Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Bert Handels 14-10-2021

bank, d.w.z het kunstleer stinkt verschrikkelijk. Op internet wordt over Chinees kunstleer geklaagd over de stank.
Niet kunnen vinden welke stof er nu uit komt. Na 2 weken stinkt het product wel minder maar stinkt nog steeds !!

Beste Bert,

Niet fijn dat het artikel niet helemaal voldoet aan je verwachtingen. Je zou in zo een geval gebruik kunnen maken van onze 30 dagen niet goed geld terug garantie. Meer over retouneren en garantie vindt je via de onderstaande link

Met vriendelijke groeten, Bax Music

Koen 14-10-2021

Duidelijke website, enorme keuze, prima communicatie (pakket onverhoopt vertraagd bij vervoerder, nette mail van Bax met uitleg, een dag later alsnog het pakket binnen).

Ocki 13-10-2021

Ik zit al twee weken nu te wachten op een levering die bij de vervoerder zou liggen (DHL). Klantenservice doet mijn navraag iedere keer af met hun standaard emailtje... geen normaal contact mee te krijgen... dit is de laatste keer dat ik bij Bax wat koop

Beste Ocki,

Dat is wel erg lang inderdaad, onze excuses voor het ongemak. We onderzoeken dit graag verder voor je. Aan de hand van je review kunnen we alleen je klantgegevens terug zien. Kan je ons deze eventueel toesturen via Whatsapp +31610192964? We pakken het dan z.s.m. voor je op.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Celmar 13-10-2021

Bax is mijn eerste keus als ik iets zoek m.b.t. uitbreiding van mijn instrumentarium of onderhoud ervan. De website is overzichtelijk, de service is bijzonder goed en de leveringen altijd super snel. Ook wel eens wat retour gestuurd en dat gaat ook allemaal perfect zonder enig gedoe. Ik ben een zeer tevreden klant.

Jolanda 13-10-2021

Ze doen wat ze beloven. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Alle goederen netjes verpakt.

Remon 13-10-2021

Vorige week bij Bax weer spullen besteld en zoals gewend de andere dag weer in huis, super winkel !

Andre 13-10-2021

Zeer tevreden
Al diverse aankopen gedaan en tot op heden ging alles prima en naar volle tevredenheid
Duidelijke omschrijving en zeer vlot verstuurd

Kenneth Steinbach. 12-10-2021

Ik heb er veel vertrouwen in de mensen van Bax Music, een soort verre familie, altijd een beetje tijd om het uit te pluizen en een goed eind aan de brengen met een tevreden koper tot gevolg.
Heb ik persoonlijk ervaren met de aanschaf van randapparatuur waar ik echt geen kaas van had gegeten.

Tim Triesto 12-10-2021

Doorgaans een goede prijs, groot assortiment en snelle levering (enkel ervaring met de webshop) fijne tegenhanger van Thomann op eigen bodem.

Felipe Martinez 12-10-2021

Fast and good delivery, bought several items and didn't have any issues so far

Ruben 12-10-2021

Op een zondag Studio One Artist gekocht in de webwinkel, maar 4 dagen lang moeten wachten op mijn serial code. Dat moet normaal gesproken gelijk in de mail zitten van betaling. Erg slecht dit

Beste Ruben,

Momenteel kunnen we niet met zekerheid zeggen waarom je de downloadcode pas na zoveel dagen hebt ontvangen. Soms kan het voorkomen dat een downloadcode moet worden opgevraagd bij de leverancier, of het kan zijn dat dit automatische pakbon niet meteen verwerkt was in het systeem door een storing. In welk geval dan ook onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijk groeten,
Bax Music

Tieme Witte 12-10-2021

Ondanks dat ik niet echt over de bezorging te spreken was ben ik toch tevreden over mijn aankopen. Helaas was een reden dat ik voor BAX koos de volgende dag bezorging, gecombineerd met avondbezorging. dit viel helaas tegen, en al lag dat volgens mij vooral aan DHL, kon ik geen persoon bereiken via het telefoonnummer van de klantenservice en kreeg ik ook niet volledig antwoord op mijn mail. dat had dus ietsje beter gekund. Nogmaals met de producten zelf is niets mis en ik vind het verder een aangename site om producten uit te zoeken

Friemel 12-10-2021

Zoals je hoopt dat het zal gaan. Al vele malen iets besteld, nog nooit een probleem gehad. Bij vragen altijd snelle nette respons. Amen.

Rob Helsloot 11-10-2021

Al verschillende keren iets gekocht bij Bax. Van een gitaar tot div lampen en elektronica. Zowel in de winkel in Apeldoorn als online. Wel erg druk in de winkel op zaterdag, zeg maar rustig chaotisch. 1 keer iets voor garantie ingeleverd, maar dat raakte zoek. Gratis nieuwe lamp gekregen. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Goede afwikkeling van de bestelling. Kortom, nies op aan te merken.

Peter 10-10-2021

Bestelde subwoofer komt niet op tijd. Bezorger belt vervolgens niet aan voor bezorging. Na veel bellen beloofd Bax dat ik deze zelf op kan halen....en dat....blijkt na 1 uur rijden naar transporteur...niet waar te zijn. Gevolg: alsnog sub moeten huren. Bax is een dozenschuiver en daar blijkt standaard onbereikbaarheid en slechte service bij te horen.

W. van Hunsel 08-10-2021

Aangezien ik mijn bestelling aan liet komen bij een DHL afhaalpunt heb ik nog steeds mijn bestelling omdat deze werd geweigerd door het afhaalpunt. Ze ie teruggestuurd naar de webshop, en heb contant opgenomen met de webshop waar mij de belofte is gedaan de bestelling opnieuw op te sturen echter we zijn nu ruim2 weken verder en heb nog steeds geen bevestiging dat mijn bestelling onderweg is. Dus wel betaald maar geen product, helaas.

Mihai 08-10-2021

Good prices and fast delivery! They have a lot of products in their categories but the website is very good at recommending products that you need.
Couldn't ask for more!

T.A Gorski 07-10-2021

Ik heb geen woorden voor deze digitale piano, zo goed is die! Toetsen voelen super aan en de geluidskwaliteit is immers uitstekend. Ook heeft deze digitale piano veel andere functies zoals toetsgevoeligheid en andere klanken waarover ik zeer tevreden ben. Zoals in de titel vermeld staat: lage prijs, hoge kwaliteit. Je zou niks kunnen zeggen over de lage prijs en de klank die hij levert in vergelijking met piano's die 2x zoveel kosten. Er zijn geen negatieve punten, want die kan ik niet vinden. Ik kan niks anders zeggen dan dat ik deze piano 100% aanraad!

Gemengd Koor Zanglust Geleen 07-10-2021

Artikelen snel te vinden en de beloftes van de website vermeldingen kloppen helemaal. Goed product geleverd tegen een scherpe prijsverhouding.

Jos 07-10-2021

Zeer snelle en accurate levering volgens afspraak.
Goed verpakt en mooie kwaliteit. Voldoen volledig aan de verwachting.

Saskia Purmerend 07-10-2021

Super winkel. Kwaliteitsproducten voor een goede prijs. Uitstekende service en levering. Aanrader voor iedere muziekliefhebber!

Ewout 07-10-2021

Bij deze winkel mijn eerste gitaar besteld. De prijs/kwaliteitsverhouding van de gitaar is erg netjes, een mooie betaalbare gitaar voor starters. Alle artikelen zijn zonder mankementen netjes binnengekomen binnen 3 dagen.

Ruud 07-10-2021

Super snelle levering binnen een dag, kwaliteit product is top kom hier zeker terug,

Hansie 06-10-2021

Snel volgens afspraak en voordelig, wel jammer dat je ze telefonisch moeilijk te pakken krijgt

Ben Lautoe 06-10-2021

Deze webshop is overzichtelijk opgezet, zodat ik online makkelijk mijn producten kan bestellen.
Het hele bestelproces gaat zonder fouten en het menu helpt je goed tijdens het bestellen. Voordat ik mijn producten aanschaf dan bel ik wel eens met hun helpdesk of heb goed email-contact met hen. Hun advies is duidelijk, eerlijk en technische kennis is meestal zeer goed. Direct na bestelling volgt er een duidelijk email met je productgegevens en wanneer je product wordt afgeleverd door koerier. De koeriermogelijkheden zijn ruim en ook de bankmogelijkheden zijn goed. Kortom top-webshop.