Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Bas van Broeckhuijsen 18-05-2021

Zeer snelle levering, Mij bestelling was niet helemaal compleet ( niet door de schuld van Bax denk ik maar de verpakking was open gescheurd bij levering )Werd door bax direct opgelost. Dus ook zeer goede service. Ik ben erg tevreden.

Ankie 18-05-2021

Prima service, enorme keuze en ze doen wat ze beloven. In een woord geweldig.

johnny 18-05-2021

eerste bestelling via internet gedaan, een prima shop erg overzichtelijk en een heel ruim assortiment. denk voor iedereen wel te vinden wat je zoekt.

RB 18-05-2021

Snelle levering, Duidelijke info via mail over status levering. Goede website. Product heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Jouke Yspeerd 18-05-2021

Altijd als ik wat koop bij Bax, komt het de volgende dag aan. Artikelen keurig netjes verpakt, duidelijk te lezen emails & prima service.

Stefano blokland 18-05-2021

Bax shop verzend heel snel! Mijn flightcase xdj-xr2 kwam heel snel binnen en het design is heel mooi

Pascal 17-05-2021

Bij BAX vind ik werkelijk alles als het gaat om spullen voor audio. Ik heb al meerdere keren producten besteld voor de speakers en versterkers in de auto en voor thuis. Assortiment is heel breed en alles wordt telkens netjes opgevolgd en geleverd

Thero 17-05-2021

Meerdere producten weer eens tegelijk aangekocht en zoals altijd zeer netjes verpakt in één zeer degelijke stevige verpakking. Kan wel tegen een stootje.
Tevens ondanks Corana een snelle levering van 2 dagen. Je wordt via een mail op de hoogte gesteld, waarom er een vertraging opgetreden is. Vindt dit van Bax-shop zeer goed initiatief. Menig postorderbedrijf kan zich hier een voorbeeld aan nemen.
Bij Bax-shop ben je klant All-the-way en dit niet alleen als je geregeld besteld maar ook als sporadische klant. TOP!!

Bas Dekker 17-05-2021

Ruime selectie, snelle levering, complete website, goede prijs/kwaliteit verhouding. Al met al een prettig en betrouwbaar bedrijf. Keep up the good work. :)

Harko 17-05-2021

Groot assortiment scherp geprijsde artikelen. Goede service en alles kwam op de afgesproken tijd.

Rob Bosma 16-05-2021

Prima leverancier met ruime keuze voor de basisbenodigdheden voor elke muzikant. Voor (duurdere) muziekinstrumenten of geavanceerde apparatuur waarmee je niet bekend bent zou ik eerder een fysieke winkel bezoeken. Je wilt immers een en ander uit kunnen proberen.

Armand Segers 16-05-2021

Ik heb bij Bax Music reeds veel artikelen besteld. Recent hebben wij ons FoH console vervangen door een PreSonus StudioLive 64S III, met een compleet PreSonus ecosysteem bestaande uit 3 NSB 16.8 stageboxes, 3 SW5 AVB switches en 6 Earmix 16M's. Alles wordt door Bax netjes geleverd, en over datgene wat niet op voorraad is (in backorder staat) wordt je constant heel netjes en transparant op de hoogte gehouden, waarbij de verwachte levertijd waar nodig accuraat geupdate wordt. Je staat dus nooit voor verassingen, wordt netjes op de hoogte gehouden en je ontvangt al het door jouw bestelde keurig en zeer transport-veilig verpakt. Niets dan lof voor Bax Music, waar ik tot in lengte van dagen al mijn muzikale benodigdheden zal blijven bestellen.

Vincent 16-05-2021

De wachttijd bij de helpdesk was wat lang maar ik ben ongelooflijk goed en zorgvuldig geadviseerd over welke microfoon voor mijn situatie het best geschikt zou zijn. Ben enorm tevreden met m'n microfoon!

John 16-05-2021

Duidelijke website, makkelijk bestellen én snel in huis ! Ik kocht een 'B-stock' gitaar, waar duidelijk vermeld werd d.m.v. foto's wat de status was. Een klein krasje en verder gewoon als nieuw !

Jan E 16-05-2021

Wil je een betaalbaar en kwalitatief hoogwaardig product?
En ook nog eens een correcte en pijlsnelle levering?
Dan kies je voor bax!

Baron 16-05-2021

Ik heb een gitaar bij bax besteld en ben erg blij met de afhandeling en had hem als snel binnen. Bax heeft mij goed op de hoogte gehouden van de bezorging. Zeker bij vrienden en familie aan te raden.

Xian 16-05-2021

Op de website heb ik derect gevonden wat ik zocht.
Alles liep vlot. Was een video bij met uitleg over de gitaar.
Levering was vrij snel ook in België.

Otto 16-05-2021

Vlot geholpen , product is goed en stevig kwaliteit/ prijs verhouding ++++++++

michel 16-05-2021

Mijn favoriete shop voor al mijn muziekbenodigheden!
Goede prijzen en snelle levering

Rens Sieperda 16-05-2021

Prima artikel en erg snel geleverd, vrijdag middag besteld en zaterdag om 13.30 uur in huis

Bart 16-05-2021

Beste prijs kwaliteit verhouding en ook een hele goeie aftererservice. Bestellingen super snel geleverd en goed ingepakt. Bbax is mijn nr1 muziekwinkel.

Jeremy 11-05-2021

Super! Ik heb online de Home Behringer U-Phoria UM2 studiobundel besteld voor podcast opnames. Het kwam super snel binnen en was goed verpakt. Daarna nog persoonlijk naar de winkel geweest in Amsterdam omdat ik vergeten was een mic stand erbij te bestellen. Daar werd ik ook fantastisch geholpen ondanks dat de medewerker voor mij echt een hele vervelende, onbeleefde klant had die iedereens geduld op de proef stelde. De medewerker schakelde snel en heeft rustig met mij meegekeken en geadviseerd. Echt top!

matthijs 11-05-2021

De winkel in Amsterdam heeft een geweldig aanbod van elektrische piano's. Je kunt alle opties rustig uitproberen en je krijgt goed en deskundig advies (*).
De aftersales was in mijn geval veel minder: de transporteur kwam te laat en leverde alleen de hoes van mijn piano; de volgende dag kwam pas de piano (weer later dan aangekondigd tijdvak) en de standaard pas een week later.
Als je verhaal wil halen bij de Bax helpdesk krijg je een computer die je moet vertellen waarom je belt en zegt dat je wordt teruggebeld.
Dat gebeurt vervolgens niet en een dag later kreeg ik een e-mail die zegt dat ze geprobeerd hebben om terug te bellen maar dat dat klopt helemaal niet (geen inkomend gesprek geweest). Maar wel eind goed = al goed in mijn geval.

Michael Riesenbeck 11-05-2021

Geweldige monitors. Alles dat je in de recenties hoort is waar, maar hoe beschrijf je het? Het is super 3D, je voelt en hoort de lucht in het high end en je hoort en voelt het low end. Ik hoef nu eindelijk niet te gissen tijdens het mixen, en de mixen vertalen zich perfect naar de echte wereld. Nadeel: al je mix fouten worden op pijnlijke wijze zeer duidelijk, als je ze beluistert op deze A7X :) En qua winkel, nog nooit problemen gehad, prima service,

Lindah 11-05-2021

Super tevreden! De website is ontzettend duidelijk en ook de mails over levering en bezorging zijn prettig. Je wordt niet overspoeld met mails, maar krijg precies voldoende info.

De levering was erg snel en er is niet te veel verpakkingsmateriaal gebruikt.