Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 719 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Beloften zijn niks waard 09-01-2024

BAX adverteert met volgende-dag-bezorging en ik zit nu al ruim twee weken te wachten. Klantenservice niet bereikbaar ("de wachttijd bedraagt meer dan 40 minuten"). Een geweldige manier om klanten weg te jagen

Beste,

Excuus voor de vertraging en de bereikbaarheid. Als we je op dit moment kunnen helpen vernemen wij het graag. Je kunt ons eventueel bereiken via Whatsapp voor een snellere reactie +31610192964

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Jos 09-01-2024

Groot assortiment professionele hoofdtelefoons en een snelle levering in prima verpakkingen.

Fred Jansen 08-01-2024

Snelle en correcte levering. Bestelling werd de dag erna meteen geleverd en ook nog tussen de drukke feestdagen.

Johan Copier 08-01-2024

Deze duurdere nieuwe gitaar was in aanschaf bij Bax een stuk goedkoper als bij de concurrentie (275 Euro!), daarvoor wilde ik best een half uur extra om auto rijden. In de winkel goed geholpen door aardige mensen. Het enige punt van kritiek is: ik zelf ben ervaren met gitaren en wist wat ik wilde, maar als beginner is het goed dat de gitaar toch een beetje wordt afgesteld. Of dat er wordt verteld hoe te handelen indien nodig. Mijn gitaar geheel splinter nieuw uit de doos vanuit de fabriek was voor mij perfect, maar een beginner weet mogelijk niets over teruglopen van snaren (stem mechanieken strakker zetten) afstellen van de hals indien nodig enz. En als je niet weet wat je zou willen aanschaffen is iets meer persoonlijk advies denk ik wel op z'n plaats. Voor mij zelf echter een zeer mooie aanschaf tegen een goede prijs! Ik ben er wijs mee!!

Eric P 07-01-2024

Ze hebben (meestal) wat ik zoek en dat maakt het een gemakkelijke keuze om naar terug te keren. Als er een probleem is, dan word ik in de regel prima geholpen en worden problemen - die er nauwelijks zijn - opgelost. Ik ben er inmiddels achter dat je de bot, Baxie, kunt omzeilen door in te tikken 'kan ik een mens spreken?'. Dat mag van mij ook expliciet op de website staan, want bots jagen me normaliter weg. De prijzen zijn marktconform als ik ze vergelijk met andere aanbieders.

Johannes 07-01-2024

Betrouwbaar, wat je besteld krijg je ook. Zoekmachine van de website wil echt specifiek weten wat je zoekt. Trefwoord is niet altijd genoeg. Verder prima!

MARINO 07-01-2024

Duidelijke internetsite met ruim voldoende info. Correcte afhandeling en snelle levering.

Maurice 06-01-2024

De afgelopen 10 jaar gespeeld met een NS2, met veel plezier, maar deze NS4 is een flinke upgrade qua gebruikersgemak maar zeker ook qua sound. Net zoiets als van een iPhone 7 naar een 15. De 7 werkt ook nog prima maar de 15 is een flinke upgrade. Dat geldt ook voor de NS4. Het geheugen is uitgebreid en dus meer ruimte voor high res samples, de FX zijn flink verbeterd t.o.v. de NS2. Maar mss wel het allerbelangrijkste de feel en dynamiek van het triple sensor toetsenbord, een groot verschil. Naast alle lof voor dit instrument ook weer perfect geleverd door Baxmusic zoals altijd. Baxmusic is voor mij een vertrouwde partner voor veel muziekspullen. Ik hoor in de wandelgangen wel eens slechte verhalen over Baxmusic maar mijn ervaringen van de afgelopen 10 jaar zijn zonder twijfel 5 sterren. Dikke shout out to Baxmusic!

Gerrit kers 05-01-2024

Zeer professioneel duidelijke uitleg nemen de tijd om vragen te bespreken. Goede service vriendelijk personeel. Snell levering. Top !!👍👍🙏🙏

Pieter 05-01-2024

Bax shop levert altijd accuraat en ook snel. Nooit problemen met levering gehad. Ze leveren professionele apparatuur met goede informatie.

Johannes Scholtens 05-01-2024

Goede materialen snelle levering
Een shop die heel uitgebreid is op alles wat met muziek en je hobby’s heeft te maken.

Femme 04-01-2024

Vlotte service ook in de winkels van Bax Music. Goed advies ook voor minder gekwalificeerde muzikanten, waaronder ik zelf.

Igor 04-01-2024

I went for the first time in Bax Rotterdam...what a nice experience!Shop does not look big from outside,but when you enter in it you will find yourself in a spacious room surrounded with like minded ppl.
Lot of thing are going on,ppl trying instruments,listening music,in the basement where you can find lot of accessories,but also lot of synths there is a one smaler space setup as a club with lightning and good music.Personel is friendly and helpfull,and boy they have lot of work.Warmly recommended.

Wesley 04-01-2024

Super service !
Al mijn vragen werden meer dan duidelijk beantwoord, met links van de producten bij.
Ben blij dat jullie er zoveel tijd in wouden steken! Scheelt een hoop opzoekwerk als je bij de juiste mensen terechtkomt.

Desmond 03-01-2024

Vanaf toen ik binnen kwam in de winkel in Apeldoorn werd ik gelijk enthousiast en vol passie geholpen hij nam ruim de tijd voor mij ondanks de onder bezetting die dag. Ik kwam voor een complete dj set helaas was de Controler niet op voorraad maar voor de rest zeer geslaagd met andere aankopen later nog lasers en een rookmachine gekocht

Peet 03-01-2024

Toen ik voor de deur stond bij Bax music, had ik geen idee, wat ik zou aantreffen. Maar de shop overtrof mijn verwachtingen. Heel veel keus op muziek gebied, instrumenten, versterkers, noem maar op, het is er. Veel publiek en je moet wel geduld hebben als je wilt afrekenen, maar het het personeel neemt de tijd met de kopers. Men doet ook niet moeilijk als je iets terug brengt, wat niet goed is of tegen valt.

van dooren 03-01-2024

Bax heeft een slechte communicatie volgens mij geven ze niet veel meer om zijn klanten als je ze een bericht stuurt krijg je geen antwoord meer.

Beste,

Excuus voor de verlate reactie en het ongemak. Als we je op dit moment nog kunnen helpen vernemen we het graag. Je kunt ons eventueel bereiken via Whatsapp  +31610192964  . We doen ons best om je dan zsm te helpen

Met vriendelijke groeten,Bax Music

R.h-03 03-01-2024

Ik kreeg eerste kerstdag te horen dat ik een nieuwe gitaar zou krijgen, een dag later viel mij in dat ik hier dan nog spullen voor nodig zou hebben. Gelukkig hoef ik niet lang te zoeken want bax heeft alles wat je nodig kan hebben met een snelle lever tijd. Bij de producten staat vaak een duidelijke omschrijving zodat je zeker weet dat je het juiste product aanschaft

Erwin Gravenberch 03-01-2024

Ik was onplezierig verrast op de wijze waarop breekbare vacuum buizen verscheept worden.
De doos is in omvang minimaal 30 maal groter dan de drie vacuum buizen. De buizen lagen onbeschermd onderin de doos omdat de luchtkussen ter bescherming van het product gedeeltelijk stuk waren en ook veel te klein voor de grote doos. Ik kan de buizen niet testen vanwege mijn buitenland reis maar het vereist weinig verbeeldingskracht om te weten dat de buizen een flinke opdonder hebben gekregen tijdens het transport.

Beste Erwin,

We doen ons best om bestellingen zo efficiënt mogelijk in te pakken, niet fijn om te zien dat dit in jou geval niet is gelukt. Excuus voor het ongemak. We zullen dit intern noteren en doorzetten zodat hier naar gekeken kan worden.

Met vriendelijke groeten,Bax Music

André 02-01-2024

Levering zoals verwacht. Spullen kwamen netjes onbeschadigd aan zoals het hoort.

Solomon 02-01-2024

Bax music is my all time choice. Because there are good instruments at affordable prices at Box Music . Ordered goods are delivered to your customer immediately. Bax Music members have great respect for their customers over the phone and in person.

Max 01-01-2024

Voor de aanschaf van een beginnersset elektrische gitaar naaar Bax Amsterdam gegaan: vriendelijk geholpen, adequate antwoorden op onze vragen. Voor ons een compleet pakket op maat samengesteld.

Hans 30-12-2023

Online prima en overzichtelijk bestellen, levering door Postnl vertraging opgelopen, heel de dag verlof genomen voor niets , dat is minder....klantenservice totaal NIET telefonisch bereikbaar, wachttijden 45 minuten, daarna opgegeven

Rudi 30-12-2023

Ik was recent in Apeldoorn in jullie winkel. Vond het een mooie winkel. Alleen duurde het heel lang voor dat ik werd geholpen, heb een half uur staan wachten. Dat vond ik wel minder, toen ik aan de beurt was, is alles goed uitgelegd.

Huub 27-12-2023

Was op zoek naar een stevige en ruime tas voor bladmuziek en wat je verder zoal meeneemt. zoals een muziekstandaard en bas standaard.
Deze bij Bax gevonden. Ruime sortering. Vlotte levering, zelfs zo vlak voor kerst.