Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 723 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

eddy boschman 18-09-2021

zeer te vreden,vandaag besteld en dag nadien in huis,goed matriaal!nooit ontgoocheld geweest!

Poppodium Het Burgerweeshuis 17-09-2021

Yamaha P-45 digitale piano zwart aangeschaft voor één onze oefenkelders. Snelle levering zodat de muzikanten er niet zo lang op hoeven te wachten. Piano bevalt goed. Toetsaanslag voelt als een "echte" piano aan. Verder is die gebruiksvriendelijk zonder al te veel knoppen.

D. T. 17-09-2021

Goede prijzen, betrouwbare service. Als er problemen zijn worden die altijd opgelost. Groot assortiment en goede mogelijkheden om producten uit te proberen in de winkel.

Gerwin L 16-09-2021

Ben vaste klant bij Bax voor veel van mijn audio spullen. Laatst een subwoofer besteld. Levering verliep een beetje moeizaam maar ik heb de zending op het koeriers bedrijf een paar km verderop van mij op kunnen halen.

Klantenservice denkt goed met je mee en zoeken naar oplossingen (wanneer je belt)

Wim k 15-09-2021

Goede service verlening en hulpvaardig personeel in de winkels. uitproberen is geen probleem. vaak erg mooie acties. op de site is alles goed vindbaar met goede beschrijvingen. Soms zit er wel een prijsverschil in de sites .BE en .NL. voor dezelfde aanbieding of hetzelfde artikel. Ik heb er zelf al diverse instrumenten/artikelen gekocht, en ben er zeer tevreden over. zeker de moeite waard om eens binnen te kijken.

De-ZEIKSNOR 15-09-2021

Flink assortiment! Alle bekendere/ gewaarde merken worden aangeboden. De levering is zeer snel, ook artikelen die niet voorradig waren had ik alsnog sneller dan verwacht op de deurmat!

Jannie 15-09-2021

Veel keus, goeie service en supersnelle levering !!
Voor de muziekliefhebber de ideale winkel.

Marco uit Renkum 15-09-2021

Meerdere keren bij Bax besteld en ze hebben mij nog nooit teleur gesteld. Altijd goede kwaliteit voor een redelijke prijs!

Niels 15-09-2021

Bax Music heeft een ruim assortiment aan producten. De site is over het algemeen goed en overzichtelijk, maar bij specifieke zoekmomenten zijn de medewerkers heel kundig en hulpvaardig bij het helpen beantwoorden van vragen en denken goed mee.
De prijzen en kwaliteit verschillen natuurlijk per product, maar de producten die ik heb gekocht met goed advies en overleg, zijn goed. Kortom ik ben tevreden met Bax Music en begin al aardig een trouwe klant te worden.

Charles 15-09-2021

Voldoet aan de verwachtingen en een snelle levering.
Ik gebruik hem hoofdzakelijk als externe geluidskaart voor de pc.
Handzaam kleine mixertje

hen3 14-09-2021

weer goed en netjes geleverde producten en dat voor scherpe prijs en goed verpakt zo als we gewent zijn van Bax shop

Laurens2603 14-09-2021

Heldere omschrijving van de producten. Je weet wat je krijgt en je weet dat de kwaliteit goed is.

Wann 13-09-2021

Top bedrijf, top producten, ik bestel hier al 10 jaar mijn producten er is nooit wat mis gegaan. Tot elke fijne details om je als musicus te laten ontwikkelen want los van de producten heeft Bax shop ook informatie over dergelijke details wat met muziek te maken heeft.

Jeroen 13-09-2021

Goed product geleverd en snelle levering. Mogelijkheid om hem na gebruik terug te sturen zeer gewaardeerd, dit zorgt ervoor dat je eerst erachter kan komen of het wel voor je geschikt is

Sonja van Lierop 13-09-2021

Mooie koelkast! Zeer goed ingepakt afgeleverd en zeer behulpzaam bedrijf. Echt Top!

PvdL 13-09-2021

Snel geleverd, netjes ingepakt en bij afhaalpunt geen problemen dus betrouwbaar. Ook de prijzen zijn aan te bevelen. ThanX BAX-Music en ja ik zal deze winkel aanbevelen!!!!

DISHAILEY 12-09-2021

Bax Amsterdam super leuke winkel vooral geholpen door knappe jongeman, die vooral veel wist van de basgitaar voor mijn dochter die super blij is. Bedankt

Jan van der Veer 12-09-2021

Bax heeft mij goed behandeld. Ik had een, voor mij, dure gitaar aangeschaft. Door omstandigheden kon deze pas na enkele maanden geleverd worden. Bij deze zending hoorde een gratis gig bag. Deze was niet aanwezig. Na overleg kon ik een gitaar koffergeleverd krijgen tegen een kleine bijbetaling. Een goed gebaar van Bax.

H. Uysal 11-09-2021

Bax Music is mijn muziek shop geworden. Wat ik bestel komt het op de juiste tijd. Ik ben er erg blij mee.

H. Uysal 11-09-2021

Lars Hogendoorn 11-09-2021

Ze zijn snel, betrouwbaar en niet duur. En als je advies nodig hebt, dan denken ze graag met je mee om een oplossing te vinden, zonder dat ze er meteen op aansturen om je meer te verkopen. Dat is waarom ik vaste klant bent!

Ilse Zstrtn 11-09-2021

Goede ervaring met Bax. De website is duidelijk, ruim assortiment en heldere beschrijvingen van de producten. Het product wat ik had besteld (een b-stock model) was zoals omschreven/ te zien op de foto's. Snelle levering en zelf kiezen wanneer het bezorgd wordt. Geen ervaring met de klantenservice/ retourneren want het was gewoon goed :)

Marco 11-09-2021

Ik gebruik Bax shop al meerdere jaren en de prijs kwaliteit en levering is altijd tip top in orde. Ik raad iedereen Bax shop aan die serieus met muziek bezig is.

Erik vd Graaf 10-09-2021

Tja.... De levering was weer volgens mijn verwachting..... Vlot en volgens afspraak.
De spullen die ik besteld hen, de Fender slagplaat vond ik boven verwachting, heb hem via een foto moeten uitzoeken, maar deze is mooier als wat ik dacht.
De plectrum's is een zoektocht van wat mijn favorite plectrum moet zijn.... Deze zat er tussen en heb er inmiddels al een mooi optreden mee gedaan..... Perfect.
Verder ben ik gewoon blij met Bax-shop.

Adri 10-09-2021

Heb voor deze shop gekozen door mond op mond reclame. En op advies van de muziekleraar. De spullen ukelele, muziekstandaard en ukelelestandaard goed bevallen. Zoon van 6 jaar is er super blij mee.