Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Tony D 29-05-2021

Eerste keer bij Bax Music besteld en uitermate snel geleverd.
Spullen heel goed en veilig verpakt en ondanks dat het meerde spullen waren in 1 bestelling compleet geleverd met het juiste spul.
Fijne winkel ervaring met makkelijk te navigeren web pagina.
Ze hebben ruime keuze en kon er dus alles vinden wat ik nodig had.

Margot 29-05-2021

Ik bestel al geruime tijd al mijn muziek benodigdheden bij BaxShop en ik ben altijd tevreden over de snelle levering en goede service. De producten worden snel geleverd en zijn altijd in orde. Ik heb maar één keer te maken gehad met hun klantenservice vanwege een dubbele bestelling en dit probleem werd snel en zeer beleefd opgelost. Ik zal hier zeker blijven bestellen.

Lorenzo 29-05-2021

Snelle levering, scherpe prijzen en goede service. Al meer dan 6 jaar klant, en nog nooit teleurgesteld door Bax!

Joop 28-05-2021

Hele goede webshop. Je kunt er makkelijk vinden wat je zoekt. Hetgeen wat je zoekt heeft een eerlijke prijs. Verder doet Bax ook nog wat aan dieprijs door er korting op te geven. Zeker ook als je meerdere artikelen tegelijk besteld. Telefonisch zijn ze makkelijk te bereiken en denken met je mee. Deskundig personeel , is mijn ervaring. Ik kom / bestel er al jaren.

Willem 28-05-2021

Prima zaak!
Ruim assortiment, scherpe prijzen, snelle betrouwbare levering….Wat wil je nog meer?
Ook de omschrijving van de artikel zijn goed, met prima foto’s. Als je twijfelt gewoon even bellen…

Gino 28-05-2021

Top georganiseerd. Tot nu toe altijd goede ervaringen met bax shop gehad. Een snelle levering en goede communicatie. Op naar de volgende

Bart 28-05-2021

Fijn bedrijf, goede levering, goed product. Uiterst enthousiast.
Ik zou dit bedrijf en product aan andere aanbevelen

Hans v S 28-05-2021

De Site is prima, de producten en productkeuze ook. Helaas heb ik bij alle leveringen van BAX tot nu toe nog nooit de artikelen op de beloofde dag ontvangen en heb ik soms hemel en aarde moeten bewegen om deze in ontvangst te kunnen nemen. Dit ligt en aan de vervoerder maar ook aan BAX zelf. Ook nu weer niet als geadverteerd de volgende dag geleverd maar een dag later, waardoor wij allerlei afspraken hebben moeten verzetten om thuis te zijn. De producten zijn goed.

Bram 28-05-2021

Bax is echt een top winkel snel makkelijk goedkoop als ik wat snel nodig heb Bax! En hele aardige medewerkers

P.Wijler 28-05-2021

Snelle levering en goede service. Geen slechte ervaringen gehad en tot nu toe altijd kunnen vinden wat ik zocht.

Ria 28-05-2021

Het is een hele fijne zaak met mensen die verstand van zaken hebben.
Alles was snel en correct geregeld.
Ik ga zeker weer bij Bax de volgende bestelling doen.

Hans Bergsma 27-05-2021

Overzichtelijke en fijne webshop. Informatief en het bestelproces duidelijk en dus duidelijk. Levering razendsnel. Top!

Raymond 27-05-2021

Product retour gestuurd 2 weken geleden hoor er niets van. Krijg geen reacties op mails. Bij opbellen krijg je een robot die zegt dat het extreem druk is en dat ik morgen wordt teruggebeld (don't call us we call you?)

aletta 27-05-2021

Ze leveren zoals afgesproken binnen 24 uur, product is onbeschadigd en meteen gebruiksklaar.

Tine 27-05-2021

Besteld en volgende dag al binnen. De brushes voldoen aan de verwachtingen, drummen prima

Ruud 27-05-2021

Prima product en snel geleverd. Mijn oude technics draaitafel mat was krom getrokken en met deze mat weer prima te gebruiken.

Ilhan 26-05-2021

Vorige week heb ik voor het eerst een bestelling geplaatst bij Bax. Ik was op zoek naar een specifiek product en vanwege het brede assortiment, goede prijzen en korte levertijd kwam ik bij Bax terecht. De website is erg overzichtelijk, wat het bestelproces eenvoudig en vlot maakte. Het product werd een dag later in perfecte staat afgeleverd door DHL. Via mail werd ik netjes op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en de bezorging (zowel door Bax als door DHL).
Ik zou zeker weer bij Bax bestellen.

MZ 25-05-2021

Dat we een drumstel online bij Bax hebben gekocht is bijzonder. Op de vrijdag na hemelvaart begaven we ons naar de winkel in Rotterdam. We liepen meteen door naar de bovenverdieping waar de drumstellen staan. Er waren wat klanten met een verkoper in gesprek. Wij zijn de elektronische drumstellen gaan bekijken en omdat het een tijdje duurde, zijn we ze gaan uitproberen. Ondertussen waren de klanten weg en was de verkoper verdwenen. Na 30 tot 45 minuten hadden we onze keus wel gemaakt. In al die tijd geen medewerker die ons te woord stond. We zijn via de trap weer vertrokken zonder dat enige medewerker van Baxshop ons aansprak. We hadden onze keus zelf in de winkel wel kunnen maken en Bax bood ons online het beste product voor de juiste prijs.
Digitaal werden we goed op de hoogte gehouden en de aflevering was goed op tijd.

Ronn 25-05-2021

Ben erg tevreden met Baxshop . Heb daar diverse aankopen gedaan. Goede service en snelle levering. Prijs/kwaliteit zeer gunstig.

np 25-05-2021

Dit is de tweede levering (achter elkaar) van groot materiaal dat verprutst wordt. Ik betwijfel ten zeerste of ik nog uberhaupt ooit een bestelling hier ga plaatsen. Ten eerste bij deze tweede foutieve levering is er een vertraging van 4 dagen opgelopen door logistieke fouten. Daarna, heb ik tijd vrijgehouden en thuisgebleven om de levering te ontvangen, toen bleek er wederom een fout te zijn gemaakt waardoor hij opgesplitst werd in twee leveringen. Ik ga niet twee dagen thuisblijven om "wellicht" een pakket te ontvangen zoals eerder ook gebeurde bij de desbetreffende vertraging. Toen heb ik ook staan wachten, en enkel na pro-actief contact opnemen kwam ik er pas achter dat hij niet zou komen die dag. Als ik braaf wacht heb ik nu al 3 dagen thuis moeten zitten om deze levering te ontvangen, maar heb nog niks binnen. Ik denk dat ik bij de concurrent ga bestellen en deze order annuleren. Het is inmiddels ook wel een zure ervaring geworden, zeker nu het de tweede keer op rij is.

Daarnaast, kan je het bedrijf niet bellen. Je krijgt enkel een robot aan de lijn die ophangt. Echt heel naar, zeker als je wilt weten of je moet wachten die dag op een daadwerkelijke levering omdat je geen direct contact kan hebben met de bezorgingspartij.

Update: Inmiddels is 1 pakket ook aangemerkt als "manco", ik neem aan mankement of iets dergelijks. Daarnaast toch iemand aan de lijn kunnen krijgen. Helaas geen compassie, en geen oplossing. Wellicht een nieuw iemand maar goed.

Ik word verzocht opnieuw de bestelling te plaatsen desondanks het dan gaat om 13 dagen levertijd minimaal.

Nooit meer.

Josse 25-05-2021

Bax Music is TOP! Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle, correcte afhandeling van de aankoop.

Jos de Graaf 25-05-2021

Een winkel die alles heeft op gebied van Muziek en alles wat daar bij hoort, anders gezegd een top winkel. Ik ben via online op de site gekomen, heb daar een o.a. een platenspeler besteld, via mijn mail adres een goed begeleiding. Ik heb het apparaat op gehaald in Amsterdam. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Jos de Graaf 25-05-2021

Bax is op gebied van muziek en technische ondersteuning een snoep winkel. Of je besteld online wat perfect, of bezoek de winkel in Amsterdam. Vriendelijk personeel en behulpzaam, en online goede begeleiding via de mail.

Jetty 25-05-2021

geweldig geholpen, zelfs nadat we wat vergeten waren hebben ze ons verrast met een mooie aanbieding

Helemaal tevreden 25-05-2021

Piano, kruk en rest van de spullen snel geleverd en alles was helemaal volgens verwachting. Aardige en behulpzame mannen die alles in elkaar zetten.

Minpuntje is dat de klantenservice slecht bereikbaar is.