Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 732 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Wadif 19-06-2023

Als muzikant/producer/Engineer is het winkelen bij Bax shop de ideale plek om alles betreft het creëren van muziek te vinden in de winkel of online .De beste kwaliteit speakers audio interfaces tot instrumenten gitaren noem het maar op en de service is super

jan sikke 16-06-2023

ik heb bij bax music besteld ,omdat zij veel producten hebben die in mijn lijn passen, de garantie meer dan goed is en er zelfs een terugstuur regeling is . het product bevalt prima en de prijs is alleszins redelijk

Martin 16-06-2023

Mooie winkel in Barendrecht waar mijn harmonica afgehaald. Was daar op voorraad dus binnen 24 uur in bezit voor de goedkoopste prijs op het net.

Jon 16-06-2023

Groot aanbod, snelle levering. Meerdere keren dingen besteld en nooit problemen gehad. Prima!

Joe Fortissimo 16-06-2023

Ik vind de informatie over de producten duidelijk. Vaak is het ook mogelijk om een zogenaamd B-stock product te vinden van het soort dat je zoekt(zoals in mijn geval). Erg vriendelijke mensen bij de klantenservice en snel geleverd. Geen enkel slecht puntje te vinden hier bij deze toko!

Wim van Spronsen 16-06-2023

Prima winkel, Snelle afhandeling en scherpe prijzen!
Goede service ,en ruime keuze
Wim van Spronsen

Michael 15-06-2023

Via de telefoon eerst een vraag gesteld over een product. Bijna een half uur gewacht, maar personeel was erg vriendelijk.
Product bleek in voorraad, dus rond 12 uur 's middags bestelling geplaatst. Voor 15:00 bestellen = volgende dag geleverd.
Echter krijg ik de volgende dag een mail dat ze de producten niet hadden verpakt en verstuurd, dus die kwam pas weer twee dagen later aan...
Ik had jullie eigenlijk gekozen vanwege 'snelle' levering; dan maakte mij de iets hogere kosten niet uit. Dus lichtelijk teleurgesteld.

Shantykoor "de vlaerdingse maatjes" 15-06-2023

Prima zaak,goede spullen en goed systeem
Mijn aangekochte devine box,was in omvang iets
5cm te groot en paste niet in de aanhanger,heb hem zonder problemen om kunnen ruilen,geluid is prima ,de bezorging dhl had wat problemen
Maar BAX heeft dit prima opgelost,onze shanty groep is er blij mee

Evert Prak 15-06-2023

Netjes en optijd geleverd.
Goede en overzichtelijke site en mooie prijzen
Goed verpakt en mooie product

Bill Dazzcom 14-06-2023

Bax doet wat het beloofd.
Bovendien: de leukste producten!
En als DHL/Postnl meewerken op tijd.

Edwin 14-06-2023

Gemakkelijk te benaderen. Ruim assortiment. Voldoende in voorraad. Snelle levering. Prijs/kwaliteit verhouding een van de beste.

Maurice Goesten 14-06-2023

Goede prijs en snel geleverd!!Duidelijk omschreven en goed produkt.Veel keuze

Kees Stikkers 13-06-2023

Perfecte service. Terzake kundige en zeer vriendelijke mensen. Koop mijn apparatuur daar al jaren. Omruilen nooit een probleem.

Gerrit 13-06-2023

De houder is zowel geschikt om op het statief te schroeven (3/8 standaard ) als aan het statief te bevestigen met de beugel.
De iPad past mét de smartcover in de houder.

De medewerkers van Bax-Shop denken fijn met je mee en hebben goed advies.

Frank Stolp 12-06-2023

op 1-6-2023 een bestelling gedaan in de winkel in amsterdam 2x subwoover 2xdap kabel en nog wat dingen
zou de volgen de dag (2-6-2023) komen maar helaas niks zaterdag (3-6-2023) gebeld met bax door een comminicatie foutje was de bestelling nog niet verzonden dap kabel was niet opvoorraad (dat wist ik stond op site) netjes op gelost met medewerker van bax om de de dap kabelna testuren. Op 6-2-2023 bericht van dhl ik blij de bestelling komt binnen was het de dap kabel die ze na zouden sturen de grote bestelling moest nok komen. Door dat postnl druk had kreeg ik op 10-6-2023 me subwoovers maar de rest van de bestelling is nog niet op gehaald door vervoerder (ik gebruik de app Aftership) zie dat het al klaar staat vanaf 6-6-2023 een klein beetje terleur geteld. als nog door de tegen valer raad ik zeker bax wel nog aan

Kelly 12-06-2023

Hele overzichtelijke site, met gigantisch veel keuze en snelle levering. Scheelt heel wat zoekwerk in de steden welke tegenwoordig amper nog winkels hebben waar je terecht kan als drummer.

Jack 09-06-2023

Bestelling gedaan via de website.
Zat wat levertijd op 6-10 weken
Tijdens de open dag kon ik zonder probleem mijn bestelling annueren en een andere gitaar met toebehoren uitzoeken.
Personeel is zeer behulpzaam en bekwaam.
Je gaat daar echt met een goed gevoel de deur weer uit
Mijn dochter en ik zijn zeer tevreden met onze aankopen
TOP zaak

Thomas M. 09-06-2023

De enige winkel waar ze wat ik nodig had in stock hadden en snel konden verzenden. En dat is ook nog allemaal goed gegaan.

Jan du Crocq 08-06-2023

werkt super en snel te installeren. Bijgeleverde software is een klus om te installeren.
Voor de echte mannen veel leuke extra gratis software bijgeleverd.

eric ekkerman 08-06-2023

snel en klantvriendelijk, betaalbaar en goede spullen. sturen snel op ook goed verpakt

GLommerse 07-06-2023

Normaal gesproken tevreden over Bax, maar nu een 1. Ik ontving een product (snaredrumstrainer) waarvan de verpakking duidelijk kapot gescheurd was. Dan ga je toch nadenken zou je denken en pak je een onbeschadigd exemplaar. Maar nee, gewoon opgestuurd en nu kan ie weer terug omdat er onderdelen ontbreken en ik er niets mee kan (Bax ook niet trouwens). Nu moet ík extra moeite doen (terug sturen) omdat iemand bij Bax te beroerd is om even logisch na te denken. Dat had Bax toch echt beter op mogen lossen, sterker, ze hadden het nooit op mogen sturen.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 08-06-2023

Beste Gertjan,

We betreuren het dat je de bestelling in deze staat hebt ontvangen, dit is niet de bedoeling. Excuus voor het ongemak. We adviseren je om in dit geval de bestelling te retourneren onder de garantie. Bij ontvangst kunnen we dit bekijken. Onze retourafdeling zal dit zsm verwerken.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

G.Lommerse 08-06-2023

Tja Bax Music, dat bedoel ik dus. Nu moet ik extra moeite doen omdat bij jullie iemand zijn verstand niet heeft gebruikt. En dan is een reactie als 'we adviseren je om in dit geval de bestelling te retourneren onder de garantie' een beetje nutteloos. Dat had ik namelijk zelf in mijn review al aangegeven, dat ik het terug moet sturen.

Rinus 07-06-2023

Prima winkel goede merk spullen altijd op tijd geleverd.
Maar waarom komen kleine dingen (setjes snaren, gitaarband etc.) altijd in een veel maar dan ook echt veel te grote doos?
Meerdere malen dingen besteld die makkelijk door de brievenbus kunnen. Komen aan in grote doos, waarom vraag ik me af.
Maar verder tevreden dus!

Emilio 07-06-2023

Bax is een vertrouwd adres om te kopen en makkelijk te retourneren zonder veel poespas. Eerlijke zaak.

Suuz 07-06-2023

Het pakketje was een dag vertraagd en ik moest het pakketje ophalen in de winkel ipv dat het thuisbezorgd werd. Ik kreeg direct reactie op mijn mail en het is super opgelost. Het pakketje hebben ze dezelfde dag nog zelf bezorgd.

Per schooneman 06-06-2023

Het fijne van de Bax winkels is dat je en online kan bestellen maar ook in de winkels kan proeven en ruiken..
Voor mijn bestelling, een Gibson SG was het echt nodig om eerst grondig te testen, geen probleem dit kon in de speciale ruimtes welke in de winkel in Amsterdam aanwezig zijn. Daarna gevraagd hoe een bestelling online ging, ik wilde graag dat ik de gitaar zelf ophaalde en niet via een koerier werd gebracht. Gitaar dus online besteld en daarna in Amsterdam opgehaald waar de gitaar keurig werd nagekeken waarna hij mee naar huis ging . Het gaf mij echt een gevoel dat de mensen van Bax willen dat het instrument wat je aanschaft ook echt bij jou past.