Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 719 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Adrie van Putten 05-02-2023

Te weinig expertise te weinig personeel
Klantenservice van lik me vestje
Ik kom met een hoofdtelefoon waar nog garantie op zit krijg als antwoord dat hij opgestuurd moet worden om te kijken wat de storing is ik geef aan dat de kabel stoort waarschijnlijk een breuk maar het moet opgestuurd worden met de onderzoek kosten
Kom op zeg
Ik heb voor een kabeltje die ik uiteindelijk maar nieuw hebt aangeschaft meer dan een uur daar binnen geweest 45 minuten gewacht tot het uit het magazijn kwam
Mij zie je er niet meer terug
Ontzettend lange wachttijden daar een keer iets online besteld en alleen maar afhalen op het juiste tijdstip daar en dan meer als een uur wachten schandalig
Officiele reactie van Bax-shop.nl 08-02-2023

Beste Adrie,

Allereerst excuses voor de mindere bereikbaarheid. Niet fijn om te lezen dat je een mindere ervaring hebt met de service. Bij een defect adviseren we je om het artikel op te sturen zodat onze retourafdeling dit kan bekijken. Hiermee hopen we je een passende oplossing te kunnen bieden onder de garantie voorwaarden.

Mocht je nog vragen hebben vernemen we het graag.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Bert VDB 05-02-2023

Aankoop prachtinstrument bij Bax Brugge. Alle tijd gekregen om tijdens verkoopsproces zowel uit te proberen, na te denken en alternatieven te bespreken. Deze ervaring is dé reden waarom bij specialisten langsgaan nog steeds een online-aankoop overklast.

Martin 05-02-2023

Great place to buy whatever you want. I wanted to buy great studio monitors and it was amazing. I could use a lot of speakers in an isolated room. For me it was a great experience.

Also the guys have a lot of patience and threats you well.

And you can try every guitar there, you have hi gain amps and you can choose whatever you want.

Abel 05-02-2023

De shop is overzichtelijk, duidelijk en geeft prima weer wat men verkoopt. De belofte, vóór 2300 uur bestellen en de volgende werkdag in huis, komt men echter niet na. Dus wat mij betreft dan ook niet meer vermelden.
Contact opnemen hierover gaat ook heel moeizaam. Te veel karakters in een bericht wordt diverse keren niet geaccepteerd en bij telefonisch contact sta je zo 1,5 uur in de wachtrij....... Hier valt dus zeker het eea te verbeteren.

Jan Visser 04-02-2023

Ondanks lever problemen is het personeel erg vriendelijk en blijven rustig. Petje af. Het is erg moeilijk te schatten wanneer iets geleverd worden in deze tijd. Maar dat hebben ze goed opgelost

Nico van der Molen 03-02-2023

zeer goede music shop met goede service en vriendelijk personeel.
bestellingen worden altijd netjes en op tijd afgeleverd.

Kees 03-02-2023

Linkshandig bleek 60 jaar geleden op de lagere school al onhandig tijdens het schrijven met de kroontjes,inktvlek,pen. Zo ook véél later bij het bespelen van de elektrische gitaren; bas, strato en hollow Maya. Alles voor rechtshandigen was de standaard en met mijn linkse gevoel onbespeelbaar. Graag en met bewondering luister ik naar de gitaristen die schijnbaar moeiteloos de juiste snaren raken. Voor mijn kleinzoon kocht ik enkele jaren geleden een 3/4 set bij Bax voor een goede prijs kwaliteit verhouding. Met die ervaring dusi bij Bax op zoek naar de linkshandige variëteit en prettig verrast door het grote aanbod. Deze gitaar viel me op en direct besteld. Eenmaal binnen, perfect in orde. Wat een body, iets wat kortere en smallere hals, prima voor mijn inmiddels wat stramme vingers. Hoop gauw met mijn kleinzoon te kunnen
gaan 'jammen'.

F.vd.H 03-02-2023

Ik ben al jaren klant bij Bax Music, mijn
Muziek producten zijn bij altijd snel en optijd geleverd. Ook is alles altijd goed verpakt.

Dank jullie wel, Bax Music👍🏼🎸

Marion 03-02-2023

Prima gitaar en mooie gitaar uit de outlow serie,na stemmen kon ik hem gelijk gebruiken en speeld goed echt een aanbeveling,ik heb de blauwe kleur van de standaard tekecaster,prima geluid,ik ben er heel blij mee en de gitaarband wat ik samen kon bestellen in de aanbieding is ook heel goed en zacht op de schouders,dat is die leren band.bedankt Baxshop,dit is mijn tweede gitaar al die ik van jullie heb en me erg goed bevald.ditsamen gehad ,super goed.

Nico 02-02-2023

Uitstekende webshop, overzichtelijke rubrieken en duidelijke uitgebreide uitleg. Concurrerende prijzen. Indien voorradig snelle levering.

Abel 02-02-2023

JW Spobeck 02-02-2023

Overzichtelijke site, vriendelijke klantenservice.
Goed geïnformeerd naar de status van de bestelling als er een langere levertijd op zit.
Bestel er regelmatig, het enige wat niet altijd lukt is voor 23:00 bestellen en de volgende dag je product in huis hebben.

LJF 01-02-2023

Voor 23:00 uur besteld, Morgen in huis????

Bullshit!!! Delivery always takes additional days, even when item is in stock, paid via Ideal, etc. etc.

....and what happens if its not delivered on time??
NOTHING.

Yaz 01-02-2023

Eerlijk en verantwoordelijk maar de levertijd kan beter worden, maar ook grote mogelijkheden om jouw eigen wil te vinden.

Ivo 01-02-2023

Contact met medewerkers naar aanleiding van een verkeerde levering was Vriendelijk, professineel en behulpzaam. Probleemloos in retourneren en ruilen.

Dat was 1x. Andere keren werden mijn bestellingen keurig geleverd.

Johan B 01-02-2023

goed advies.
duidelijke site ( makkelijk je product te vinden)
Stevige verpakking
Duidelijke en haalbare afleverdatums

Ron 01-02-2023

Bax-Shop altijd goed.

Product Samson MDA1 actieve DI box werkt super goed. Clean geluid.

Prijs\kwaliteit is prima en doet wat het moet doen.

En drie jaar Bax-Garantie.

Henk Stokhof 31-01-2023

Deze shop in Amsterdam levert geweldige producten. Ik ben ook heel blij met de onlangs aangeschafte Fender Telecaster AM Dark Night. Geen verkeerd woord daar over. Ik bestelde hem kortgeleden en kon hem de volgende dag ophalen. De gitaar hoefde alleen maar tevoorschijn worden getoverd en meegegeven. Ik daar meer dan een uur staan wachten en met mij een aantal andere klanten die slechts een klein productje wilden betalen. Enkelen gaven er de brui aan en haakten af. Dat kan een incident zijn, maar het overkomt me vaker bij Bax Amsterdam en ik ben zelf al eens eerder de winkel uitgelopen omdat er niemand beschikbaar was. Complimenten voor de goede en beleefde behandeling door het overbezette personeel, maar vanuit management oogpunt zou ik de dienstverlening wat anders inrichten, zodat er altijd iemand is voor de kleine handelingen aan de kassa.

Math 31-01-2023

De Yamaha C40II is een ideaal studie-instrument. Degelijk gebouwd, mooi afgewerkt en een geweldige klank. Ik kocht hem bij Bax. Werd de volgende dag bezorgd. Goed verpakt. Voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.

Freek Ensing 31-01-2023

Al vaker wat besteld, en tot dus ver nog niet teleur gesteld, ze komen altijd hun afspraak na, Top

Wim de Leeuw 31-01-2023

Bestel je iets ga het zelf halen, levering DHL drama meestal in 2 keer, geen enkele bestelling goed gegaan of aan tal klopt niet of product, nu weer verkeerde case geleverd zelf met spoed moet omruilen 45 min heen 45 min terug zonde van mijn tijd.

A 30-01-2023

Naar mijn mening komt Bax-music zijn beloftes niet na. Bax adverteert "next day deliver" mits het voor 23.00 en op vooraad is. Ik heb een digitale piano besteld binnen deze criteria. Bax geeft tijdens het bestel proces aan dat ze mij dezelfde dag zouden bellen voor levering. Dit is niet gebeurd. De volgende dag heb ik contact opgenomen met de klanten service, waar ze aangaven dat het het "momenteel wordt ingepakt" en ik dezelfde dag nog een track en trace ontvang en het pakket 1 dag vertraagd is. De volgende dag heb ik geen track en trace en geen pakket ontvangen. Ik heb nogmaals de klantenservice gebeld. Hier geven ze aan dat ik voor 12 uur gebeld wordt. Dit gebeurd, helaas wederom niet. Na nogmaals klantenservice te bellen geven ze aan dat ik "helaas toch niet op de lijst sta" en ik na het weekend op de lijst gezet wordt. Ze beloven me dat ik op de lijst sta en dat ik maandag tussen 9 en 10 gebeld wordt voor de levering. Helaas gebeurd dit niet. Na opnieuw de klantenservice te bellen, geven ze aan dat ik "helaas niet op de lijst sta". Dat een pakket te laat is oke, maar dat ze me 5x vertellen dat het de volgende dag komt en er niet gebeurd wat ze beloven is voor mij de maat vol. Naar mijn mening hadden ze beter eerlijk kunnen antwoorden ipv beloftes maken die ze niet na komen. Naar mijn mening is het slechte service en slecht contact met klanten.

Marianne 30-01-2023

telefonisch heel slecht tot niet bereikbaar, er wordt niet gereageerd op email, vandaar het cijfer 2

Henk 30-01-2023

Ik vond mijn oude platenspeler Siemens RW777 weer terug en heb mijn platen van de vliering gehaald. Om het goed te horen was een voorversterker nodig. Die vond ik bij Bax. Werkt perfect. De Siemens platenspeler is bijna 45 jaar oud en met deze voorversterker weer helemaal up to date. Heerlijk om het jeugdsentiment weer terug te halen. Bedankt Bax, ook voor de vriendelijke service en bediening.

Bert Senden 30-01-2023

Snelle levering van de bestelde producten. Goed contact. Goede prijs en kwaliteit verhouding.