.. Duidelijke site, leveren snel en hebben de juiste beschrijving bij de producten staan.. De prijzen zijn ook gewoon top! Ik ga nergens anders meer heen. Voor vragen staan ze altijd klaar en nemen ze de tijd voor je

Karel Ongena 27-01-2021

Een aankoop waarover ik heel blij ben. Overzichtelijke site waarop logische randapparatuur als suggestie wordt gegeven en goedkopere combi's worden voorgesteld. Bestelling zowel van Bax als van de transporteur uit perfect te volgen. Feilloos afgeleverd en al hard genoten van twee stevige 18" subs.

Thijs 27-01-2021

Hele fijne winkel, altijd goede service, goede prijzen en altijd snel geleverd.

jos 27-01-2021

over mijn aankopen: GEEN aanmerkingen,alles naar wens snelle levering,goed verpakt

Jan van den Hogen 27-01-2021

Naast dat ik het leeuwendeel van mijn gitaren (Fender, Gretsch, Yamaha, D'Angelico) zonder problemen bij Bax Music kon verkrijgen (tegen zeer concurrerende condities!), geldt hetzelfde voor de gear. Ik heb mogen constateren dat Bax ook de one-stop-shop is voor stompboxes, reparatiesets, gitaarstandaarden, en noem maar op. Kwalitatief hoogwaardige gear, ook weer tegen scherpe prijzen. Je vindt vrijwel altijd wat je nodig hebt, en anders is het zeer snel nageleverd.
Enige probleem blijft de website: daar staat zoveel moois op, dat ik er bij ieder bezoek weer bijzonder hebberig van wordt, en nog veel meer wil hebben.

B.meeuwis 27-01-2021

Zeer goede winkel, zijn zeer flexibel, eerlijk personeel.
Doen nergens moeilijk over.

Heleen 27-01-2021

ik kreeg de link door omdat het een verjaardagscadeautje is. De bestelling werd keurig verpakt en snel geleverd.

Twents Kwartiertje 27-01-2021

Goede kwaliteit en snelle levering tegen een gunstige prijs

Studio Swaneveld 27-01-2021

Bax music heeft een grote keuze, en een goede zoekmachine waardoor je snel bij de juiste artikelen komt. Ook hebben ze regelmatig kortingen in de vorm van acties en kortingscodes.

bosman 27-01-2021

Al jaren trouwe klant bij Bax, Prijs/kwaliteit is top. Snelle verzending, goeie communicatie. 1 keer een probleem gehad met een levering maar dat werd degelijk opgelost. Professionals!

vd berg 27-01-2021

verzending is rap, en ook de informatie voorziening is top. De leverwijze geniet verbetering. zo bestelde mijn vrouw een drumstok houder met een set drum stokken dat in een grote doos werd verstuurd. dit had ook in kleine doosjes of enveloppen gekund. ook mijn koptelefoon werd doos in doos verstuurd. beetje overkill

Bas 27-01-2021

Gekozen voor bax-shop vanwege de goede naam en redelijke ervaringen vroeger. Het lukt me nu echter niet na retourmelding via de website (en bevestigingsmail) de rest van het retourproces te doorlopen.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 27-01-2021

Beste Bas,

Bedankt voor jouw review. We hebben jouw review ook via Trustpilot ontvangen en je via die weg van een reactie voorzien.
Neem gerust contact met ons op voor vragen.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Roepa 26-01-2021

Per e-mail advies gevraagd voor een microfoon.
Per ommegaande uitstekend advies gekregen.
Echt heel goed, to the point, helder en duidelijk.
Zelfs voor een leek (als ik) goed te begrijpen.
Besteld en 1 dag later in huis. Precies wat ik zocht.
Wat wil je nog meer? Dit is zoals het hoort.