Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

FZ 11-02-2022

Snelle en goede service bij het online bestellen. Duidelijke communicatie per mail, op de afgesproken tijd geleverd.

Gerard 11-02-2022

Via de website gemakkelijk de benodigde spullen besteld. Deze werden heel snel thuis bezorgd. De bestelling bleek van goede kwaliteit.

Douglas 11-02-2022

Goede muziekwinkel. Kreeg precies wat ik bestelde. Snelle, degelijke bezorging. Ik zocht een leuk, goedkope western akoestische gitaar. Via internet kwam ik vrij snel bij Bax terecht. Mooie prijs en goede kwaliteit Fazley.

John H. 11-02-2022

Met enige regelmaat wordt er door mij wat besteld bij Bax Music. Voor adviesvragen staan ze je altijd keurig te woord. Hun prijzen zijn goed en wat ze beloven komen ze na.
Een betrouwbaar bedrijf met vakmensen waar je ook na de aankoop op terug kunt vallen indien dat nodig mocht zijn.
Verder behoeft goede wijn geen krans. Zeker een aanrader.

Jan D 10-02-2022

Prima shop met leuke aanbiedingen.
En duidelijke omschrijving bij de artikelen.

Leo 10-02-2022

Ruim assortiment, goede prijzen en snelle correcte levering. Wat wil je nog meer.

Robertus 10-02-2022

De keuze is overweldigend. Niet alleen in verschillende producten maar ook daarbinnen in verschillende kwaliteiten, merken en prijzen. Vrijwel altijd is alles op voorraad en de bezorgtijden zijn - zoals beloofd - vandaag besteld, morgen in huis.

VD 10-02-2022

Wat een teleurstelling dat zo'n zaak zich voordoet als professionele instantie. Spullen weer bezorgt naar verkeerde adres en niet laten weten dat items niet op voorraad zijn. Overweeg voor je aankoop dus goed als dit je tijd en energie waard is.

mb 10-02-2022

Enorm aanbod voor elke portemonnee. Ook met goedkopere items goede ervaring. En meteen de volgende dag in huis, dat is ook fijn!

Bo Ry 10-02-2022

Bax is de leverancier voor mijn snaren. Ik heb veel gitaren dus bestel er veel te gelijk. Je kan duidelijk zien wat op voorraad is en hebt ze dan binnen twee dagen in huis.

Jesper 09-02-2022

Alle producten werden de volgende dag in goede orde geleverd. Ook de communicatie tussen bestelling en levering is goed. Zo ben je goed op de hoogte van wanneer je je bestelling mag verwachten.
Ook de informatie over mijn producten in de webshop was goed waardoor ik makkelijk mijn vergelijking en keuze kon maken.
Ik raad Bax iedere muziekliefhebber aan!

Philip Algoet 09-02-2022

Zat met een technisch probleem nl. na aanschaf van een tweedehands surround systeem was er geen ingang voorzien om mijn platenspeler uit de jaren '80 hierop aan te sluiten . Medewerkers van Bax Music hebben mij op een zeer vriendelijke, snelle en adequate manier verder geholpen aan een degelijke oplossing . De site is trouwens zeer gebruiksvriendelijk , zeer veel aandacht voor vroeger gestelde vragen en een zeer snelle en perfecte afhandeling wat betreft de levering . Een aanrader voor iedereen !

Keyboard en toebehoren 09-02-2022

Ik heb veel plezier van mijn keyboard, het statief en de kruk die ik bij Bax kocht. De Fazeley is een keyboard met alles waar ik naar op zoek was.

Frazley fretless Classic series 09-02-2022

Ik vind fazley fretless een mooi en prima basgitar ik heb de snaren verwissel en het klink goed prima geluid ik raad mensen aan om het aanteschaffen. 9-2-2022. Ranson.O

Anne Quartel 09-02-2022

Er vriendelijke mensen in de winkel waar ik het ophaalde.
En toen bleek dat mijn koffer er niet was hebben ,e dat gelijk en super opgelost. Super service

aryg4s 09-02-2022

prettige winkel ,met vakkundig personeel dat de tijd neemt voor je. en een snelle service ook over omruilen word niet mmoeilijk gedaan en meteen andere spullen mee

Rick 09-02-2022

Bax Music zou dezelfde dag versturen als je voor 23:00 bestelt.
Ik heb om die reden bij Bax Music besteld, om 22:58. Dit was echter te laat en de dag erna werd mijn bestelling pas verstuurd. Dit was een kleine teleurstelling.

Verder ging de verzending snel en goed verpakt, niets te klagen.

Quinn Solter 08-02-2022

Goeie en mooie winkel!!! Ze helpen je snel en vriendelijk en hebben een ruim assortiment. Je kan veel gitaren en drumstellen uitproberen!

Happy customer 08-02-2022

Eerste keer een product besteld hier. Alles liep vlot, snelle levering, goed verpakt. 👍🏻

Leonie Stout 08-02-2022

Makkelijke en overzichtelijke website.
Informatie en bestelling liep vlot.
Getipt door de drum docent en zeker zeer tevreden.

Wouter 08-02-2022

Ik kom vaak automatisch terug bij Bax voor mijn audio behoeften. Soms heb ik heel specifieke wensen en is de informatievoorziening in de shop van groot belang, zoals de afmeting van een schroefdraad voor de bevestiging van microfoons, of de specifieke maat van een microfoonfilter. Bij Bax kan ik het vinden en de levering is altijd snel, compleet en volledig. Klant tevreden!

Monique 08-02-2022

Snaren besteld voor de Ukelele. Snelle levering en gelukkig gewoon door de brievenbus.

Pieter 08-02-2022

De aankoop van de Devine PRO-USB1 condensator USB studiomicrofoon is voor mij een prima aankoop geweest bij Bax Music.

Ik kocht in het verleden eerder bij dit bedrijf en ben er blijven 'hangen' als terugkerende klant. Er wordt kwaliteit geleverd, maar ook de service staat op een goed niveau.

Gerrie van Breugel 08-02-2022

Bax Music is een winkel waar het credo service duidelijk op de eerste plaats staat. Geen enkele druk om iets te kopen. kwalitatief en persoonlijk advies, wat niet gericht is op het duurste verkopen. Als ik iets nieuws nodig heb kijk ik altijd of ze het hier hebben.

Dennis van Oosterhoud 08-02-2022

Snel geleverd , geen beschadigingen. Goed verpakt , zelfs een adapter erbij voor in the UK