Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 724 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Bright Amoah 19-10-2022

I really like the Vic Firth American Classic 5A drum sticks hickory with wooden tip. The stick is made of very quality wooden material and has been used by different drummers at church with varying playing strengths. It has lasted more than our previously used sticks. Twas the delivery was very fast.

Bax music is a trusted brand as I have visited their branch in Amsterdam a number of times , seen and played a couple of the musical instruments. They are are my number one to-go shop for musical equipment.Recently I ordered the Fender Rumble 40 V3 1X10 basgitaarversterker which I really enjoy at church. I am a multi-instrumentalist and a band leader at church

....

Valerius 19-10-2022

Volledige en goede service, zowel bij bestelling on line als in de winkel. Bij problemen wordt er correct naar een oplossing gezocht en de klant blijft nooit de in jou staan. Ben al jaren klant en nog nooit iets negatiefs ondervonden

T. 19-10-2022

Pluspunten:
Product netjes verpakt en zoals verwachten

Minpunten:
Informatie over levertijd klopte niet
Nadat ik mijn product besteld heb ging de prijs ervan een heel stuk omlaag. Hiervoor geen compensatie gekregen.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 26-10-2022

Beste,

We vinden het vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad met de service. Onze excuses voor het ongemak.

Het kan voorkomen dat de levertijd en de prijs tussentijds veranderd, hier hebben wij niet altijd een invloed op.
Mocht je het willen dan kijken we graag met je mee.

Je kunt ons bereiken via een Whatsapp bericht. Als je jouw klantgegevens kan doorgeven dan pakken we het zsm op +31610192964

We zien je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

JN 19-10-2022

Had door de duidelijk overzichtelijke website snel het juiste product gevonden dat ik nodig had

Frederique 18-10-2022

Ze bieden betaalbare keyboards aan. Fijne duidelijke website waar je alles kunt vinden wat je maar nodig hebt.

Cath 17-10-2022

Ben na veel zoeken bij Bax Music in Goes terecht gekomen voor het kopen van mijn eerste viool. Dit is tot nu toe de fijnste ervaring geweest bij het kopen van iets duurs, en ben nu blij dat ik de reistijd voor lief heb genomen. Ik heb van te voren aangegeven in welke violen ik geïnteresseerd was, en deze zijn voor mij klaar gelegd. Medewerker Thomas heeft de violen perfect speelklaar gemaakt, en wat Bax Goes zo fijn maakt is dat ze privé kamertjes hebben waar je ongestoord de verschillende muziek instrumenten uit kunt proberen zonder dat je de andere klanten ermee stoort. Zo heb ik heel goed de viool kunnen uitkiezen die het beste bij mij paste. Het was wel heel druk in de winkel, en de meeste mensen hadden snel door dat Thomas de meeste kennis in huis had dus dat maakte het wachten op de beste medewerker ook iets langer. Maar tijdens het wachten tussendoor als ik vragen had, ben ik wat gaan drinken in de ruimte waar je zelf koffie, thee of chocolademelk kunt pakken. Al met al een geslaagde dag.

bart van luijk 17-10-2022

Overdadig assortiment. Mensen die je in de winkel en telefonisch enthousiast en heel deskundig helpen

Veenstra 16-10-2022

Meerdere producten gekocht Goede prijskwaliteit verhouding snelle levering en goed verpakt

Will4bass 16-10-2022

Website is helder. Productinformatie volledig. Bestelling eenvoudig te plaatsen. Levering snel.

Leonard 15-10-2022

Voor onze kleinkinderen kopen wij bij Bax de muziekinstrumenten. Ervaring hebben wij niet, maar telkens blijkt dat wij goede adviezen krijgen als wij met de instrumenten aankomen. Wij zij heel tevreden over de behandeling tijdens de aankoop.

Edwin Woning 14-10-2022

Al jaren bestel ik mijn audio producten bij Bax Shop, en dit zal ik ook blijven doen.
Uitstekende service, prima kwaliteit en ook prima prijzen.
Laatste bestelling waren een aantal rollen Gaffa tape.
Prima prijs voor een zoals ik gewend ben uitstekende kwaliteit. 👍

miracle2 14-10-2022

Heb n paar maanden terug een Soundcraft U-I 24 R besteld die overal uitverkocht was, en bij Bax zou het 9 tot 12 wkn duren. Kreeg het toen binnen die tijd en heb deze maand nog een Tascam TA-1VP besteld waar ik 5 wkn op moest wachten en geloof mij binnen 1 week had ik hem. Ik maak niet graag reclame maar bij Baxmusic staan ze achter hun producten qua levering en garantie en prijs. Aanrader

Miracle2 14-10-2022

Ben al geruime tijd klant bij Baxmusic en koop al mijn studio spullen bij Baxmusic. De yamaha HS-8 studio monitoren klinken perfect en zijn zeker een aanrader en voor de prijs per set moet je ze niet laten staan. Kwaliteit zowel Kwantiteit staat hoog aangeschreven.

L. de Leeuw 14-10-2022

Fijne overzichtelijke website. Goede klantenservice en ook nog eens aardig personeel

Pedro giacomini 13-10-2022

Ik heb de afgelopen maand een microfoon divine ik ben ook heel goed tevreden ik had hem besteld en de volgende dag al in huis en we hadden hem gauw nodig dat was heel snel dank jullie wel toppers
wm d-5 0/duo draadloos met vriendelijke groet pedro

willem j 13-10-2022

klasse goede apparaten , niet al te duur , snelle service.
ben er dik te vrede mee snelle levering erg goed bedrijf.
goed om er te kopen ga zo door.

willem j 13-10-2022

goed materiaal en. snel geleverd en kompleet alles zit er bij,
ben er erg blij mee,en ik ben erg blij met jullie bedrijf.

Wim 13-10-2022

Bax heeft een enorm assortiment. Meestal op voorraad en razendsnel geleverd

Eef van den Dam 12-10-2022

Ik ben altijd wel tevreden, mijn bestelling komt altijd op tijd en onbeschadigd aan....prima service!!

Jack van den Berg 11-10-2022

Prima en betrouwbare winkel met een super snelle levering, nu verschillende instrument producten besteld en alles naar volle tevredenheid binnen gekregen en vol op in gebruik.

Carlo di Bassi 11-10-2022

Prima zaak en leuke en bevlogen personeel. Echt alles is er. Ook op veel plaatsen in Nederland. Heerlijk toch!

Lorre 11-10-2022

Vriendelijk en direct een antwoord ook wat je vraagt. Niks teveel als je vraagt om eens een demo te tonen. Ga zeker terug

Bas 11-10-2022

Bestellingen worden altijd opvtijd geleverd of er is een status aangegeven waardoor je weet waar je aan toe bent . Je kan een besteld product als het lang gaat duren ruilen voor iets anders of probleemloos cancelen . Als je vragen hebt kan je altijd bellen.Mijn ervaring met Bax is heel positief

Vinnie 11-10-2022

Bax heeft altijd scherp geprijsde artikelen. Ze leveren ook altijd erg snel.
Het was Bax deze keer helaas niet gelukt om dezelfde avond nog te leveren. De volgende dag wel netjes binnen gekregen.

Arjen 11-10-2022

Had de indruk bij pro winkel te bestellen met snelle levering.
6 dgn te laat geleverd en ook nog afgeleverd op een afhaalpunt.
Zeer teleurstellend, en...onprofessioneel .