Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Peter 28-08-2022

Een winkel met zeer ruime sortering tegen concurrerende prijzen. Snel geleverd in degelijke verpakking.

Peter 27-08-2022

Mooie shop heel uitgebreid op muziek gebied
Alles wordt op en top geregeld bij Bax de keuze is reuze

Johan 26-08-2022

Erg veel keuze. Je krijgt een goed en eerlijk advies waar je wat mee kan. Gratis parkeren, makkelijk te vinden.
Als Bax het niet heeft, dan heeft niemand het.

Als je via de site besteld heb je het de volgende dag al in huis. Helemaal super.

Nathalie Saabeel 26-08-2022

Super Service, in één week 2 bestellingen geplaatst.

Beide zijn al na de andere dag netjes geleverd, product beschrijving staat echt goed aangegeven.

En handig dat er bij heel veel ook filmpjes staan met uitleg over het product en de functies.

Met vriendelijke groet
....

Albert Casan 26-08-2022

Supersnell en superefficient service.
De gitaar is in perfecte orde gekomen En diemodell was op de beste preis van Nederland en duitsland.

Thomas Wurtz 26-08-2022

Top bedrijf met hele goede producten.
Tevens is de bezorg service top en altijd op tijd😎!

Heel blij met Bax-shop🥳

Olof 26-08-2022

Bax Shop Goes.
TOPPERS die nou eens niet op het podium staan maar ervoor zorgen dat alles op- en achter het podium klopt.

Ondanks grote drukte aan telefoon en in de winkel ben ik (niet iemand die denkt dat hij de koning zelf is) met engelengeduld te woord gestaan. Ik kocht een dure gitaar en wat accessoires. Bij het verfijnen van mijn keuzes, zo'n aankoop doe je niet iedere dag, staat in Goes de wens van de klant voorop. Tegelijk erg leuk sparren met vakkundig personeel dat goed luistert naar wat je precies zoekt. Een goed en eerlijk advies kan ook zijn "niet kopen, in combinatie met de andere spullen die je al hebt is dat een mindere keuze". Goed doorvragen, geen onzin verkopen, dat maakt pas. Meer dan tevreden met mijn aankopen weer naar huis. Een 8 of een 10... dat zijn maar getallen. Het gevoel... gewoon geweldig !

Jelmer 26-08-2022

Bax is altijd betrouwbaar. Gisteren besteld vandaag geleverd. Top kwaliteit.

Erik 26-08-2022

Baxshop

Bestel daar al mijn audio spullen .
Veel op voorraad . Goede service en snel correct geleverd.

Ronald 26-08-2022

Overzichtelijke website, eenvoudig bestellen en snelle levering. Met de nieuwe Fender snarenset klink mijn basgitaar weer fris, helder en punchy. Volume kon daarna een kwart slag dicht, wat betekend dat het ook wel echt nodig was.

Jan 25-08-2022

Klantenservice is erg achteruit gegaan en er wordt niet op eigen initiatief contact opgenomen.

In de chat, telefonie en ook mail wordt steeds excuus aangeboden en verwezen naar het gebruik van een ander systeem waardoor problemen ontstaan.

Met betrekking tot mijn huidige probleem heb ik alle communicatie bijgehouden (wacht al 4 weken op een betaling). Ik ben nu inmiddels alweer x week verder en er is nog niks geregeld...
Officiele reactie van Bax-shop.nl 29-08-2022

Beste Jan,

We betreuren het om te lezen dat je geen goede ervaring hebt gehad met onze service. We hebben dan ook alle contacten nagekeken en de verwerking had inderdaad beter gemoeten. Als het goed is zien we dat je op 27-08 contact gehad met een van onze collegas. Zoals aangegeven kan je de terugbetaling spoedig terug verwachten. Hoewel we de complete ervaring niet terug kunnen draaien hopen we dat het hiermee positief is afgerond. Indien we nog wat voor je kunnen betekenen dan vernemen we het graag.

Kees 24-08-2022

Super kwaliteit spullen en ruime assortiment.
Bovendien in de winkel van Rotterdam vind je een ware expert op drum gebied.

van Meggelen 24-08-2022

Prima shop. Ik doe er jaren zaken mee. Betrouwbaar, snelle levering en een goede helpdesk. Doen wat ze beloven.

Edje 23-08-2022

Fijne website makkelijk doorheen te bladeren duidelijk overzichtelijk. Aanbevolen door gitaristen en gitaar bouwers. Alleen erg Jammer dat er geen app is van Bax shop. Verder alles prima.
Gitaarsnaren gekocht snel geregeld en goed bezorgt door DHL.

M.pieren 23-08-2022

Goed geholpen door een en de zelfde persoon hij heeft ons geholpen bij de keuze die we gemaakt hebben hij is ons komen helpen bij het afrekenen en hij heeft ons geholpen bij de afhaalbalie dus ik denk dat we wel heel goed geholpen zijn bij de baxshop

C.D. Hoogendijk 23-08-2022

Voor een goed advies en uitvoerige service? Bij Bax weten ze alles van muziekinstrumenten. Ik ben er perfect geholpen door vriendelijk personeel. Ga naar Bax!!!

Chadiro 23-08-2022

Bax shop zeker een aanrader, waarom altijd klantvriendelijk en service en advies altijd op scherp maakt het shoppen nog leuker.

Great service and price 23-08-2022

Easy order system online. Quick delivery and all correct.

Good prijs quality products. Easy extra learning material.

Roger Labrijn 23-08-2022

Zeer teleur gesteld!!! Ik kocht een b-stok artikel waarvan in de omschrijving stond geschreven dat alleen de verpakking schade had.
Heb bax daarover gebeld en er werd mij bevestigd dat dat inderdaad alleen verpakkingsschade betrof (de doos).
Bij ontvangst constateerde ik echter twee grotere lakscheuren onder de headstock doorlopend naar de hals.
In het verleden regelmatig bij bax gekocht maar dit valt mij toch zwaar tegen.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 23-08-2022

Beste Roger,

Vervelend om te lezen dat de bestelling niet overeen kwam met hetgeen dat is gecommuniceerd. Onze excuses voor het ongemak. Mocht je willen afzien van de aankoop dan kan je het beste gebruik maken van de garantie en het artikel retourneren:

Je kunt ons eventueel ook de fotos van de lakscheuren sturen via Whatsapp +31610192964 zodat we dit kunnen bekijken.

Rob 23-08-2022

de onderdelen die ze leveren zijn gewoon van goede kwaliteit en goed verpakt als ik nog meer onderdelen nodig heb bestel ik daar weer

Svenacer10 23-08-2022

Een aantal dagen geleden heb ik mijn eerste gitaarset gekocht. Ik kwam er al snel achter dat Bax Musix een enorm goede winkel was. Jullie site ziet er netjes uit en jullie hielden mij de hele tijd op de hoogte van wanneer mijn pakket bezorgt word en waar het pakket zich nu bevind. Als ik weer spullen nodig heb voor mijn gitaar zal ik dat 100% zeker weer bij jullie kopen!
Het enige nadelige puntje wat ik wel nog had was dat de levering een dag langer duurde dan gepland. Ik weet alleen niet of dit aan (jullie) Bax lag of aan DHL. Verder ben ik erg tevreden met jullie service!!

Theo von Bannisseht 23-08-2022

Ik ben persoonlijk naar de shop zelf gegaan in Apeldoorn.
Ik wist al precies wat ik moest hebben n.l.een bose pro1. Hiervan heb ik er al 1 van dus wist ik wat het kon.
Desondanks werd mij de mogelijkheid gegeven om ze uit te proberen.
Heb hier geen gebruik van gemaakt.
Wel wilde ik nog een hoesje erbij hebben deze was niet voorradig in de winkel maar kreeg hem binnen afzienbare tijd in huis.
Al met al ben ik zeer tevreden met de aanschaf van mijn bose pro1 en de afwikkeling daarvan.
Ik ben aangewezen op een muziek shop buiten mijn woonplaats Deventer helaas.
Daar Deventer geen muziek zaak meer heeft.

Hezik 23-08-2022

DHL vertraagde een zending. Hier werd door BAx uitermate correct op gereageerd. Ter compensatie voor de hogere verzendkosten (levering zelfde dag, wat dus niet gebeurde) kreeg ik een stekkertje wat ik ook nog nodig had.

De vertraging lag bij DHL, niet bij Bax. Het product is uiteindelijk alsnog keurig verpakt geleverd.

De Rooij 23-08-2022

Super mooie winkel met een ruime keuze.
Service is ook helemaal top!
Mijn gekochte artikel was behoorlijk afgeprijsd na 1 week na aanschaf. Zonder problemen werd het prijsverschil direct op mijn rekening terug gestort.
Dat noem ik nog eens klantvriendelijk.
In de winkel ook keurig geholpen met uitleg en advies.
Ga zo door!!

Jonathan 19-08-2022

De doos met de gitaar was afgeleverd bij de buren. Ik zou de gitaar op vrijdagavond binnen krijgen maar kreeg hem uiteindelijk pas dinadag die week daarop
Tevens kon ik de doos niet meer terugsturen omdat hij wel beachadigd was en DHL heb ik niet gesproken. Dus weer te laat en beachadogd.
Doos opengemaakt en pak de gitaar eruit en het dont eat zakje was opengegaan in de gitaar en eroverheen. Dus en de gitaar was vies en de korrels zaten in de klankkast.
Geen service zo van DHL.
Verder was de gitaar prima in orde na schoonmaak!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 23-08-2022

Beste Jonathan,

Dit is zeker niet de bedoeling en de service waarnaar we streven. Het is onduidelijk hoe dit heeft kunnen gebeuren, desalnietemin onze excuses voor alle ongemakken.
Mocht de gitaar schade hebben dan kan je natuurlijk gebruiken van de garantie. Als we je hiermee kunnen helpen of als je andere vragen hebt stuur ons dan een bericht via Whatsapp onder vermelding van jouw klantgegevens +31610192964