Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 719 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Sandra 02-08-2021

ik heb een gitaarset besteld voor mijn dochter, de volgende dag werd er een doos geleverd met een boekje erin maar geen gitaarset, op al mijn pogingen om contact te krijgen met de klantenservice, krijg ik geen gehoor. Hele slechte service dit. Ga maar weer een mail sturen
Officiele reactie van Bax-shop.nl 03-08-2021

Beste Sandra,

Dat is zeker vervelend, nze excuses voor dit ongemak. Door drukte reageren we iets later dan normaliter, maar we helpen je graag verder. Kan je ons eventueel een app sturen met jouw klantgegevens? Je kan ons bereiken via +31610192964. Vanuit daar kijken we graag met je mee zodat we hier meer over kunnen zeggen en uitzoeken waarom dit is gebeurd. We zien je bericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music.

ben 02-08-2021

Bax heeft weer op tijd zijn levering gedaan zoals afgesproken ,alles keurig verpakt dus weer een goede reden om de volgende keer bij hun weer te bestellen

Ruud 02-08-2021

De bestelling van mijn Hartke KB12 werd snel en betrouwbaar afgehandeld.
Op zondag besteld, maandag al binnen.

Willem Verberkt 02-08-2021

Prima product.
Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering en en goed service.

Het enige minpunt ( wat alleen in het begin wat lastig is ) is dat de instructies voor de geluidsinstellingen niet super duidelijk zijn.

Robin 31-07-2021

Van software tot higher-end elektrische gitaren deze winkel verkoopt zo'n beetje alles wat je nodig zou kunnen hebben en is over het algemeen de meest betaalbare keuze met een snelle probleemloze levering en goede klantenservice!

Richard 31-07-2021

Ik ben bij verschillende zaken geweest ,ik had nodig een looper een versterker en een pedalboard ,dat kun je natuurlijk overal halen of bestellen maar ik heb bij bax de juiste aandacht en uitleg gekregen
Ik ben zeer tevreden en ga zeker de volgende keer weer naar bax ✌

Marc Meeusen 31-07-2021

Waarom een 10, want dat is belachelijk hoog....nou simpel; binnen een dag had ik mijn bestelling binnen. Ook datgene wat ik besteld had heb ik in een keurige staat ontvangen én voldoet volledig aan de beschrijving zoals op de website stond, namelijk de Ashdown Tone Pocket.
Hier had ik al veel over gelezen en op YouTube bekeken. Super handige draagbare oefen versterkertje met een goed geluid!

Claude 31-07-2021

Een uitstekende winkel met mooi aanbod en goede prijs kwaliteit verhouding. Prima leveringen, en op tijd. Ben tevreden.

J. v.Halen 30-07-2021

Doet wat het beloofd, snel leveren. Goed verpakt en de info op de site is correct en duidelijk. Snel bestellen en goed contact per mail met factuur. Niets meer te wensen.

Radio JND 30-07-2021

Goeie service, bestelde artikelen zijn 9 van de 10 x op tijd binnen. Zeker voor ons met spoedklusjes is dit heel belangrijk

Michelwil2 30-07-2021

Winkel werkt duidelijk en snel. Product wordt goed verpakt verzonden en er voldoende bijgaande mails over verzendstatus, factuur etc

Sonny 30-07-2021

Erg slechte klantenservice. Ik had een set besteld maar deze was niet compleet, de microfoon houder ontbrak. Na verschillende mailtjes en belletjes werd me verteld dat ik de houder zelf bij moest bestellen. Op advies van iemand van Bax een houder besteld, maar deze blijkt nu niet te passen. Erg jammer.

Aldert van Duin 29-07-2021

Prima webshop. Leuke, interessante website. Groot assortiment. Professioneel opgezet, en dus goed toegankelijk en gebruiksvriendelijk. Het bestelde product werd op tijd geleverd en de prijs was alleszins redelijk. Ik ben dus meer dan tevreden, zeker gezien eerdere ervaringen met andere webshops voor hetzelfde product. Dat was toen aanmerkelijk duurder, werd pas na twee weken geleverd, en paste niet door de brievenbus, waardoor ik nog een half uur door de stromende regen op zoek moest naar het afleveradres omdat de pakketdienst op een heel ander tijdstip arriveerde dan aangekondigd. Belachelijk als je realiseert dat het ging om een setje gitaarsnaren. Een product, ongeveer ter grootte van CD. Ik ben dus blij met Bax.

Reinder 29-07-2021

Goede prijzen, ruim aanbod, snel bezorgd, en fijne service w.b. 30 dagen zichttermijn / niet goed geld terug.

Martin Osinga 29-07-2021

Snelle zending. Het artikel wat ik gekocht heb was uitstekend. Ik had per ongeluk 2 artikelen besteld en een artikel niet aangenomen, maar vind dat het te lang duurt voordat een retour zending word verwerkt.

Rowin Gouda 29-07-2021

Super blij mee, de levering was sneller dan ik had verwacht. De kwaliteit van de gitaar is top om mee te beginnen met spelen. Niks te klagen😁

Jan 29-07-2021

Zeer snelle levering om 22.45 besteld de volgende dag om ca 13.00 in huis, Duidelijke een overzichtelijke webshop

Moon 28-07-2021

Bax geeft supersenelle service. Product kwam binnen 24 uur aan. En toen ik het terugbracht naar de winkel kreeg ik binnen 24 uur mijn geld terug.

Moon 28-07-2021

Bax geeft supersnelle service. Product kwam binnen 24 uur aan. En toen ik het terugbracht naar de winkel kreeg ik binnen 24 uur mijn geld terug.

Fazley FKB-120 61 toetsen keyboard zwart 28-07-2021

Fazley FKB-120 61 toetsen keyboard zwart is een goed keyboard voor iedereen en snelle levering van bax music maar er was geen nederlandse beschrijving bij maar deze kan je terug vinden op bax music en jammer dat er geen beginners boek bij zat.

Arris ouwehand 27-07-2021

Enorm tevreden over Bax music. Makkelijk om je bestelling te plaatsen en te betalen. Snelle levering. Binnen 24 uur. Goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de bestelling via email. Subliem.

Johan 27-07-2021

Eerste indruk was een prachtig professioneel bedrijf en had in januari o.a. een Yamaha P45 piano en een Innox INA double standaard gekocht. Helaas klapte deze na enige tijd spontaan in en viel de piano op de grond, waarbij de koptelefoon ook werd beschadigd. Ik had de draaiknop stevig aangedraaid, maar achter af blijkt als je maar een beetje op de standaard drukt, wijken de twee schijven met tandwielen uit elkaar en dan klappen de poten in.

Mail gestuurd naar BAX die aangaf dat de belastbaarheid van 40 kilo terug ging naar 10 kilo als je deze op zit hoogte had ingesteld. Stond nu wel op de site, niet in januari toen ik deze kocht. Mijn piano is 15 kilo.....

Advies: koop andere en dan ruil je deze weer in. We kijken wat we met de koptelefoon nog kunnen doen, anders krijg je een nieuwe.

Nieuwe besteld en oude in zelfde doos met defecte hoofdtelefoon terug. Tijd niets gehoord dan maar gebeld. Ze zijn telefonisch amper bereikbaar....Pakketje (1,5 x 0,6 m) was zoek, wel afgegeven aan DHL niet bij hen terug te vinden.

Weer radio stilte...telefonisch niet te bereiken, je kunt wel een nummer achter laten zodat ze je terug zullen bellen, wat ze dus niet doen.

Juli: boze brief gestuurd: ik wil mijn geld terug. Na twee weken reactie: we hebben contact gezocht met retour afdeling en gaan kijken wat we kunnen doen....Nu 27 juli...nog steeds geen bericht/ geld overgemaakt en telefonisch niet bereikbaar. Nu maar laatste brief met dreiging incasso bureau in te schakelen...

Heel jammer dan zo'n mooi bedrijf de after sales zo verprutst dat ik iedereen afraad daar ooit iets te kopen...
Officiele reactie van Bax-shop.nl 03-08-2021

Beste Johan,

Als eerst willen we onze excuses aanbieden voor de verlate reactie. Omdat we momenteel drukte ervaren kan het zijn dat we iets later reageren dan je van ons mag verwachten. Onze retour afdeling heeft inmiddels deze kwestie in behandeling genomen en je een reactie verstuurd via de mail met hierin een verdere uitleg. In verband met het feit het er een lange verwerkingstijd overheen is gegaan en er weinig/onvoldoende contact is gemaakt, hebben we een refund in gang gezet ondanks dit normaliter buiten de termijn valt waarin wij een terugbetaling aanmaken. We hopen hiermee je ondanks alles een passende oplossing mee te bieden. Mocht je nog vragen hebben of als we je nog ergens anders mee van dienst kunnen zijn dan vernemen wij dit graag.

Met vriendelijke groeten, Bax Music

Mark 27-07-2021

Setje snaren was er binnen een dag. Kwaliteit was minder. Helaas brak de e-snaar meteen waardoor ik weer gelijk niet moest bestellen.

Klaas Beens 27-07-2021

Bax shop geeft goede informatie op hun website over de producten die ze aanbieden waardoor het gemakkelijk is een keuze te maken en dat voorkomt ruilen. Bestelling volgende dag ontvangen. Alles prima in orde.

xx 26-07-2021

Ik heb mijn mondharmonica helaas nooit ontvangen!! Ik heb dit al eerder naar jullie gemaild. Ook heb ik een klacht ingediend bij DHL.
DHL berichtte mij dat de mandharmonica was afgeleverd. Nee, dus!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 09-08-2021

Beste,

Heel vervelend om te vernemen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen, onze excuses voor het ongemak. In zo een geval kunnen we een onderzoek starten om te achterhalen waar jouw pakket is gebleven. Hoewel we je klantgegevens op dit moment niet kunnen zien helpen we je natuurlijk wel graag verder. Kan je ons eventueel een app sturen met je klantgegevens via +31610192964, dan pakken we het voor je op.

Met vriendelijke groeten, Bax Music