Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

ronny 24-04-2021

Ondanks het feit dat ik via bol.com deze shop heb leren kennen , ben ik zeer tevreden over de leveringstermijn , verpakkingswijze alsook de communicatie. Topklasse
mvg ronny

Klaas van der Galiën 24-04-2021

Ondanks dat ik een duidelijke zoekopdracht had voor een RCA kabel van 50 cm, werden er ook andere lengtes getoond. Als dat niet was gebeurd dan was de score zeker hoger geweest, want voor de rest niks dan lof.
Ruime keuze in elke prijsklasse, voldoende betaalmogelijkheden, goede e-mail communicatie, en ondanks coronadrukte de volgende dag al in huis.

angelo 24-04-2021

ik heb aan gesloten op de versterker en op de pa speakers
hij doet echt fantastisch goed en mooi geluid er in

JvdBerg 24-04-2021

Ik koop vaak muziekinstrumenten en accessoires bij Bax. Enorme sortering, snelle levering, niet goed dan snel gecompenseerd. Je komt gewoon vaak uit bij Bax als de beste, als je wat googled. Vaak,maar niet altijd, de scherpste prijs, daarom een 8.

Hermanjoop 24-04-2021

Telkens als ik wat bestel. Komt goed aan. Het juiste product. Goeie prijs. En kwaliteit. Gr hermanjoop

Dhr davy pauwels 24-04-2021

Laatst heb ik een Innox RecCase 75 12" platenkoffer vinyl flightcase besteld via bax shop. Kwa service een dikke 10 op 10. De volgende dag had ik het al in huis.het was ook goed ingepakt om shade te voorkomen. Doe zo verder bax. Ik ben al vast tevreden!

Michel Weening 24-04-2021

Wat een topzaak!! Hele mooie producten. Vandaag besteld is ook echt morgen geleverd. Heel veel tutorials en video's online te vinden waar je echt wat aan hebt. Bij een bestelling miste ik iets. Na een belletje werd het de volgende dag al bezorgd. De service is echt super!

Michel

bas 23-04-2021

ik heb gekozen om bij Bax te winkelen omdat ze goeie kwaliteit leveren en snel.
ik heb een nieuwe gitaar versterker gekocht via de website en had hem een dag later in huis.

Erik Geskus 23-04-2021

Ik heb meerdere producten gekocht in de achterliggende maanden bij Bax Music, waaronder een BeyerDynamic 990 Pro 250 Ohm hoofdtelefoon. Ik vind de wijze van bestellen via de overzichtelijke website uitmuntend te noemen en de prijs kwaliteit verhouding bij Bax Music is zeer goed. Verder heb ik al meerdere keren de gedegen service ervaren wanneer ik vragen had over een product. Bovendien staat er op de website een handige keuzehulp zodat ik niet verdwaald raak in audioland. Kortom, echt een aanrader!

Eline 23-04-2021

Er zat een dikke deuk in de lessenaar, hij kwam gedrukt uit zijn verpakking.
Daarnaast zat er een inmens grote doos om de twee aankopen. Er hadden er wel 2 bij gekund. Niet erg milieu verantwoord en arme postbode.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 05-05-2021

Beste Eline,

Bedankt voor jouw review. Onze excuses voor de manier van verpakken. Dat had wel iets beter gemogen zo te lezen. Intern zijn we bezig om dit aan te pakken. Zo hebben we sinds vorig jaar een inpakmachine die pakketten slim inpakt. Op termijn zou dit ook minder plastic en verpakkingsmateriaal moeten betekenen.
Neem gerust contact met ons op indien we je nog ergens mee kunnen helpen. Een hele fijne dag toegewenst.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Moniek 23-04-2021

Goede productomschrijvingen, snelle levering. Daarnaast zijn de geleverde producten van hoge kwaliteit én helemaal niet duur!

Bert Kamp 23-04-2021

Om te beginnen een verrassing dat Bax Music Shop nu ook het Gibson merk in het assortiment heeft. Ik heb er direct gebruik van gemaakt en een Gibson SG Standard '61 met koffer besteld. Zoals gebruikelijk bij Bax arriveerde de gitaar uitstekend beschermd en verpakt. De gitaar is een juweel. Om te zien en om te bespelen. Het geluid is fantastisch. Maar het is dan ook een Gibson, waar in het verleden nog wel eens van werd gezegd dat de kwaliteit achteruit was gegaan. Die tijd is voorbij. Deze gitaar is een klasse apart en Bax verkoopt ze.

Clasien 23-04-2021

Goede prijs / kwaliteits verhouding. Netjes re woord gestaan. Snelle service.

Robin van der Craats 23-04-2021

Alles is gewoon super duidelijk. Eerlijke prijzen voor kwaliteit, overzichtelijk, en snel. Meer is er niet nodig om een goede website te zijn!

Peter 23-04-2021

Al menig artikel besteld via BAX en altijd snelle, goeie service gekregen.
Hun prijzen zijn zeer scherp.
En áls er eens iets is, dan is retourneren geen enkel probleem.
Kortom: ik ben zeer tevreden over BAX !!

Ben 23-04-2021

De bestelling was snel en accuraat.
De muziekwinkel is al een tijdje geslotenbij mij in de stad. Ik heb een tijdje nagrdacht hoe ik nu aan mijn gitaarsnaren kon komen. Bax is een prima alternatief. En ze hebben nog veel meer artikelen.
Ik ga de volgende keer zeker weer naar Bax Music.

Jan 23-04-2021

Jongens bij de klantenservice van baxmusic, echt gouden kerels.
Door mijn eigen nalatigheid waren er moeilijkheden met het bestel adres en ik was dus bang dat het verkeerd geleverd zou worden.
Ik ben ontzettend goed geholpen, ze hebben me meerdere keren terug gebeld, gezorgd dat ik begreep wat er ging gebeuren, alles achter de schermen geregeld en alles uiteindelijk netjes bij mij berzorgd.
Ontzettend bedankt!

Ivano M. 23-04-2021

I bought a digital piano from Bax Music. Extremely fast shipment of the piano. It was at my home after 2 days. Communication and the overall services are above average.

Emile 23-04-2021

B-Stock luidspreker gekocht bij Bax. Deze bleek bij het uitpakken niet compleet te zijn ondanks dat wel op de website stond. De klantenservice heeft er alles aan gedaan om het op te lossen, dus ik ben zeer tevreden! Aanrader om muziekspullen te kopen voor een redelijke prijs

Winfried lemmens 23-04-2021

Prima materiaal en puike prijs !! Heldere site en snelle afhandeling Deze korte tekst zegt alles Zegt het voort

Tim Groningen 23-04-2021

Enorm blij met de aanschaf van de Lenco TCD-2570WD bij Bax! Een prachtig apparaat met alles wat je nodig hebt om je muziekdragers van vroeger en van nu te kunnen afspelen. De service van Bax is uitstekend! Je wordt keurig op de hoogte gehouden, snelle respons, en nog mooier, het product is in no time bij je thuis! Overigens ook super verpakt zodat er geen schade kan ontstaan! Je hebt eventueel ook de optie van afterpay. Betrouwbaar, degelijk en snel! Nu dagelijks genieten van het Vinyl, de DAB radio en ook de Bluetooth functie!

JnvndrHgt 22-04-2021

Zeer ruim assortiment voor zowel prof als beginner, redelijke prijzen snelle levering en een soepele klantenservice.

Michiel Cleijne 22-04-2021

Boss WL-20 draadloos systeem voor elektronische instrumenten is een erg goed product en werd volgens afspraak geleverd.

Stan 22-04-2021

Ik ben altijd tevreden bij bax, klantvriendelijk, groot assortiment, helpen mij ook met suggesties etc.

LP 22-04-2021

Mooie camera, scherpe prijs en enorm snelle levering. Mooie kwaliteit van beelden, gebruiken het voor onze live stream in het drum hok