Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 724 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Klopt altijd! 10-09-2022

Maakt niet uit wat je bestelt, klopt altijd, zowel qua persoonlijke service (bellen, mail), levertijd als productkwaliteit!

Paulo Gomes 09-09-2022

I had a very interesting experience with Bax Music,super friendly service!
The equipment exactly as described.

Ronald 09-09-2022

Mooie grote winkel met groot assortiment envriendelijk en oplossings gericht personeel. Goede service. Het was een eindje rijden Gies maar zeker de moeite waard.

Donny kooyman 09-09-2022

Bax-shop? Ik heb muziekwinkels zien komen en gaan, maar voor mij mag Baxshop altijd blijven bestaan. Als wij over kwaliteit, klantenservice en een groot assortiment,Korting praten, raad ik ieder muzikant aan deze winkel of online te bezoeken. Zeer goede service, een dikke 10, en producten altijd netjes optijd. Ook belangrijk.

Rik 08-09-2022

Omschrijving op website van aankoop is accuraat en afbeeldingen komen overeen met het geleverde. Van de koop krijg je een bevestigingsmail en als het bij de vervoerder wordt aangemeld dan krijg je een mail met trackingcode. Bestelde waar wordt snel geleverd.

E.J.Theunissen 06-09-2022

Prima (online) shop die doen wat ze beloven en snel leveren.
Het product, een Yamaha psr-SX600), is geweldig! Wat een prachtig instrument met een mooi geluid en de vele mogelijkheden.

1204419538 06-09-2022

Goed bedrijf , doch wel wat problemen met de levering die niet compleet was, uiteindelijk met behulp van een medewerker iet het na 1 week prima opgelost!
apparaat is top !!!!

Mischa Wissink 05-09-2022

Prima snaren voor een prima prijs. bestellen ging heel makkelijk.
Ook werd mijn bestelling supersnel geleverd.

Julien 05-09-2022

Snelle levering, plectrums zijn van goede kwaliteit en bieden voldoende keuze.
Goede service dus.

Bryandk 04-09-2022

Erg tevreden over de bestelde producten en de levertijd hiervan. Zeker een aanrader.

Robert van Strraalen 04-09-2022

Was voor een westcoast muziekprojekt op zoek naar een geschikte mandoline. Na een matige start met een Fender A-style, uitgekomen op een Ortega F-style mandoline. Scherp geprijsd, compleet geleverd in het zwart en een hele fijne klank. Samen met de eerder door mij bestelde Takamine 12-string heb ik een uitstekende basis voor Eagles, CSN en Poco nummers. Voor een afgewogen keus zeker eerst bij Bax shop kijken!

Konstantin 04-09-2022

De beste winkel voor muzikanten! Een enorm assortiment producten voor professionals en beginners voor elk budget. Ik maak al enkele jaren gebruik van de diensten van Bax-shop en ben altijd tevreden geweest met mijn aankopen en service. Ik raad deze winkel aan iedereen aan.

Peter 04-09-2022

Fijne winkel met ruime keuze. Je kunt op de site en in de winkel goede voorlichting krijgen. De artikelen zijn prima geprijsd.
Ik heb een elektrische gitaar (b stock) gekocht die tot op heden goed bevalt. De levering was prima geregeld.
Jammer is wel dat er geen gebruiksaanwijzing bij de gitaar zat.
Ik heb via de mail hierom gevraagd maar nog steeds geen antwoord gekregen. Dat is dus wel een minpuntje.

Jonas 04-09-2022

Fijne winkel levert snel en hebben heel veel producten waardoor ik daar vaak bestel. Ik heb er 2 jaar terug ook mijn eerste gitaar gekocht ben er nog steeds heel blij mee.

Mayday 02-09-2022

Voor een nieuwe goede koptelefoon om te draaien moet je bij bax zijn. Ik ben echt super geholpen en erg blij met mn aankoop. Ook nog wat geleerd tijdens het advies.
Als muziek liefhebber raad ik iedereen aan naar bax te gaan.
Soms jammer dat je even langer moet wachten maar iedereen wilt goed advies.

Andy 02-09-2022

Snelle levering en netjes verpakt. Spullen doen het ook zoals je verwacht en zoals het hoort.

Robert van Strraalen 01-09-2022

Bax shop is een uitstekende muziekwinkel. Doe hier al jarenlang mijn boodschappen. De aankoop van de Fender mandoline was wat ongelukkig. Zog. B-keus en daar door stevig afgeprijsd. Bij ontvangst bleken twee tuners niet te werken. Liepen continu terug. Ingeleverd bij de winkel, waarna snelle en plezierige afwikkeling. Inmiddels bij Bax een Ortega gekocht, deze wordt met plezier bespeeld.

Dick van Tussenbroek 01-09-2022

Deskundig, men denkt met de klant mee, hulpvaardig, attent en proberen snel ‘problemen ‘ op te lossen.

Stefan Postema 31-08-2022

Al lange tijd niet gespeeld maar voor een feestje gevraagd “de gitaar mee te nemen”. Daarom snel nog even wat spullen bij Bax besteld en de volgende dag alles al in huis. Het had nog sneller gekund, voor iets hogere verzendkosten levering op dezelfde dag, maar dat was voor mij nu niet nodig. Wel top dat ook die mogelijkheid er is.
Al met al top service Bax!

Floor 31-08-2022

Topwinkel!
Biedt 30 dagen niet goed geld terug garantie, ongeacht de reden van terugsturen.
Webshop is goed bereikbaar en servicegericht. Aardige medewerkers die goed advies geven.
Buiten de schuld van Bax om 2x een defect product ontvangen. Na een telefoontje werd er voor beide producten onmiddellijk een nieuwe toegezonden. De oude producten hoefde in niet eens te retourneren. Topservice van Bax!

Don 29-08-2022

Bax is wat mij beterft mijn nummer wat betreft muziek instrument, geluid en DJ gear. Onovertroffen service, snelheid en assortiment. Goed bereikbaarheid voor hulp en vragen en ook met oplossing! Bax the benchmark voor alle anderen!

Wijnand 29-08-2022

Ik bestel al jaren bij bax. Prettige en duidelijke website, scherpe prijzen en snelle levering. Een keer (afgelopen week) was contact met de klantenservice nodig: reactie kwam snel en netjes. Top dus.

frank 28-08-2022

zoals gebruikelijk snel geleverd, goed ingepakt, prima product, na lang niets gekocht te hebben 10% korting, das toch mooi als je een dure aankoop wil doen

Hans 28-08-2022

Zeer gebruiksvriendelijk is de site en je kan direct bekijken of spullen op voorraad zijn en bij welke winkel.

Colin Williams 28-08-2022

In het verleden was in idolaat over Bax maar na een wat vervelende ervaring in de winkel begon mijn vertrouwen af te zwakken. Later ben ik ontzettend goed geholpen door de klantenservice en is mijn vertrouwen weer volledig hersteld.

Nee, Bax is niet meer wat het 10 jaar geleden was. Echter is dat niet meer dan logisch. Het is een van de grootste leveranciers in licht en geluid geworden. Dan kan je simpelweg niet de bedrijfsvoering van 10 jaar terug hanteren. Er zijn altijd verbeterpunten maar in de kern zie je dat Bax klantvriendelijkheid erg hoog in het vaandel heeft staan. Die vervelende ervaring in de winkel? Dat was puur omdat de medewerker niet kundig genoeg was. Daar kan Bax Music zelf verder weinig aan doen.

Het enige punt van kritiek is dat de levertijd op de website vaak niet klopt. Wanneer er staat: ‘levertijd onbekend’ dan is dat duidelijk. Wanneer staat: ‘binnen 9 dagen in huis’ dan verwacht ik dat ook. Om dan een mail te krijgen dat het 3 weken langer duurt… well, dat is gewoon niet helemaal netjes. Het gaat mij dus niet om de levertijd zelf, ik doel hier volledig op de communicatie.

Kortom: Ik shop graag bij Bax en ik hoop dat ze hard op weg zijn om kleine foutjes weg te poetsen.