Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 730 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Caroline 09-03-2021

Goede service.
Snelle levering, vandaag besteld is morgen in huis!
Ook geven zij goede en regelmatige updates over verlate leveringen

Xander 09-03-2021

Ik koop altijd mijn muziek/audio artikelen bij Bax, duidelijke levertijden en groot assortiment.

A. de Vries 09-03-2021

De webshop heeft een ruim aanbod en is zeer gebruiksvriendelijk. Ondanks de vele verschillende producten kun je gemakkelijk vinden wat je nodig hebt door de menu’s door te gaan.

Gino 09-03-2021

Bij Bax heb ik meerdere malen apparatuur besteld, vooral kabels en een paar synthesizers. De info op de website is altijd up to date en volledig over de producten. Doorgaans is de levering binnen een dag of twee binnen en dat maakt het voor mij ook wel betrouwbaar. Het valt me alleen op dat ook kleine pakketjes vaak in zeer grote dozen worden verzonden. (Wel goed verpakt overigens). Maar mag nog een tikkie duurzamer op dat vlak.

Paul S. 09-03-2021

Heldere website, goed aanbod en vaak scherp geprijsd ten opzichte van concurrenten. Bestellingen degelijk verpakt en keurig oo tijd geleverd. Mocht dat een keertje toch niet lukken dan houden ze je daarvan keurig op de hoogte.
Heb één keer binnen de garantietermijn een probleem gehad. Werd keurig opgelost.
Top service, voor mij de eerste keuze muziekwinkel!

Ger Stahlhofer 09-03-2021

Zoals gewend van Bax was het weer een snelle en correcte aflevering.
Ik maak graag gebruik van ze vanwege de service, de kwaliteit en kennis van het personeel.

Perfecte Toon 09-03-2021

Op zoek naar apparatuur voor mijn semi-professionele thuisstudio is de keus natuurlijk makkelijk : Bax!
Duidelijke uitleg over alle apparatuur, goede aanbiedingen en wanneer je toch nog vragen hebt is een telefoontje voldoende om je tot de juiste keuze te brengen.

A&N 08-03-2021

Zeer tevreden over Bax. Ruim assortiment in alle prijsklassen en merken. Diverse keren bestellingen gedaan,goed verpakt en snelle leveringen. Ook geretourneerd na tegen vallen van een product, geen probleem! Duidelijke omschrijving van de voorwaarden waar retour producten aan moeten voldoen, volg deze op en er zijn geen problemen met het volledig terug storten van aanschaf bedrag, ook op je geld hoef je niet lang te wachten, binnen vastgesteld termijn.
Door het grote assortiment kan er wel eens een foutje zitten in product informatie, maar ach mocht dit een cruciale fout zijn na aanschaf kun je weer terug vallen op de goede service.

Mike 08-03-2021

Ik heb goede service mogen ontvangen! De bestelling bestond uit een YAMAHA startersset voor de gitaar. Alles wat ik nodig had in een betaalbare bundel!

Marinho 08-03-2021

Goeie zaak! Een gitaar en alle nodige attributen besteld. Er ging iets mis bij de verzending. De meeste winkels laten je dan gewoon in het donker, maar Bax bleef mij zowel per mail als telefonisch op de hoogte houden. Uitstekende service! Absoluut een aanrader!

Sop 08-03-2021

De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Er is een breed assortiment aan producten om uit te kiezen en wanneer je jouw gewenste artikelen hebt gekozen kun je rekenen op een snelle en degelijke verzending. Ik beveel Bax MUSIC zeker aan!

Tom P. 08-03-2021

Goede, overzichtelijke site. Prima winkel verder met een uitstekende klantenservice.

Z 08-03-2021

I'm always happy with my purchases from Bax-shop. I've bought many items there since last year. The delivery is super quick, the prices are fair and the team in the shops are usually very helpful and friendly.
Recently ordered several cables for my home studio, one didn't fit my set up so now I'm getting an exchange for it through a super easy procedure.

Communication through e-mail takes several days though, sometimes a week...but if you know your way around their website, you'll find almost all the info you need.

Colijn 08-03-2021

UItstekende service; 's avonds laat besteld en de volgende dag nog in huis. Mooi assortiment; korting bij volgende aankoop; uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Dick Grooten 08-03-2021

Echt niks op aan te merken. Al vaak besteld bij Bax Shop. Snelle levering, uitgebreide en duidelijke website, prima kwaliteit en lage prijzen!!!

Andrés 08-03-2021

Super service ,snelle levering van bestelling , perfect communicatie ,snel reacties op mail of telefoon ,Top !!!!

Ester 08-03-2021

Ik heb al veel dingen besteld bij bax, 3 gitaren en een elektrische gitaar. De kwaliteit is super, producten worden ook goed verpakt. Klantenservice helpt supergoed bij vragen en de medewerkers zijn heel vriendelijk. Echt een aanrader

mnoach 08-03-2021

Eersteklas service!
Mijn bestelling kwam op de voorziene datum (2 dagen nadat ik mijn bestelling plaatste) aan. Goed verpakt, netjes.

Sven Vandermaas 08-03-2021

Altijd supersnelle levering en alles uiteraard scherp geprijsd. Als je technische vragen hebt over een produkt neemt de desbetreffende afdeling gewoon contact met je op en beantwoorden al je vragen en geven hulp indien nodig. Waar vind je dat tegenwoordig nog ? Precies, alleen bij Bax Shop dus voor mij geen ander.

Eleonora 08-03-2021

Good choice, from musical instruments to small accessories. One day delivery is reliable and super efficient.

Irma 07-03-2021

Heel tevreden. Snelle levering en goede prijs / kwaliteit verhouding. Product voldoet aan de beschrijving op de website.

Sam 07-03-2021

Ik had via een vriend van Bax gehoord en ben op hun site gaan kijken voor nieuwe gitaarssnaren. De site is duidelijk, de producten staan goed beschreven en de levering is supersnel.

Mooie, degelijke pianokruk 07-03-2021

Al vaker iets besteld (piano boeken en pedaal), steeds naar volle tevredenheid. Nu deze piano kruk besteld. Levering was veel sneller dan van tevoren aangegeven, een fijne meevaller! De pianokruk is mooi, zit erg goed en is heel degelijk. Schuift niet zomaar weg, erg steady. Hij krast niet op de vloer doordat de onderkant van de poten van rubber is. We zijn erg blij met deze aankoop.

Raymond van Melzen 06-03-2021

Bax is mijn persoonlijke hofleverancier voor studio apparatuur. Altijd snelle en goede levering van kwaliteitsproducten. En als er iets mis is, dan wordt alles zonder problemen vervangen.

Remy 06-03-2021

Alles word vlot & netjes geleverd. Retourneren werkt ook super ( ik moest toch een ander product hebben ). Al met al top service!