Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Tijl 20-01-2023

Snelle levering, mooi aanbod, en ze doen hun best om de verpakking beperkt te houden.

Dj Detuned 1973 20-01-2023

Nee echt helemaal top. Niet alleen de service maar ook het geleverde product. Toen ik deze verpakking open maakte voelde het meteen vertrouwd 'Numark' aan.

Ik had eerst de Numark 'DM-1000X', maar deze na 2 adapters vervangen door zijn nieuwer exemplaar. Ik weet dat echte dj's zweren bij een mid knop. Ik moet zeggen 'dit mis je niet'. Mooie trebble en bass. En natuurlijk het scratchen niet te vergeten! Al met al een goede aankoop en goede service van BAX Music. Goed voor de beginnende dj. Tenslotte zijn geld behoorlijk waard!

van Doesburg 20-01-2023

Ondanks een berichtje van vertraging toch snel geleverd.
je wordt goed op de hoogte gehouden en top producten.

Wim 20-01-2023

Een top shop met een top service en een groot assortiment aan music gear.
Ik heb ableton live 11 suite upgrade live lite aangeschaft en is een top product.
1 woord : TOP
BAX IS THE BEST

Marco Stooker 19-01-2023

Goed professioneel bedrijf en het personeel in de winkel ( Rotterdam) is altijd erg behulpzaam en vriendelijk. Zou wel fijn zijn als het in de winkel aanwezige assortiment wat groter is. De wand met snoeren bijv is vaak wat karig en niet alle soorten zijn aanwezig.Ook was de rookvloeistof op waterbasis op en heb dit wel vaker met producten gehad. Maar all in all een prima winkel waar ik al mijn gear koop.

Frank 19-01-2023

Ik heb al eerder iets besteld van deze webwinkel. Hun website is overzichtelijk, de bestelprocedure eenvoudig, de communicatie is helder en de verzending verloopt vlot.

G 19-01-2023

Mooie stevige koffer die perfect om de ukelele past. Helaas was de levering iets minder daar het in een doos zat waar wel 5 koffers in zouden passen.

Simon 19-01-2023

Ondanks de vertraagde levering erg blij met deze bijzondere module van Behringer.

Gerard 18-01-2023

Ruime keuze en snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de zending. Ook de helpdesk na de levering was snel en vakkundig.

Bryan 18-01-2023

Prima, alles verliep heel soepel. Bax Music is sowieso een aanrader. En het product is van goede kwaliteit. De Boston FC-710 gitaar muurbeugel is meer dan een prima aankoop.

Leo van den Berg 18-01-2023

DE muziekwinkel voor elke muzikant. producten zijn makkelijk te vinden en worden aangeboden voor scherpe prijzen
Doe al jaren zaken met Bax en over het algemeen zeer naar tevredenheid

Kc 18-01-2023

Goede en snelle service, je wordt op de hoogte gehouden van de reis van je pakket. 1 min punt 2 dingen van 5 bij 5 cm versturen in een doos van 50 bij 40 cm, niet erg milieu vriendelijk, dit kon gewoon een brievenbus pakketje zijn.

Dries 17-01-2023

Heb de bestelling niet gekregen
En de klantenservice is net bereikbaar
Geld weg
Jammer
Officiele reactie van Bax-shop.nl 24-01-2023

Beste Dries,

Excuus voor de verlate reactie en de ongemakken. Door een achterstand konden we niet eerder reageren. We zien dat er inmiddels telefonisch contact is geweest. Zodra we meer weten nemen we zsm contact met je op. Indien je nog vragen voor ons hebt vernemen we het graag.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

John 17-01-2023

Prima kwaliteit/prijs, en altijd snel met reageren. Tot nog toe altijd tevreden geweest bij retouren of reparaties.

I AM AISHA 17-01-2023

Komen geen afspraken na. Bestelling nog steeds niet in huis, maar na omruiling naar de winkel gestuurd ipv naar mijn adres. 20,- compensatie ook nooit ontvangen. De Uber naar de winkel kost meer dan de bestelling zelf en die tot heb ik al een keer gemaakt toen de inhoud van het statieven pakket incompleet was. Niemand neemt contact met me op. Klantenservice super moeilijk bereikbaar. Helemaal slecht. Alles slecht
Officiele reactie van Bax-shop.nl 24-01-2023

Beste Aisha,

Excuus voor de verlate reactie. Door een storing konden we niet eerder reageren. We zien dat de bestelling inmiddels is geannuleerd. Het tegoed kan je spoedig terug verwachten op rekening. Indien we nog iets voor je kunnen betekenen vernemen we het graag.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Bas 16-01-2023

Ik bestel al jaren bij Bax en ze stellen nooit teleur. Alles compleet en netjes veilig verpakt verzonden. Het kwam wel een dag later dan verwacht maar dit hebben ze netjes tijdig laten weten waar veel bedrijven wat van kunnen leren want normaal kom je er pas achter als je track en trace ineens iets anders aangeeft. Kortom beste webshop goede klantenservice en hier een tevreden klant.

O5k4r 16-01-2023

Een zeer goede muziekwinkel met uitstekende service. Of het nu gaat om stationair of postorder, de goederen zijn altijd compatibel en van de hoogste kwaliteit.Ga zo door

Roodt, Cees 16-01-2023

Keurig op tijd in goede staat ontvangen en ik ben zeer tevreden over mijn gitaar, de Cuenco R40.

WiekeWitte 15-01-2023

Ik heb meerdere producten besteld. Alles is uiteindelijk aangekomen en functioneert naar behoren.
Helaas zijn er wel een aantal puntjes.
* De Clavia Nord Soft Case voor Electro 61 (hoes voor een Nord) zat in een veel te ruime doos met heel veel plastic erin. Dat zou toch anders moeten kunnen.
* De handleiding bij het Zoom H2N audiorecorder opname apparaat was niet in het Nederlands. Op internet staat alleen de Nederlandse handleiding van een van de vorige versies. Die komen niet overeen. Lastig.
* De SD-kaart die ik bij de audiorecorder had besteld paste niet. Waarschijnlijk te groot (62GB). Op de site staat hier geen informatie over.
* Verder stond het pakketje in de tuin in de regen ipv dat het meegenomen is naar een depot oid. Thuisblijven tussen 8 uur en 18 uur zonder verdere specificatie is niet te doen

Tsjeu 15-01-2023

Na online- bestellen binnen 1 dag in huis.
Het enige minpuntje was de levering in een zeer grote doos voor zo’n klein pedaaltje, maar dat zal wel zijn redenen hebben. Maar goed, dat is een detail.

Komt afspraken na . 15-01-2023

De aanbiedingen per mail ontvangen, En telefonische snel bereikbaar dus geen wachttijden ,Na een dag geleverd.

Denzel 15-01-2023

Goeie qualiteit producten.

Bax heeft een grote assortiment waarbij je veel keuze hebt voor wat voor product je wilt bestellen. Vooral als je een kleine budget hebt kan je nog producten krijgen met een redelijk goeie qualiteit voor de prijs!

Lotte van Andel 14-01-2023

Ik heb meerdere instrumenten van Bax Music gekocht en tot nu toe heb ik alleen maar producten van goede kwaliteit binnengekregen, ze klinken prachtig en verkopen producten van veel verschillende merken. Het enigste minpunt is dat de producten soms niet op tijd aankomen.

Cees Q 13-01-2023

2 monitoren besteld, Mackie MR524. Prima product voor een scherpe prijs. Snel en goed verpakt geleverd,

Diederik Faber 13-01-2023

Prima webshop, lieten even weten dat het bestelde een dag later werd verstuurd omdat 1 artikel van de 4 niet voorradig was. Goed verpakt, snelle levering