Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Tim Drupsteen 31-05-2023

Deze shop is prima: pakketten zijn niet beschadigd, komt MEESTAL op tijd aan. Met mijn afgelopen bestelling was mijn pakket vertraagd. Dat is wel jammer. Maar meestal zijn ze gewoon op tijd!

Jose 31-05-2023

De website is gebruiksvriendelijk en duidelijk.
Ik heb de spullen in de winkel getest en afgehaald. Dat was een heel andere ervaring. 2 Aardige jonge jongens deden oprecht hun best om de klanten te helpen maar hadden weinig verstand van zaken. Ze konden de drukte in de winkel niet aan, er was gewoonweg te weinig personeel.
Er kwam een oudere medewerker naar ze toe en begon in het bijzijn van alle klanten die jongens uit te foeteren.
Dat vond ik echt een totale afknapper en niet bepaald een prettige winkelervaring

Bonnie 29-05-2023

Perfecte snelle levering zoals beloofd. Mooi en goed verpakt. Ook informatie updates in e-mail goed en duidelijk. Ten slotte een keer besteld met same day levering en zoals beloofd heb ik het pakket dezelfde dag nog ontvangen.

Volgende keer bestel ik mijn muziek spullen zeker weer bij Bax!

Roel Garcia 28-05-2023

Het is een topwinkel. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Online kon ik makkelijk dingen bestellen en alles kwam op tijd en in goede staat aan. Zeker een aanrader.

Johan Aarts 28-05-2023

Koop al jaren bij Bax en blijf dat doen. Mijn Go-to adres voor alles wat ik nodig heb op muziekgebied. Zeer prettig bedrijf met de juiste mentaliteit en instelling, en hun open dag staat altijd in rood en vast in de agenda :)

PJ vd Molen 27-05-2023

Bestelling gedaan 16 mei, levering zou dus zijn17e.
17e gebeld, excuus komt niet heden te zwaar voor vervoerder Bax levert zelf 19e
19e gebeld, heden geen levering, de 18e is besloten toch met DHL mee te geven.
20e deel geleverd, gebeld, overige is kwijt bij DHL
22e gebeld, heden geen levering maar morgen zou Bax zelf gaan leveren. er is een officiële klacht aangemaakt.
23e gebeld 09:30, sorry gaat wat langer duren, enkele dagen, ik geef aan een manager te willen spreken.
totaal heeft dit 5 vrije dagen gekost.

een schande hoe ik behandeld ben, tot op heden, 24/5 16:00, heeft nog niemand gebeld.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 08-06-2023

Beste Pj vd Molen,

Vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad, excuus. Als we je op dit moment nog kunnen helpen vernemen we het graag. Je kunt ons eventueel bereiken via Whatsapp +31610192964

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Mika 26-05-2023

Een goede winkel met veel assortiment van muziekartikelen. De prijzen zijn ook redelijk goed, ook vaak artikelen met kortingen. Spullen worden goed verpakt en snel verzonden. Een minpunt is de klantenservice. Per email niet altijd bereikbaar, telefonisch heel lang in de wacht of er wordt soms niet opgenomen. Maar als het wel wordt opgenomen, zijn ze wel vriendelijk en willen je altijd met alles helpen, gelukkig:)

John de Vaal 26-05-2023

Goede informatie over de mogelijkheden van de Devine MixPad 802-FX-USB 8-kanaals mixer met FX en USB. Werkt uitstekend op mijn Fishman Loudbox Mini. En heel betaalbaar. Zeker toen bleek dat ik het verschil in prijs (€ 36,-) -- tussen de zaterdag dat ik de mixer kocht (185,-) en ik weer bij Bax Rotterdam kwam op de dinsdag erna en de mixer € 149,- kostte -- terug kreeg.
Prima service

Dietrich van Kouwen 26-05-2023

Ik ben zeer tevreden over de shop. Hele goede service en goede en snelle levering. Als ik weer iets nodig heb zou ik er weer bestellen.

Igor 25-05-2023

All my gear comming from bax,quality of delivery,overall service quality.Quite large top brand assortiment to choose from.Warmly recommended.

Coen 24-05-2023

Goede shop met eerlijke prijzen. Ze hebben goede prijzen in vergelijking met andere shops en leveren snel hun producten. Verder is er een ruim aanbod op de site om uit te kiezen en dus veel om mee te vergelijken.

Joeey 23-05-2023

Bestelling is nooit aangekomen, DHL "weet" ook niet waar mijn pakket is. Wellicht een idee om minder opvallende dozen te gebruiken zodat die bezorgers er met hun poten van afblijven.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 08-06-2023

Beste Joey,

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Piet Plasmans 22-05-2023

Duidelijk wordt aangegeven of het gewenste artikel in voorraad is. Voor 23.00 uur besteld en alle bestelde artikelen de andere dag al in huis. Keurig verpakt met geen overbodig plastic en karton.

Partizan 22-05-2023

De producten bij Bax zijn goed. Wat mij echter mateloos stoort is dat de aangegeven levertijden niet vaak gehaald worden. Recent voorbeeld: een gitaar op zaterdagochtend besteld en deze is op voorraad. Zou maandag geleverd worden maar vergeet het maar. Dat wordt een dag of twee dagen later. Het is nu maandag en de gitaar is nog niet eens aan de vervoerder overgedragen!
Echt heel slecht en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt bij Bax. Ik bestel liever bij xxx…die levert wel wanneer het wordt beloofd.

Dick 21-05-2023

Goede producten (in mijn geval een digitale piano met toebehoren), snel en goed afgeleverd en met een goede prijs. Zeer duidelijke website ook, perfect.

P vd Putte 21-05-2023

Al verschillende produkten besteld bij Bax music
Goed verpakt , alles volgens afspraak geleverd. Een professioneel bedrijf.

Igor 20-05-2023

Pristine sound,next level upgrade,loopback possible via spdif cable,all possible routings via Focusrite software.

Gerrard 19-05-2023

Als je probleem hebt wordt het zo snel opgelost met deze koptelefoon ook voor 12,00 besteld avond om 20,30 thuis mooier kan toch niet hebben
Bax ik ben zeer tevreden met jullie

Julien 18-05-2023

het ging allemaal heel vlot, en de artikelen zijn uitstekend, goede en toffe winkel!

Hans de Haas 17-05-2023

Zelfs tweedehands zijn de gitaren nog goed evenals de service en het personeel die weten waar ze over praten

Wouter 17-05-2023

Snel geleverd en ondanks dat het een B-stock was en de doos beschadigtwas hebben ze goed hun best gedaan om het goed te verpakken.

Mario 17-05-2023

Ik werd goed en vriendelijk geholpen, zelfs mijn pedaboard werd in elkaar gezet!!
De computers waren wel heel traag mbt het afrekenen.

François 17-05-2023

Top product precies zoals ik verwachte en ook nog eens een heel schappelijke prijs!!!

jan 16-05-2023

Bax music heeft een duidelijke site waarin gemakkelijk producten te selecteren zijn van goede kwaliteit die snel en goedverpakt geleverd worden. Prijs/ kwaliteit verhouding is prima.

Bas Janson 15-05-2023

Ik zou graag wat meer duidelijkheid hebben over de levertijden, het product zelf was incompleet, de naald ontbrak en heb ik zelf gekocht. Ook waren de kabels van de boxen wel erg kort, die heb ik ook zelf vervangen.