Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Josephine 09-02-2021

Groot aanbod, en altijd snel bezorgd. De producten zijn van goede kwaliteit. Één keer een probleem gehad met een product en die kon ik zo weer terugsturen en toen kreeg ik een nieuwe! Hele goede service.

Ron 09-02-2021

Prima webshop. Bevat precies wat ik zocht, een goed onderhoudspakket voor mijn gitaar.

Jan Nick 08-02-2021

Zondag besteld, volgende dag thuis. Aantrekkelijke prijs en goed gepakt. Wat mij betreft top service.

Fijn dat de shop bestaat 08-02-2021

Fijne site, duidelijke product omschrijvingen.
Fijn dat het bestaat voor zowel beginnend als gevorderd muzikant!

Fred 08-02-2021

Uitstekend aanbod, dikke plus voor de klantenservice met een vlot en persoonlijk contact (bij vragen over producten, retouren, etc) en een fijne website met goede filters. Ik kan er uuuren lang doorbrengen ;-)

Sailcenter Limburg 08-02-2021

Bij het kopen van een microfoon voor onze camera liepen we tegen vele mogelijkheden aan. Bij telefonischcontact gaven ze goed advies.

Danielle 08-02-2021

Erg snelle levering. Je kan zelf de datum kiezen wanneer u uw bestelling wil ontvangen. Erg goede kwaliteit voor een goed betaalde prijs. Je krijgt zelfs een gratis beginners boekje erg handig.
Echt een aanrader, ik ga zelf ook nog meer kopen omdat het een geweldige kwaliteit is en verder kan beoefenen met mijn muziek.

Goede website, helpdesk kan beter. 08-02-2021

Bax Music heeft hier een erg goede score van 9
Dat zal voor de meeste kopers wel kloppen: Goede website, nuttige instructie filmpjes op YouTube, scherpe prijzen en snelle levering van wat op voorraad is.
Ik had echter tweemaal een negatieve ervaring met de helpdesk, die ik hier wil delen. Hopelijk doen ze er hun voordeel mee.
Vanwege drukte werd ik beide keren na enige uren teruggebeld.
De eerste keer voor technisch advies. De helpdesk medewerker die ik trof miste kennelijk affiniteit met en kennis van het product en kon slechts informatie van de site voorlezen die ik zelf al op mijn scherm had staan. Kennelijk de dozenschuiver van de afdeling.
Desondanks bestelde ik online een keyboard (zou een paar dagen levertijd hebben), statief, kruk en koptelefoon. Twee zaken werden de volgende dag geleverd, het statief na 2 weken, maar het keyboard was niet meer leverbaar. Voorgesteld werd een alternatief te kiezen.
Ik zag op de site nog maar één exemplaar van mijn alternatief op voorraad en heb die gereserveerd. Per email verzocht ik die op te sturen, met referentie aan het reserverings- en oorspronkelijke ordernummer. Helaas kreeg ik de bevestiging, dat ik die alleen persoonlijk in GOES af kon halen. Ondanks meerdere e-mails en telefoontjes dat ik daartoe niet in staat was en verzocht het apparaat op te sturen bleef het antwoord: ‘Computer says “NO”. In de laatste mail werd medegedeeld, dat ik het binnen een week in ANTWERPEN kon ophalen….. En dat midden in een Covid pandemie met een verbod naar België te reizen. Wat als ik al 350 km heen en terug naar Goes was gereden, zoals eerst verzocht? Hoe wil je een klant nog meer P** O** maken? Pas toen het echt gênant werd, boden ze aan het keyboard op te sturen, maar toen had ik het al bij concurrent Oostendorp besteld.
Mijn advies: Zorg, dat ze meer probleemoplossend en minder procedureel gericht zijn en wat mij betreft, verdienen jullie verdienen die hoge score van 9

Talha Koklu 08-02-2021

Ik heb een 10 gekozen omdat de website straight forward is. Het is heel erg overzichtelijk wat best wel fijn is. Mijn bestelling kwam ook best wel snel aan en de klantenservice was makkelijk te bereiken. Ik heb eerder besteld bij Bax omdat de producten daar 10 euro goedkoper zijn dan bij de andere winkels. Verder heb ik geen andere problemen gehad met deze winkel en dat is ook de reden dat ik mijn toekomstige producten hier aanschaf.

H. van Renen 08-02-2021

BAX shop is een voorbeeld voor het bedrijfsleven. Ze geven je als klant het thuisgevoel waardoor je je op je gemak voelt. Daarnaast is de prijs kwaliteit uitstekend in balans. Als senior burger kwalificeer ik de site als uiterst gebruiksvriendelijk. Een goed voorbeeld voor velen.

Bram Wiegers 07-02-2021

Meerdere bestellingen gedaan de afgelopen maanden, en super tevreden over Bax. Alles in huis wat ik nodig heb en altijd alles de volgende dag in huis gehad. Pure Klasse!

Frans Sobrino Dolic 07-02-2021

Top winkel, goed geinformeerd tijdens het aankoop proces tot aan de levering.

Zoë Voorma 06-02-2021

Alles wordt altijd net verzonden, goed verpakt. Hele snelle en nette levering

Frank 06-02-2021

Snelle levering van mijn benodigde muziekspullen en het voldoet aan de verwachting. Tevens was het prettig dat ik aan kon geven op welke dag het pakje afgeleverd kon worden.

R. Engelage 06-02-2021

Goed verpakt, en komen de belofte van voor 23:00 uur besteld is dezelfde nacht nog verzonden na.

Door drukte bij DHL kan je pakket later binnenkomen dan verwacht. Dit zou nog wel vermeld mogen worden op de site.

CorneVR 06-02-2021

Voor het eerst wat besteld bij Bax (4 artikelen). Snelle (volgende dag) en complete levering. In 1x goed.
Goede eerste ervaring dus.

Tineke Zandstra 06-02-2021

Het filmpje wat erbij stond was perfect. de uitleg is ook goed en duidelijk.

Ferry 06-02-2021

Al diverse instrumenten besteld, snelle levering en goede service, bij vragen via de mail direct antwoord.
Zeer tevreden

Peter 06-02-2021

Bax music belde me op nadat ik apparatuur bij hen had gekocht. Ik snapte er niks van hoe ik alles moest installeren. Via teamviewer werd mijn computer overgenomen en ik werd er stap voor stap door heen geleid. V*** van de helpdesk was enorm betrokken en hij is zelf ook DJ en wou me graag op weg helpen. Nu zie ik door de bomen het bos weer en kan ik gaan beginnen te leren DJ-en. Ik beveel hen van harte aan.

Marc Reddy 06-02-2021

Groot assortiment, met duidelijke specificaties over een artikel.
Bij diverse items, voorstel voor combinatie voordeel.
Snelle levering, kunt zelfs aangeven om op een ander tijdstip te leveren.

Michel Engelen 06-02-2021

Goede service, betrouwbaarheid, professioneel en snelheid van leveren zijn enkele kernwaarden die Bax bezit. Onlangs naar volle tevredenheid wederom wat onderdelen/materialen (Mackie mix8 een DI box en wat aansluitkabels) besteld. Er zijn vele sites waarbij je muziek gerelateerde onderdelen/materialen kan aanschaffen, sommige zelfs iets goedkoper dan Bax. Neemt niet weg dat ik toch altijd bij Bax zal blijven bestellen. De volgende bestelling (soundcraft ui24r) komt er einde van de maand weer aan. Keep up the good work 👍🏻💪🏻🎼

Daan 06-02-2021

Bax Music is een goede winkel met kwaliteit spullen. Ze hebben niet alles wat je nodig hebt, maar je komt een heel eind.

Snel geleverd en ze komen afspraken na.

Sohilait 06-02-2021

Mooie overzichtelijke website, waar ik de spullen makkelijk kon vinden. Bestellen ging soepel en de bezorging was de volgende dag. Super winkel!

Appie Erisman 06-02-2021

Bij Bax is de webshop zeer overzichtelijk. Bestellen is eenvoudig. Levering is volgens afspraak en spullen zijn goed verpakt om schade tijdens vervoer te voorkomen.

Thijs 05-02-2021

Afgelopen week 3 keer spullen bestelt alles voor 23:00 bestelt en de volgende dag op kunnen halen bij het DHL afhaalpunt,