Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 724 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Ad 24-07-2023

Heb mijn gitaar fysiek in een Bax winkel in Apeldoorn gekocht. Ben er erg vriendelijk en professioneel geholpen. Top winkel!

Bart Luik 24-07-2023

Inmiddels drie maanden geleden heb ik een gitaar besteld bij Bax. Hij werd netjes verpakt goed geleverd, helaas bleek de gitaar zelf enorme gebreken te hebben. Er zaten meerdere scheuren in de lak en er ontbrak zelfs een onderdeel compleet. Erg jammer, maar gelukkig kun je retourneren binnen twee weken tegenwoordig.
Tot op de dag van vandaag heb ik echter nog steeds mijn geld niet terug gekregen. De klantenservice werkt in mijn ervaring hierbij slecht mee, ze houden mij niet op de hoogte en schuiven de verantwoordelijkheid af naar hun financiële afdeling .
Ik vind het erg vervelend en sta op het punt een incassobureau aan te schrijven. Dit hoort niet nodig te moeten zijn en ik zou dit ook zeker niet verwachten van zo’n grote webshop.

catalina 24-07-2023

In juli 2023 heb ik op een vrijdag een Fazley DP-250 elektrische piano gekocht.
Het werd de daaropvolgende dinsdag al geleverd, een dag eerder dan verwacht.
Het is een zeer modern en geavanceerd elektrisch piano.
Het kan maar liefst 200 instrumenten imiteren, inclusief natuurlijke geluidseffecten.
De pianotoetsen voelen erg prettig aan.
Je kunt kleine fragmenten direct opnemen op dit piano en ze meteen afspelen, en het heeft zelfs een metronoomfunctie.
Het heeft ook kleine achtergrondbegeleidingen die je kunt gebruiken bij het creëren van je eigen melodieën.
Op het blauwachtig grijze elektronische scherm kun je het nummer van de geselecteerde stem zien.
De eerste op positie 000 is een GRAND PIANO, en daarna zijn er nog 4 soorten piano's (elektrisch) te vinden, beginnend vanaf positie 168.
We hebben ook een meubel gekocht als standaard, waarin drie klassieke pianopedalen zijn ingebouwd.
Je kunt kiezen tussen twee kleuren: wit of zwart.
Als het meubel niet op voorraad is, raad ik aan om de b-stock te controleren, zoals ik heb gedaan.
De garantie is drie jaar, maar we hebben nog eens twee extra jaren bijgekocht.
Bedankt bax muziek en Fazley!

yvon 23-07-2023

de shop in GOES is de moeite waard om te bezoeken - de service bij herstelling in garantie is oké - de info over producten is correct - vriendelijk en behulpzaam personeel

Rien van Rijn 22-07-2023

Ik heb altijd goede ervaring met Bax. Een goede website zeer gebruiksvriendelijk, levert de juiste bestelde producten. Nu geen 10 maar 9 gegeven omdat de levertijd niet gehaald wordt. Donderdag 13-7-2023 om 15:10 uur besteld dus de volgende dag in huis. Nee dus pas maandag 17-7-2023 in huis. € 1,50 extra betaald om dat ik postNL heb gekozen met afhalen bij postNL punt. Misschien toch tijd voor betrouwbare besteldienst. Maar ik blijf bij BAX

Richard 21-07-2023

Goed geholpen door een deskundige medewerker die duidelijk kennis van zaken heeft.

Kevin 20-07-2023

klantendienst contacteren is een ramp, zowel telefonisch als via mail.
Vandaag besteld voor 23u morgen geleverd is een leugen, nog geen een keer is het gelukt om deze belofte te houden.

Beste Kevin,

Excuus voor de bereikbaarheid en het ongemak. Als we je op dit moment nog kunnen helpen vernemen we het graag. Je kunt ons eventueel bereiken via Whatsapp +31610192964. We doen ons best om je dan zsm te helpen

Met vriendelijke groeten,Bax Music

Leo 20-07-2023

Bax heeft bijna allea wat ik nodig heb.
Levering vrijwel altijd binnen de gestelde tijd.
Ik beveel Bax aan als online muziek winkel

Mondharmonica 19-07-2023

Goed en netjes verpakt, een duidelijke site waar je veel kennis op kan doen over muziek met beeld en geluid waardoor keuzes makkelijker worden om een beslissing te nemen over instrumenten enz.

Eduard 19-07-2023

Hun levertijden zijn verschrikkelijk en ze liegen als ze zeggen dat het product de volgende dag wordt geleverd. Na de aankoop, een of twee dagen later, wordt het product nauwelijks verzonden.Op een gegeven moment moet deze misleidende reclame illegaal zijn.

Ariblabla 19-07-2023

.Bestelling niet ontvangen.
Ze laten je wachten om het geld terug te storten.
Was vroeger wel een goed bedrijf.
Er werken nu alleen maar trieste mensen die denken dat ze creatief zijn.
Laatste keer, nooit meer hier bestellen.

Beste,

Jammer om te lezen dat je niet meer tevreden bent over de service. Excuus voor het ongemak we kijken graag met je mee. Je kunt ons eventueel bereiken via Whatsapp +31610192964.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

arie 19-07-2023

Prima gitaar geleverd en zeer goed verpakt, goede levering, prima.
Meerder producten bij Baxmusic gekocht en was altijd perfect, zeer aan te bevelen.

John VDW 19-07-2023

Er is een duidelijke uitleg over de mogelijkheden van het apparaat. De bestelling ging gemakkelijk en de levering was supersnel. Precies zoals opgegeven bij de bestelling

Roy 18-07-2023

Het was makkelijk zoeken naar de producten die ik nodig had. De bestelling lag netjes op tijd klaar bij het servicepunt.

g. van den Hoven 18-07-2023

De shop is duidelijk. Makkelijk om te bestellen. Alleen de term 'voor 23:59 besteld volgende dag in huis' is niet van toepassing.
Ik wacht nu al 9 dagen op mijn bestelling.....

Jeffrey 18-07-2023

De microfoon had wat vertraging maar de meneer aan de telefoon was heel gezellig en kon me van alles vertellen over de lewitt was een heel leuk gesprek en een dag later kwam het product binnen de lewitt 441 en het is precies zoals ik het wou hebben qua vocals echt een top service ben heel tevreden!

Jean-Louis Davoise 18-07-2023

Friendly welcome by the people at the Bax shop in Goes, where I wanted to try out a couple of bass guitars. No worries, take this one he said, I will bring you the other one in a minute. What amplifier do you want to use he added… and there I was, testing and trying as long as wanted. Of course I bought it, and I am very happy of this « live » experience, not buying online, being in a shop, talking with a fellow musician… I will be back!

Eric 18-07-2023

Producten voldoen aan verwachting, mede door duidelijke foto en (uitleg)video's op de site van Bax-shop. Levertijd wel wat langer dan verwacht als gevolg mogelijkheden bezorgdienst, maar het kwam gelukkig nog net op tijd.

Erik 18-07-2023

De Vintera Jazz bas is een heerlijke basgitaar, met een goede setup en fijne jazz sound. Waarom dan een 8 ipv een 10? Voor het eerst sinds tijden ging de verzending verre van soepel en was de communicatie nogal verwarrend. Dankzij de klantenservice van BAX zijn we er toch goed uitgekomen, maar het kan 1 ster beter.

Willy 18-07-2023

ik heb een 2 mans band, ik Keyboard met zang en een zangeres, had al 2 top microfoons van het merk Shure Beta 58 met Kabel aansluiting, deze draadloze Shure ms58 is een verrijking voor mij, heerlijk geluid en vrij in beweging doet waar voor ik het gekocht heb, echt een aanrader

Bert 17-07-2023

prijs kwaliteit verhouding + verkrijgbaarheid is prima
in prima staat geleverd

Booike Wiersma 17-07-2023

2 weken geleden een giftcard besteld en betaald. Veel mails ontvangen maar geen giftcard. Inmiddels 8 keer telefonisch contact gehad met Bax maar nog steeds geen giftcard ontvangen.

Beste Booike,

Excuus voor de verlate reactie en het ongemak. Als we je op dit moment nog kunnen helpen vernemen we het graag. Je kunt ons eventueel bereiken via Whatsapp +31610192964. We doen ons best om je dan zsm te helpen

Met vriendelijke groeten,Bax Music

Edwin 17-07-2023

Relatief scherpe prijzen, echter de vervoerspartner DHLdoet afbreuk aan de goede intenties en servicegraad.

Marja 16-07-2023

Goed product! Goede service! En je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling.

Chris 14-07-2023

Ik heb er 3x iets besteld en 3x niet op de afgesproken dag aangekomen. Er komt voor ons geen 4e keer meer bij Bax !!!