Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Rowan 30-03-2021

Goeie service, mijn kabeltje ontbrak van mijn focusrite 2i2.
Binnen twee dagen had ik nieuw kabeltje thuis.
Ik bestel al 8 jaar spullen bij bax.
Nog nooit iets vervelends meegemaakt.

Rik van Leeuwen 30-03-2021

Bax is de beste!
Altijd scherpe prijzen.
Snelle levering.
En ze beschikken over een zeer vakkundige klantenservice.
Ik ben erg blij met ze.

Eric 30-03-2021

Ik kreeg wat ik besteld had.
En snel!!
Dus geen enkele reden om een minder cijfer te geven...

Hans Muter 30-03-2021

Snelle levering (elektrische gitaar), product goed verpakt. Website is overzichtelijk en bestelling werkt snel en eenvoudig.

Wil 29-03-2021

Erg gemakkelijk vinden van gewenste producten. Goeie omschrijvingen en aanvullende informatie. Eventuele alternatieven. Makkelijke bestelprocedure. snelle levering.

Harald 29-03-2021

Ik koop regelmatig bij Bax-shop, hoofdzakelijk dj gear, kabels en verlichting. Maar er is zoveel keus dat het soms lastig is om bij het gewenste product te komen. De verschillen tussen de producten zouden beter kunnen worden uitgelegd, bijvoobeeld waarom je voor merk A of B zou moeten kiezen als het dezelfde kabel betreft maar met een behoorlijk prijsverschil.

Als je precies weet wat je wilt hebben, werkt de zoekfunctie verder prima. Verlanglijst en winkelmandje zijn duidelijk en klantvriendelijk.

De levering is altijd in orde. Netjes op tijd en in voldoende verpakkingsmateriaal. Ik bestel wel alleen producten die op voorraad zijn. De genoemde beschikbaarheidsdatum van uitverkochte goederen is nooit een garantie dus als je iets voor een bepaalde datum nodig hebt, neem je een gok.

Ik heb nu een aantal speakers in bestelling staan die ik wil vergelijken. Zelfs in coronatijd doen ze hun best om dat te faciliteren.

Dymph 29-03-2021

Fijne overzichtelijke website.
Duidelijke foto's, die je in kan zoomen.
Elk artikel of instrument wordt goed omschreven.
Video's toegevoegd, hoe bv het instrument klinkt, of de mogelijkheden wat je er allemaal mee kan.
En vaak heeft Bax de laagste prijs.

Furgel S 29-03-2021

Top product! Zit goed op me oren. Mooi geluid. En net als altijd snel geleverd, volgende dag in huis. Mooie kwaliteit voor een mooie prijs.

Jeffrey 29-03-2021

Ik heb zelf geen verstand van gitaren maar heb een gitaar aanbevolen gekregen van iemand die dat wel heeft. Toen kwam ik op een gitaar van Bax. Nadat ik deze besteld had kreeg ik erg snel mijn gitaar binnen met uitstekende service. De kwaliteit lijkt in orde en ik hoefde hem alleen maar te stemmen.

Nico 28-03-2021

Gitaar is van goede kwaliteit. Al ging bij het aanspannen van een snaar deze meteen kapot. Ik heb de gitaar aangeboden voor onderhoud omdat alle snaren te los zaten en er wat initiële verbeteringen nodig waren om als beginner goed te kunnen starten met de lessen. Gitaar was goed verpakt. De meegestreden gitaarversterker van Marshall is van goede kwaliteit en biedt voldoende mogelijkheden

Tom Willemssen 28-03-2021

Goeie service en betrokkenheid bij je aankoop. Soms wel lang in de wachtrij zowel telefonisch als via de mail.

I.Stolk 27-03-2021

Snelheid, levering en track en trace is TOP. Het is plezierig winkelen bij BAX Shop.

KlaasJan 27-03-2021

Het mooie aan Bax-Music:
- Veel informatie vooraf over de producten in verhelderende video's
- Veel keuze uit diverse merken en typen
- Razendsnelle levering
- Prima prijzen

Mike Saliha 27-03-2021

Goede en snelle service

Als je belt voor advies wordt je professioneel en goed te woord gestaan en geholpen.
Bij bestellingen zijn er geen vertragingen en komt alles netjes verpakt op tijd aan

Johan 27-03-2021

Niets op aan te merken: snelle levering, ukelele stevig verpakt, alle producten als omschreven.

Alejandreaux 27-03-2021

Bax Music demonstrated exceptional customer service. I chose Bax Music because they had a competitive price for my item and a shipping timeline that met my expectations. Ultimately, when things went sideways and my shipment did not arrive at all (someone had sticky fingers), Bax Music replaced the item free of charge to me and shipped on a new date and time that was acceptable for my personal schedule. Ultimately, Bax Music was the perfect decision for a vendor for my item.

Sander 27-03-2021

Prima winkel
Overzichtelijke website
Concurrerende prijzen
Snelle levering via DHL zonder problemen
Duidelijk aangegeven voorraadstatus

Widjai 27-03-2021

Klantgericht en heel klantvriendelijk, ik ben heel tevreden, het is een heel goed en betrouwbaar shop, een aanrader

Eric Peeters 26-03-2021

Mooie webshop met scherpe prijzen. Veel keuze en ruim en breed. Levering is snel en correct.

Kevin Zijderveld Munoz 26-03-2021

Online gaat alles vlekkeloos en het is heel overzichtelijk. Hebben altijd goed spul op voorraad. Top service

Steven Hurenkamp 26-03-2021

Overzichtelijke website waar de service binnen handbereik is. Er staat ook per artikel groep bij wie je moet zijn. Super tof!

Mabel 26-03-2021

Weer top service. grote keuze aan producten, Snelle levering, prima eerste versterkertje. Bedankt weer! Ga zeker vaker bij Jullie bestellen

BB 26-03-2021

Bestelling geplaatst, en de andere dag was het al in huis.. dit is wat je graag wil!

Wmarlissa 26-03-2021

Uitstekend snelle levering en altijd goed verpakt. De voorraad is ook altijd goed op peil.

Emily 26-03-2021

Super snelle en fijne service. Had best laat op de avond besteld, maar was de middag erna al binnen. Zelf voor last minute bestelling dus prima optie! Websites voorraadsysteem werkt goed en bij mij altijd correct. Goede stevige verpakking en producten lijken op de plaatjes op de website. Duidelijke communicatie in mail en dergelijke. Ik ben super tevreden!