Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 705 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Frits 17-07-2022

Ik was er al op openingstijd s'ochtends vroeg. Toch werd ik met een stralend humeur ontvangen. Kreeg meteen een kop koffie, en werd daarna door mensen geholpen, die echt professioneel verstand van muziek hadden. Toppie. Uiteindelijk ging ik met een Epiphone inspired by Gibson (the Slash), de deur uit. Nadat de gitaar een grondige inspectiebeurd kreeg, de action werd bijgesteld, evenals de intonatie. En 3 jaar garantie! Toppie.

WoutervD 16-07-2022

B-stock digitale piano en statief: perfecte keuze!
Onlangs een digitale piano en een statief (beide B-stock) besteld omdat ik jaren geleden naar volle tevredenheid een gitaar had besteld. De piano was nog als nieuw en het statief had alleen een geopende doos. Die laatste had wat beter dichtgeplakt en wat meer opvulmateriaal kunnen hebben. Echter, zo een stevig statief kan toch weinig mee gebeuren. De piano was perfect verpakt in de originele doos, dus met de producten zelf was niets mis. Dus voor het extra voordeel van de B-stock keuze; zeker het overwegen waard.
De levering was als Speedy Gonzales; zaterdagnacht besteld, maandagochtend in huis. Niet te geloven!

Timezelf 15-07-2022

Snelle service, goede kwaliteit, foutje in levering naar behoren opgelost...

gel0209 15-07-2022

Ik had een microfoonstatief besteld. keurig o tijd en snel geleverd. Wat bleek de clutch werkte maar een keer en bleef daarna haperen. Dus gebeld met de klantenservice. Daar was het te druk en ik zou terug gebeld worden. Dat heeft een dag geduurd, maar daarna werd mijn klacht snel en adequaat opgelost. Een nieuwe tube werd gestuurd, die ik 3 dagen later ook keurig heb ontvangen. mooie service bij Bax-shop

Gerard Willems 14-07-2022

Bax-shop is al jaren mijn betrouwbare leverancier van al mijn muzikale wensen. En ik heb veel wensen. Het assortiment is ook zo groot. Als mijn ogen weer eens groter waren dan mijn bankrekening dan is Bax niet te beroerd om het gekochte retour te nemen en het financieel netjes af te sluiten. De service is top. En de klantenservice zeer accuraat en met een perfecte nowhow.

Beter als de besten. 14-07-2022

De muzikale benadering van het personeel is motiverend en ook de behulpzaamheid is bewonderingswaardig.

Dante 14-07-2022

Geweldige service en super snelle levering. Producten die verkocht worden zijn ook van super kwaliteit en mooi groot assortiment. Echt een top winkel.

Arian Rezai 13-07-2022

De ervaring was super, ik bestelde mijn producten est later in de avond maar ze kwamen de volgende dag thuis en kon ze gelijk gebruiken. Het pakket kwam ook onbeschadigd aan wat uiteraard fijn is. En ook nog dat het heel gemakkelijk is om te bestellen op de website

poeppieplassie 13-07-2022

Bestelling nooit aangekomen. Meerdere mails gestuurd waarop geen reactie. Op hun chat wel, waarin ze zeiden dat ze een onderzoek zouden starten met DHL (de bezorger). Inmiddels 3 weken verder en niks gehoord.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 13-07-2022

Hallo,

Allereerst excuus voor de mindere bereikbaarheid en de ongemakken. We zien dat er vandaag een reactie is gekomen vanuit de vervoerder. Zij geven aan dat het servicepunt waar je bestelling lag het artikel heeft geretourneerd naar ons, het pakket zou binnen 10 werkdagen terug moeten zijn. Bij ontvangst krijg je zsm bericht van ons.

Mocht je nog vragen hebben dan vernemen wij het graag.

Samuel Veenstra 12-07-2022

Ik bestel bij Bax door de snelle levering opties en de goede service. De prijzen zijn voor een muziek winkel niet de laagste, maar dat is oké gezien de garantie. Ook ben ik blij met het feit dat er fysieke winkels zijn, zodat ik de optie heb om een product uit te proberen.

Ronny holthuijsen 12-07-2022

X1222usb mixer gekocht samen met wat verloopstekkers. Mengpaneel was n b stock, maar ziet er echt als nieuw uit. Pakket was perfect verpakt, al zat in de grote doos een scheur, dit zal bij de vervoerder zijn gebeurd. Zeer klantvriendelijk en makkelijk geholpen , ik ben super tevreden.

Geert 11-07-2022

Geweldige shop voor iedereen die van muziek houdt om te luisteren, zelf te maken of te versterken.
Altijd weer een klein feestje als de pakketten binnenkomen.

Corné van Meer 11-07-2022

Zeer goed en deskundig advies gehad voor mijn aankoop. Hier hebben ze echt verstand van zaken en zoeken voor jou wat het best bij je past en kijken niet naar duur of goedkoop, maar geven eerlijk advies

F. Krüger 11-07-2022

Groot assortiment, makkelijk online bestellen en snelle bezorging. Een box voor BAX

Krzysztof 10-07-2022

Topservice van deze muziekwinkel, snel zeer klantvriendelijk en topkwaliteit

Stefan 10-07-2022

Ik heb Bax music een tien gegeven omdat ze klantvriendelijk zijn en omdat ik vandaag iets heb besteld en dat ik het morgen al thuis heb supper snelle levering dus

Jan 10-07-2022

Duidelijke site. Goede bereikbaarheid en vaak geleverd de volgende dag. Ook advies krijgen per mail heb ik goeie ervaringen mee.

Maarten 10-07-2022

Een mooie gitaar via Bax besteld. Kwam snel een in goede staat aan. Geen enkel probleem gehad, precies zoals beloofd.

Ron 10-07-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding .
Mijn ervaring is bij de keuze van een akoestische gitaar,als je ook zanger/es bent luister of de gitaar bij je stem past in totaal klinkt het dan met meer harmonie .

andré 10-07-2022

goede webshop,ruime en veel keuze, (alleen de prijzen zijn erg gestegen ,ook van de B-stock spullen)makkelijke betalingsmogelijkheid,en snelle levering.

andré 10-07-2022

ik heb 10 dmx kabels gekocht,
devine.
keuze of zelf maken of komplete kabels aanschaffen. ik heb voor t laataste gekozen, mijn keuze viel op de devine.
goede kabel,stevig , 110 ohm en heel handig de kleurcode op de kabel. aanrader

Liam 08-07-2022

Enorm slechte ervaring. Bestelling was veel te laat en de doos was helemaal beschadigt. Na het terug sturen van het pakket zit ik nu al 2 weken op mijn geld te wachten. Steeds wordt erg gezegt "Uiterlijk dan en dan staat het bedrag terug op uw rekening" vervolgens krijg ik een bedrag dat niet eens in de buurt kwam van wat ik betaald heb en terug gestuurd heb. Weer gebeld en krijg ik weer te horen "dan en dan staat het overige bedrag terug op uw rekening" ondertussen nog steeds helemaal niks terug en krijg ik steeds hetzelfde te horen. Zit al 3 weken met deze ellende van deze verschrikkelijke winkel. Koop niks bij Bax, het zijn oplichters!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 12-07-2022

Beste Liam

Allereerst excuses voor de mindere bereikbaarheid. We kijken graag met je mee naar de status van jouw terugbetaling.

Je kan ons bereiken via Whatsapp +31610192964. Als je ons kunt voorzien van jouw klantgegevens dan kijken we zsm met je mee.

Officiele reactie van Bax-shop.nl 12-07-2022

Beste Liam,

Beste Bram,

D.E. 08-07-2022

kocht al meer bij Baxmusic, nu een Vox Pathfinder 10 gitaarversterker (B-Stock) geweldig apparaat en voor bijna de helft van de nieuwprijs en gewoon 3 jaar garantie was heel goed verpakt en volgende dag al in huis....complimenten voor Bax Music, nu nog even andere gitaar scoren binnenkort bij Bax.

Sam 08-07-2022

Ik heb een hele mooie koptelefoon van Divine gekocht. Hij werkt echt perfect. De levering was super snel en werd goed op de hoogte gehouden van het proces. Echt een aanrader!

Mark Verhoeve 07-07-2022

Een winkel die de passie voor het maken van muziek uitstraalt! Uitgebreid assortiment voor zowel beginnende muzikant als voor de professional. Goede, duidelijke webshop. Vriendelijke en behulpzame klantenservice met ook inhoudelijk verstand van zaken.