Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

kees 15-03-2021

Bax is een winkel met vakmensen die weten wat je on stage nodig hebt. Daarbij is de levering snel en correct. Als muzikant ben ik er heel blij mee.

Luca 15-03-2021

Bax levert snel en de communicatie is vaak goed. Wel klopt de informatie op de site niet altijd (met in welke winkel bepaalde producten nog op voorraad zijn). Komt gelukkig niet vaak voor.

Bax music 15-03-2021

Goede service super netjes ingepakt op tijd binnen goede overzichtelijke website zeer tevreden

Sikko 15-03-2021

Snelle levering ondanks Corona. De bestelde producten voldoen aan de verwachtingen

Anoniem 15-03-2021

De plek waar je moet zijn voor al je muziek gerelateerde aankopen. Webshop is top, in de winkel zelf zouden ze iets behulpzamer mogen zijn. Maar verder fijne, betrouwbare winkel!

David 15-03-2021

Geweldig bedrijf, heel vaak besteld voor studio onderdelen.
- Altijd snel geleverd.
- DHL veel beter dan Postnl
- Goed ingepakt, inclusief extra kortingscodes
- Producten altijd van goede kwaliteit.
Kan niet beter.

Lundh 15-03-2021

Altijd tevreden bij Bax. Knap assortiment, altijd goede service en altijd een filiaal in de buurt. Vrij recent een Korg Volca FM aangeschaft, nu door voor de Moog Mother 32. Uiteraard bij Bax

Jesse 15-03-2021

Ik heb een gitaar akoestische gitaar bestelt bij Bax.
Ik van mijn beste aankopen. Goede kwaliteit, snelle levering. Een leuke hobby om te leren tijdens de lockdown. Zeker een aanrader.

Samuel 15-03-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat het door mij uitgekozen product hier het goedkoopst was. Ik zie ook vaak B-stock en andere kortingen, wat mij de indruk geeft dat de prijzen erg gunstig zijn. Verder heb ik wel vaker bij Bax-shop besteld dus weet ik dat ze erg betrouwbaar zijn en gewoon een hele goede webwinkel voor muziek instrumenten en toebehoren, de standaard! Bezorging was binnen 1 dag, erg goed verpakt.

Myrthe 15-03-2021

Bax is overzichtelijk en heeft een uitgebreid assortiment. Communicatie en levering is goed en snel.

Hilleke 14-03-2021

De keuze is reuze. Snelle levering.
Degelijke gitaar muur steunen. Ze sluiten zich om de hals zodat de gitaren er niet af vallen.
Bevestigingsmateriaal er gelijk bij.
Ik beveel ze zeker aan.

Leo 14-03-2021

Bax Music Shop te Rotterdam (voorheen Peter Verspuij) is waar ik mijn spullen haal sinds... pfft weet ik geen eens meer, zeg maar lang.
En ondanks de hele Corona situatie is het gelukkig ook weer mogelijk om, op afspraak, weer eens langs te gaan.
Ook de garantie van 3 jaar op producten, de 120 dagen 'niet goed, geld terug' garantie zijn prettige extra's die je kunnen overhalen om hier wat aan te schaffen.
En laatst toen ik wat ging ophalen werd er even meegelopen naar de auto met het gekochte product (was wat onhandig qua afmeting en gewicht voor alleen).
Locatie is goed, ook al was het een paar jaartjes geleden dat ik daar was geweest en het een en ander veranderd was qua route die ik in mijn hoofd had. En je kunt er nog steeds redelijk parkeren aan de (soms drukke) doorlopende straat.
Ik heb in deze winkel en de webshop nog geen slechte ervaringen ondervonden.

Lesley B 14-03-2021

Ik heb persoonlijk bijna nog nooit zo snel een pakketje binnen gekregen, laat in de avond/snachts besteld en rond 12 uur al in huis. Product in perfecte staat, overal een prima ervaring me BAX en nooit een klacht gehad in de jaren.

Xander 13-03-2021

Aantal spullen in 1 keer besteld waaronder een mixer, microfoon met standaard en aantal gitaar plectrums. Alles werd netjes en de volgende dag afgeleverd. Alleen zaten er minder plectrums in dan besteld. Maar voor die paar dubbeltjes heb ik daar geen verdere actie op ondernomen.

C.K. 13-03-2021

Vertraagde levering.

Mijn eerste gitaar besteld bij bax, de website ziet er goed uit, en werkt fijn. Uiteindelijk een gitaar besteld onder het motto, vandaag voor 16.00 besteld (morgen) zaterdag in huis. Helaas is deze afspraak niet nagekomen, en heb ik tot dinsdag moeten wachten.

Het pakket was verder goed verpakt en compleet, maar pas op met de beloftes die gedaan worden over het tijdstip van leveren, dit kan zomaar enkele dagen later zijn.

OK 13-03-2021

Altijd goede en persoonlijke service en goede spullen voor een aantrekkelijke prijs. Keuze nr 1 in NL.

Hans Zwetsloot 13-03-2021

Mijn ervaringen met Bax-Music zijn prima. Ik heb een aantal bestellingen gedaan en zijn volgens afspraak verlopen.

Cornelissen 13-03-2021

Keurige levering, beschrijving klopt
Vrijdagavond besteld, zaterdagavond al bezorgd. Keurig netjes verpakt!
B-keus gitaar, en wat op de website staat wat er dan mee is, klopt (alleen verpakking beschadigd).
We gaan hier vaker bestellen

Uitstekend 12-03-2021

Uitstekend doet precies wat beloofd is. alle mgelijkheden nog niet getest zijn er teveel mey de aux aansluiting past ie op mijn versterker.

Dirk 12-03-2021

Recentelijk enkel bestellingen geplaatst. Correcte afhandeling en perfecte prijs - kwaliteit verhouding. Vroeger ook al eens een overhaaste bestelling geplaatst die vlot werd geannuleerd. Een hele geruststelling. Prima

Elrike 12-03-2021

Goede webshop, duidelijk en overzichtelijk en zeer uitgebreid aanbod.
Scherpe prijzen en snelle levering (vandaag besteld = morgen in huis)
Ik ben zeer tevreden over Bax Music!

TW 12-03-2021

Ik was al een tijdje opzoek naar een goede microfoon die niet alleen voor vergaderingen goed genoeg was maar ook om te streamen.
Uiteindelijk werd ik door een kennis geadviseerd om bij Bax-Shop te gaan kijken.
Hier vond ik een zee aan opties en heb ik uiteindelijk één microfoon gekozen welke een leuk instap model zou zijn.
Het bedrag was goed te doen maar de geluidskwaliteit van de microfoon verraste me.
Na het bestellen werd mijn bestelling de zelfde avond nog opgestuurd en had ik het de dag erna binnen.
De website is duidelijk en laat makkelijk door zich heen klikken.

Oftewel, goed spul in alle prijsklassen en goede service. (Snel, goedkoop en simpel)

Dennis 12-03-2021

bestel mijn spullen altijd bij bax
spullen komen altijd in goede staat aan en zijn netjes verpakt

John 12-03-2021

Waar voor je geld en goede service, levering volgens afspraken. Goede technische specificaties op de site.

De Roover Gunther 11-03-2021

Snelle en correcte levering .
Zeker voor herhaling vatbaar , voor iedereen aan te raden!