Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 726 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Jan 26-09-2023

Enorm veel keuze en lekker snel geleverd.
Wel een minpuntje en daarom een 7. Ik kreeg een enorme doos wat een beetje belachelijk was.
Heel veel opvulling met lucht gevulde plastic zakjes.

Karlijn 26-09-2023

Prima winkel. Snelle levering, goede service, veel betaal mogelijkheden.
Ook de keuze hulp op de website is erg handig.
Wij hadden de producten de volgende dag al in huis.

Tv 25-09-2023

Goed aanbod, vlotte afhandeling, het gezochte artikel voldoet aan de gestelde eis. Wel was ik teleurgesteld in de meegeleverde batterijen, dat waren AA-cat. terwijl het artikel AAA-versie behoeft. Ze werden nota bene, nadat ik mijn aankoop in het winkelmandje had gezet, extra aanbevolen; bij mij geen reflex om zoiets te controleren, want het wekt de indruk dat het een bij het ander hoort. Doe ik dus nooit weer.

Daniel wijnen 25-09-2023

Ik ben artiest. Ik bestel altijd mijn spullen Bij baxshop daar hebben ze alle benodigheden die ik nodig heb.
Het bedrijf levert netjes optijd.

Super vriendelijke klanten service

Top bedrijf 👌

Manon 24-09-2023

Ik heb op zondag de Orange PPC108 1x8 speaker cabinet besteld en maandag middag was die al binnen. Erg snelle service, en goede informatie over het bezorg moment.

Vaker bij bax besteld en altijd goede service.

Verpakking van het product is top en mooi veilig ingepakt

Ga zeker vaker bestellen bij bax super bedrijf!

Edwin 24-09-2023

Goede website. Duidelijk en makkelijk in gebruik. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Alles voor de beginnende en ervaren muzikant. Snelle bezorging. Maar het pakket bij kleinere artikelen kan wel iets kleiner. Twee setjes snaren en een kleine tuner werden verzonden in een behoorlijk grote doos.

Thijs 23-09-2023

Ik kwam naar deze winkel omdat ik op de site zag dat ze erg veel apparatuur hebben. Toen ik in de winkel kwam was alles goed ingedeeld en makkelijk te vinden. Het personeel had veel verstand van de apparatuur waar ik naar op zoek was en dachten goed met me mee.

Baeck Mich 23-09-2023

Bax,is een leuke winkel en heerlijk om er te vertoeven, de medewerkers laten je rustig kiezen en proeven van de muziek instrumenten. En toebehoren,ze staan je ook graag te woord als je vragen hebt en helpen waar ze kunnen bij de keuze van het instrument!!
Echt een aanrader,ook het prijskaartje is een meerwaarde!!
Ik ben alvast van plan om terug te gaan!!
Met vriendelijke groet,Mich

Dennis J 23-09-2023

Mijn eerste electrische gitaar gekocht. Ik ben heel goed geholpen door heel vriendelijk personeel. Ik heb veel informatie en tips gehad bij het maken van de keuze voor de gitaar en de versterker en dergelijke. Er is echt de tijd voor me genomen om mij goed te helpen. Ik ben dan ook zeer tevreden.
Hier kom ik zeker nog vaker.
Kortom, het is een echte aanrader.

Paul 23-09-2023

Ik ben zeer ontevreden , ik kreeg een verkeerd artikel geleverd
En ik ben al een week bezig maar het is nog niet geregeld
En de helpdesk is via mail nagenoeg onbereikbaar
marketing-28 26-09-2023

Beste Paul,

Excuus dat je deze ervaring hebt gehad. We zien dat een collega een intern onderzoek hiernaar is gestart om uit te zoeken wat er mis is gegaan.
Het bestelde artikel wordt deze week naar je opgestuurd, je ontvangt hier een nieuwe track en trace voor.

Indien je nog vragen hebt vernemen we het graag.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Meneer ferdi 23-09-2023

De shop vindt ik goed omdat ze snel leveren binnen een paar dagen,verder is de gebruiksvriendelijkheid in orde bax music heeft mij het goede product geleverd daarom kan ik bax music van harte aanbevelen

T.Zeljkovic 21-09-2023

Ik bestelde een Squier Limited Edition Contemporary Stratocaster
Bijzondere Vintage White elektrische gitaar van Bax Musik. Ik ben zeer tevreden over de gitaar, de snelheid van levering binnen 24 uur.

Estelle 21-09-2023

Goed advies van de medewerkers bij het uitkiezen van de apparatuur die het beste bij mijn wensen past. En supersnelle levering

Harrie 21-09-2023

Het personeel is ok, alleen met veel te weinig mensen. Je gaat niet zomaar even naar deze winkel om snel even wat te halen. Je moet geduld hebben en goed tegen wachten kunnen. Het is duidelijk een webwinkel die een fysieke winkel erbij doet.

Annelies de Heer 20-09-2023

Gewoon fijne winkel die zo snel mogelijk levert. De informatie over de artikelen klopt helemaal. Ben erg blij met zowel de capo als de geluidsbox. Voldoen beide aan goede kwaliteit voor een goede prijs.

Benny 20-09-2023

Grote mooie winkel, met alles wat je nodig hebt voor je band of alles wat muziek gerelateerd is.
Ondanks de toch iets lage personeelsbezetting werd ik goed geadviseerd en geholpen door zeer vriendelijk en vakkundig personeel.

Carlos Steven 18-09-2023

Ik bestel afgelopen tijd lekker heel wat spullen voor mn studio en tot nu toe geen één keer teleurgesteld in zowel de snelheid als ook in de kwaliteit.

Ik zit nu op 80% van mn studio. De rest komt er gauw aan.

Daniel 18-09-2023

Goede bezorging, goede klantenservice en hun fysieke winkels zijn ook altijd leuk om te bezoeken!

Rob livius 16-09-2023

Zeer snelle levering, en product is precies waarvoor het bedoeld is. Kan gerust een box van 15kg stevig dragen. Ik heb wel de rubberen doppen op de poten even vast gelijmd , omdat ik bang ben om ze anders kwijt te taken. Dus erg tevreden mee!

Rob 15-09-2023

Op een (klein) dingetje na was het allemaal prima gegaan, bestelling compleet en op de afgesproken tijd geleverd, wat dat betreft ook fijn dat ik kon kiezen tussen post nl en DHL, die laatste heeft mijn voorkeur ver boven de andere.
Het minpuntje is dat er nogal een laag stof op de doos van de gitaar zat, nu denk je misschien, een beetje stof wat maakt dat nu uit, maar als je op het punt staat om een mooie glanzende gitaar uit te pakken is stof natuurlijk niet wat je in de buurt wilt hebben, daarnaast geeft het mij het gevoel dat je iets koopt wat al heel lang op de plank ligt, het is natuurlijk geen halfje brood, maar toch,...

Martin 15-09-2023

snelle levering ook al was het weekend. vrijdagsmorgens besteld en zaterdagmiddag al netjes thuis bezorgd .

Guus 14-09-2023

Ik wilde een niet te dure, maar wel kwalitatief goede gitaar om mee te beginnen. Veel keuze op de site en duidelijke informatie. Ik kon ook vrij simpel, de gitaar, een standaard, stemapparaat, reserve snaren en plectrums in een bestelling doen. Volgende dag thuis. Super!

Erik 13-09-2023

Prima (web)winkel. Veel keus, niet altijd de goedkoopste maar wel een snelle afhandeling en levering van bestellingen. Doe hier vaak mijn muziek gerelateerde aankopen.

Speedy 13-09-2023

Gitaar online besteld op overzichtelijke website. Volgende dag geleverd, goed verpakt, helemaal top.

TTT 13-09-2023

Supersnel en kwalitatief hoogwaardige instrumenten. De verpakking was stevig genoeg om alles zonder problemen en schade te versturen.