Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Willem 13-02-2021

Het Arturia Lab 61 Essential keyboard is het zoveelste artikel dat ik bij Bax Shop aangeschaft hebt. En zoals altijd tot volle tevredenheid. Ondanks Covid-19 werd het artikel keurig op de afgesproken dag en tijd bij mij afgeleverd. Binnen een week kwam er een follow-up via de mail binnen, met de vraag of alles goed verlopen was en of de Arturia Lab 61 goed bevalt. Ja dus. Kortom: een goed en solide bedrijf dat ik van harte aanbeveel. Groet Willem

Theo Obaker 13-02-2021

De levering is snel en de kwaliteit van de producten bevredigend. De garanties gelden ook voor B-stock producten.

Eefke Burg 13-02-2021

Altijd behulpzaam, ruim aanbod. Bij Bax hebben ze altijd de zaken die ik zoek en krijg het vrijwel altijd snel bezorgd. Toen een keer een pakketje niet aankwam hebben ze geholpen, deze bleek uiteindelijk in de post verkeerd gegaan te zijn.

Janne 13-02-2021

Artikelen zijn makkelijk te vinden.
Baxshop is een betrouwbare site en wordt snel geleverd.
Verder ook goeie prijs voor goede kwaliteit

Rinus 13-02-2021

Als beginner een gitaar gekocht. Het is even zoeken op de website, je wordt overladen met alternatieven. Door de Corona drukte was telefonisch contact leggen voor wat verder advies te lastig, dus zelf de knoop maar doorgehakt. Afhandeling helemaal zoals het hoort, de order is snel en compleet verstuurd. Enig puntje: kennelijk was er iets met de opgave van het gewicht, dat heeft 1 dag vertraging in het transport opgeleverd.

Issam 13-02-2021

Ik heb nou voor het eerst een instrument gekocht dus ik ben nieuwe klant bij deze webshop. Maar eerlijk gezegd ging het precies zoals je wilt dat het gaat. Je bestelt, betaalt, wacht een dag of twee (ivm het slechte weer) en alles wordt keurig geleverd. Nog met onderhoudsboekjes met allerlei handige tips van de shop erbij gekregen. Hartstikke top, zeker een aanrader. Vooral in deze tijd, waarin je gewoon snel en zonder rariteiten je bestelling wilt ontvangen.

Gerda v Mildert 13-02-2021

Voor de eerste keer besteld bij Bax en stond er hersteld van dat alles zo super netjes was in gepakt .de service is goed en heel klant vriendelijk, ik raad mijn kennissen ook aan om daar te gaan kopen wat de goede service betreft
Ze zijn vele muziek noten waard

Hans 13-02-2021

Goed en uitgebreid assortiment. Prima reviews. Concurrerende prijzen (en ik had mazzel met een extra 10% korting). Snelle en kundige levering.

Marco D 13-02-2021

Een super eenvoudig te gebruiken webshop! Mooi assortiment en snelle service

Goed geleverd! 12-02-2021

Bax shop stuurde mij snel en accuraat mijn bestelling. Dat ging helemaal volgens verwachting (en die is hooggespannen).

Ruud 12-02-2021

Overzichtelijk en leuke prijzen!!

Bestellen en de levering zijn perfect!
Kreeg ook aanvullend advies over het gebruik van mijn Looper RC 10. Hierdoor haal ik er nog meer uit!

Erika 12-02-2021

Deze shop heb ik gekozen via een tip van een collega, zij was zeer tevreden over haar producten.
Zo gaat dat, via mond op mond reclame.
De Ukelele ben ik zeer tevreden over, ik vond de uitleg over het stemapparaatje niet duidelijk, heb dit via Google/ You Tube zelf uitgezocht. Draagtas is stevig en handig. De draagriem gebruik ik niet.

Paul 12-02-2021

Overzichtelijke webshop met zeer uitgebreid assortiment. Levering van bestelde artikelen is snel en zoals op de website wordt beloofd. Meerdere bestelling gedaan naar volle tevredenheid.

Jacob Spaander 12-02-2021

Overzichtelijke site met goede product omschrijving. de mogelijkheid extra accessoires erbij te kopen. makkelijk te bestellen, en snel thuisbezorgd op een tijdstip dat jij kunt kiezen. daar houden we van

maurice 12-02-2021

Alles kunnen vinden wat ik nodig had en daarnaast middels de pagina's erachter gekomen dat ik meer nodig had voor mijn aansluiting dan ik alvorens dacht.

Marcus 11-02-2021

Werd heel vriendelijk en vakkundig geholpen door de medewerker aan de telefoon .
Mooi apparatuur besteld ,mooi prijsje en snel geleverd
Ben heel tevreden volgende keer bestel ik weer bij bax

KVl drive-in-show 11-02-2021

Als professionele dj en muzikant al heel veel jaren vaste klant en tot nu toe zeer tevreden over de service en afhandeling van de bestellingen.

Ik kan het zeker aanbevelen, ga zo door!

Corrina Terenstra 11-02-2021

Nooit eerder deze site gebruikt maar mijn dochter van 17 wou heel graag een Ukelele leren bespelen omdat met deze lange lock down in Nederland de dagen erg lang zijn. Ze is geboren in Mexico en heeft een latijnse achtergrond en had echt zin om muziek te maken om haar dagen wat op te vrolijken. Ik ben de moeder van Danique , en woon nog in Mexico, en heb haar verrast om zo snel mogelijk een sopraan Ukelele te kopen. De eerste site die ik tegen kwam was van bax music en wat een fijne site. Heel duidelijk , heel fijn om te bestellen en verschillen te zien tussen de producten en de prijzen. Het kiezen was makkelijk, betalen was makkelijk en ongelooflijk wat een snelle service. Besteld op een dag in de middag en de volgende dag was het er al. Alsof haar moeder gewoon even bij haar was om een kadootje te brengen zo fijn zo snel en erg goed materiaal. Gewoon een geslaagd verassing kado.

Thijs K 11-02-2021

De producten werden snel geleverd en in goede staat. Bax Music heeft ook nog eens een outletgedeelte waar je voor een lage prijs mooie spullen kan krijgen.

Bob 11-02-2021

Bax shop heeft veel op voorraad, een grote keuze en in verschillende prijs en kwaliteitsklasses.
Snelle afhandeling, 's avonds besteld en de volgende dag in huis.

Jinte 11-02-2021

Ik heb een hele fijne ervaring gehad bij Bax Music. Ik heb om 21:30 in de avond een bestelling geplaatst en die kwam de volgende dag om 17:00 al aan. Erg snelle levering dus en het product zelf is ook erg mooi en goede kwaliteit. Het product voldoet aan de beschrijvingen op de site. Het is mooi verpakt en ook op zo'n manier dat er geen enkele kans is op mogelijke schade. Ik ben erg tevreden!

Bas 11-02-2021

Beste winkel!!!
Ik heb een jbl IRX108BT gekocht
Hij was de volgende dan al binnen!!!
Hij was netjes geleverd met stootkussen!!!
Alles was netjes in 1 keer compleet geleverd !
Een goede beschrijving!
Alles was goed geregeld.
ze sturen mailtjes welke tijd het binnen komt.
Top winkel!!!👍👍👍

Ruud van Vliet 11-02-2021

Kort geleden op zoek gegaan naar een meubel voor het visueel opbergen van mijn platencollectie, Na lang zoeken een mooi meubel gevonden bij Bax-Shop. De Zomo VS-Box 200/2 WalnutZ platenkast werd snel geleverd en was eenvoudig te monteren. Het is een must voor iedereen die zijn vinyl collectie visueel wilt opbergen, de bladerbakken doen de "sfeer van de platenzaak" herleven.

Anton123 11-02-2021

Snelle levering en bestelling helemaal in orde. Veel keuze op de website en zeer gebruiksvriendelijk.

kees 11-02-2021

Ik koop al jaren mijn muziekspullen bij Bax. Over het algemeen snelle levering en makkelijk te retourneren. Tijdens Corona hadden ze wat vertraging met bepaalde leveringen maar uiteindelijk toch netjes alles binnen gekregen.