Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Jan Jaap 25-03-2021

Goede overzichtelijke shop, super snelle levering, alles netjes in orde !
Kleine bijzonderheid: de doos was wel erg groot voor wat er in zat, maar alles was wel netjes verpakt en kwam heelhuids aan !

Robèr Coolen 25-03-2021

Rookmachine met vloeistof bevalt heel goed! Laatst heel de woonkamer blank gezet! 👊😬

Chris 25-03-2021

Spullen zijn altijd lekker snel geleverd en ze hebben een gote voorraad. Geweldig.

Chris 25-03-2021

Goede online shop. Snelle afwerking en ik werd goed op de hoogte gehouden van de afwerking.

C Steensma 25-03-2021

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering van mijn bestelling en deze was ook goed verpakt! 👍

Michiel 25-03-2021

Ik heb al meerdere malen bij Bax Music besteld. Er wordt altijd netjes en snel geleverd!

Switt 25-03-2021

Beyerdynamic DT-770 pro
Heb een Beyerdynamic DT-770 pro 32Ohm aangeschaft bij BAX-Music.
Kreeg direct een mail dat de betaling geslaagd was en mijn bestelling op voorraad.
Daarna een mail met verzendklaar.
mail met verzonden.
mail met onderweg en track and trace.
Keurig !!
Heel fijn dat ik zo op de hoogte werd gehouden.
Ik geef een 9 zodat iedereen alert blijft ;)

MArco 25-03-2021

Zeer te spreken over bax music,
Producten op tijd gekregen en waren zoals bij de product informatie aangegeven was.

Zeker een aanrader,
Ook voor vragen kun je gewoon de klantenservice bellen en ze helpen je graag op weg naar het vinden wat je zoekt.

Edwin 25-03-2021

Goede online winkel. Betrouwbaar, snelle levering - je ontvangt je bestelling 1 dag erna. Ik bestel hier al jaren mijn snaren en andere muziek-accessoires en de producten zijn altijd zoals staat aangegeven op de website. Bedankt Bax!

David 25-03-2021

Eenvoudig reserve onderdeel voor mijn Roland V-Drums gevonden en besteld. Snelle levering. Reserve onderdeel was exact wat ik besteld had en goed verpakt.

Tobias Smidt 25-03-2021

Snel, goed en eenvoudig!

Dat zijn de keywords voor Bax shop. Ze leveren super snel, producten zijn in goede staat en de shop is lekker simpel.

Top!

Raaf 25-03-2021

Door de crisis wat chaotisch qua bestellingen, maar na een belletje met de winkel in Apeldoorn alles keurig opgelost.

Tilly Masmeijer 25-03-2021

snelle levering, werd tussendoor goed op de hoogte gehouden van de status, met welke koerier en hoe laat deze werd geleverd. product, Gitaar LaPaz 002, goed verpakt verstuurd, en ziet er uit zoals op de foto's het was letterlijk even acclimatiseren, stemmen, en spelen maar.

Ik ben er erg blij mee!

Resi 25-03-2021

Uitstekend product voor een goede prijs en zeer snel geleverd. De gitaar was heel goed verpakt om eventuele beschadigingen te voorkomen.

M. Pontier 25-03-2021

Altijd goede en betaalbare producten. Heb al een paar keer iets besteld. Snelle levering!

Peter 24-03-2021

Een super winkel om te bezoeken maar ook voor online bestellingen.
Vandaag besteld morgen in huis, goed verpakt en ook nog een 5% korting bon voor een volgende bestelling.
10/10 punten

Kim Hartgers 24-03-2021

Fijne winkel en goede service. Ik belde voor advies over een relatief goedkoop product, maar toch kreeg ik goed advies.

Gezina 24-03-2021

Mooie overzichtelijke winkel met ongelooflijk veel keuze. Ook een winkel waar veel verkocht wordt. Wilt u iets aanschaffen, aarzel dan niet, de artikelen vliegen de deur uit en voor u het weet moet u een poosje wachten. Heb een Altblokfluit gekocht. Kwam snel en goed verpakt. Is een heerlijke fluit met een mooie warme klank ondanks dat hij niet van hout is. Gemakkelijk schoon te maken. En was niet eens duur. Topshop

G.A.J WITKAMP 24-03-2021

ALLES PRIMA GEREGELD,EN SNEL,GRANDIOOSE KOPTELEFOON DEZE HDJ-X10 S PIONEER,GOEDE SERVICE,HEB WEL EENS MINDER MEE GEMAAKT BIJ ANDERE,RAAD DEZE BAX MUSIC TEN ZEERSTE AAN,ALS IK NOG IETS NODIG HEB ZAL IK ZEKER DAAR BESTELLEN,DANK JE WEL.

Ron 24-03-2021

Fijne winkel en kwaliteits spullen. Op de website staat altijd voldoende informatie en user reviews. Nette en snelle levering en alles altijd netjes ingepakt. Dikke prima!

Hagit 24-03-2021

The product seems professional and the connection to my headphones is very good however on the computer it makes a constant annoying noise when the music stops. Which is not happening when i put the headphones directly.

Christian Deen 24-03-2021

Gewoon goeie service! De webshop is snel en overzichtelijk en werkt gewoon zoals het hoort (bij sommige webshops loopt het soms niet lekker met de mandjes).

Maar, met name de e-mail communicatie over de bestelling, levering en leveringstijden is erg transparant en helder!

Daarnaast hebben ze een uitgebreid assortiment en bevatten de productpaginas veel specificaties en instructionele videos!

John 24-03-2021

Ik besteld een nieuwe capo en een nieuwe patch kabel voor een effecten pedaal. Deze werden snel geleverd. De prijzen zijn goed en vaak goedkoper dan op andere sites.

P.Bentsink 24-03-2021

De website is erg overzichtelijk, en de klantenservice is geweldig.
Dezelfde dag nog een reactie terug en het probleem is verholpen. 😇🤘🏻

Adrie H 24-03-2021

Onlangs een gitaar besteld en deze prima verpakt de volgende dag ontvangen. De bij geleverde kabel gaf wat ruis. Na een klacht bij Bax geen probleem en refund ontvangen.