Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Fabian 17-03-2021

Alles wordt altijd netjes afgeleverd en met een pen en een sticker waardoor je je gekochte artikelen een mooie update kan geven

Jos van Tol 17-03-2021

Contact gehad met helpdesk ivm verkeerde bezorging DHL. Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen via e-mail en er was uiteindelijk geen probleem.

BB 17-03-2021

Super service en snelle levering van deze topproducten. Ik bestel altijd bij Bax-shop.nl en dit blijf ik zeker doen!

Dobri 17-03-2021

Bax music is a grat store. Very wide range of equipment and good quality. Delivery is excellent. Never had a problem whit order. Very offten disscounts on different equipment.
I am very happy whit their service.

HL 17-03-2021

Muziekstandaard aangeschaft. Zeer snelle service, scherpe prijs. Goede kwaliteit.

Wout 17-03-2021

Top winkel, beste prijzen en bijna alle producten. Daarnaast goede levertijd en fijne klantenservice. Mijn eerste keuze bij muziek producten.

Remon 17-03-2021

Supersnelle levering en mooi product.
Goed verpakt en geeft genoeg blacklight, erg tevreden met dit product.

Filip VDC 17-03-2021

Vlotte levering, correcte prijs, correcte dienst na verkoop. Is een aan rader.

Inge 17-03-2021

Altijd super snelle levering, zorgvulig ingepakte producten en hoge kwaliteit producten.

Dennis Rombout 17-03-2021

Snelle levering, goed verpakt en nette transporteur. Kan niets zeuren. S’avonds besteld smiddags in huis. Ik twijfelde over mijn keuze. Maar aan de telefoon kreeg ik super goed advies.

J.Beukema 17-03-2021

Ik ben zeer tevreden over Bax shop goede service en snelle levering ik koop al jaren bij de Bax shop en tot nu toe altijd goed.

judith 16-03-2021

Snelle levering en product erg netjes en goed beschermd verpakt.
Product voldoet aan verwachting en kleur, erg fijn!

Yvar Birx 16-03-2021

Toen ik vroeger een gitaar nodig had was die van Bax perfect. Toen ik onlangs een midi-keyboard nodig had voor producer werk was het alweer raak met het super assortiment van Bax Music. Ik heb niks te klagen. Ze hebben gewoon precies wat ik nodig heb.

Ferdy Bossy 16-03-2021

De https://www.bax-shop.nl/draadloze-oordopjes/jam-exec-draadloze-oordopjes werd mij door bax-shop geadviseerd, nee het zijn niet de duurste, maar WEL geschikt voor de Huawei smartphone. Het zijn geen dozen schuivers, bezitten gewoon de kennis. Mijn zwager (cadeau) vindt de oortjes fantastisch. Heb hier ook o.a. mijn subwoofers gekocht. Ze zijn misschien niet de goedkoopste, maar ik ga nergens anders kijken als ze het hier hebben, alles wat ik hier heb besteld werd correct en op tijd geleverd.

Ruud 16-03-2021

Snelle levering, goede prijzen.
Ook als advies nodig is staan de medewerkers voor je klaar.

Marjan de Toom 16-03-2021

Keurige site en perfecte levering! Zeer snelle levering wat fijn is want je wilt je product zo snel mogelijk in huis hebben!

klant brabant 16-03-2021

In het verleden al eerder artikelen gekocht bij bax music en vanwege de verwachting dat bax het gewenst artikel wel zou hebben gezien het grote aanbod eerst hier gekeken.
Inderdaad geslaagd voor de zaken die ik zocht (gitaar en snaren).

Ronald P. 16-03-2021

Ik kom al jaren bij Bax-shop voor al mijn muziek behoeftes en ben nog nooit teleur gesteld.
Altijd supergoede kwaliteit - van kabeltjes (net weer een aantal besteld en snel ontvangen) tot gitaren tot synthesizers. De medewerkster hebben over het algemeen veel kennis van zaken.

Mijn go-to-place voor alles wat betreft muziek!

HJM Music Productions 16-03-2021

Een van de weinige shops die direct uit voorraad leverbaar had wat ik zocht. Redelijk laat op de dag besteld en tóch zoals beloofd de volgende dag in huis!

Y C 16-03-2021

Got my purchase fast, nicely packed and protected. A reliable and professional store for equipments.

Fran Drummer 16-03-2021

Fijne webshop. Snel en makkelijk alles te vinden. Groot assortiment. Daarnaast hebben ze veel op voorraad, waardoor de leveringen snel zijn.

Henry 15-03-2021

Waar andere bedrijven falen, in deze tijd van corona drukte, heeft BAX de belofte "vanavond besteld, morgen in huis" wel waar gemaakt. Het product werd de volgende ochtend al bezorgd. De Audio Technica AT2020 condensatormicrofoon die ik bestelde voldoet aan alle verwachtingen.

William 15-03-2021

Echt keurig, de levering was de volgende dag, zoals afgesproken.
Boss PSA 230S adapter voor mijn Roland FC-300 midi controller, werkt perfect.
Gitaar kabels, ok ok en microfoon kabels ook ok.

TP de Wrede 15-03-2021

Goede omschrijving van product Beyerdynamic DT-770 Pro 80 ohm snelle en goede levering en inderdaad een prima koptelefoon die het waar maakt ten opzichte van mijn oude koptelefoon.

Almere123 15-03-2021

Goede service, snelle en nette levering, en accurate info op de website. Jammer dat mijn eerste keuze in keyboard niet meer beschikbaar was, maar ik heb een goed alternatief gevonden!