Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Siemonsma 26-07-2021

Shure SM58 se gekocht.
Mooi en goed geluid, kende deze microfoon al vanuit onze band. Nu tijd voor m’n eigen.
Bax had goede info op de site staan en de prijs was goed.
Deze besteld en de volgende dag al in huis

Anne 26-07-2021

Fijne winkel met ruime keus aan goede producten. De levering is super snel!

Ronny 25-07-2021

Eerste keer iets besteld bij deze web shop en dat is prima verlopen. Geen toeters en bellen dus simpel. Bestelling netjes binnen aangegeven tijd geleverd en goed verpakt om beschadiging te voorkomen dus okee. Ben zeer tevreden

Joy 24-07-2021

Altijd de scherpste prijzen en de snelste levering. Ik bestel hier zeer graag.

Maarten 24-07-2021

Erg uitgebreid assortiment, van professioneel tot hobbyist. Ook de prijzen zijn hier op aangepast. Snelle levering en duidelijk wanneer iets komt en waar.
Erg prettig is dat je altijd goed advies krijgt of je nou een mixer voor je startende zoontje komt halen of een geluidsinstallatie voor Lowlands. Ze nemen je allebei even serieus en nemen de tijd voor je.
Het zijn net geen 10 sterren aangezien het registratiesysteem online en in de winkel niet op elkaar afgestemd zijn. Maar daar wordt geloof ik aan gewerkt.

N. van de Weerd 24-07-2021

Ik heb meerdere artikelen besteld bij Bax Music. Heb ook telefonisch contact gehad. Daar bij hebben de medewerkers mij heel fijn en goed geadviseerd en geholpen. Klasse service. En alle artikelen werden de volgende dag bezorgd. Echt super!
De artikelen zijn van goede kwaliteit. En ze hebben veel keus. Ik kan Bax Music echt aanraden voor uw aankopen.

AndyAngel 23-07-2021

Ik heb heel veel medelijden met Baxmusic.nl, ze doen zo hun best om net zo succesvol te zijn als Bax in andere landen en zodra het personeel is omgeschoold, kunnen ze het halen, niet nu, maar over een paar jaar.

Eerste probleem - wanneer ze de levering de volgende dag beloven, moet het gebeuren, niet 8 dagen later zoals mij is overkomen.

Tweede probleem - het personeel liegt, en voor mij is dat erger dan roken in een treinstation of de deur niet openen voor een dame.

Ze moeten de persoon die me belde opnieuw opleiden om zich te verontschuldigen voor die fout, ze was minder dan behulpzaam, ze had niet het lef om me te vertellen dat niet alleen mijn levering nog eens 4 dagen te laat zou zijn, maar dat de bestelling in 2 was gesplitst en ze hadden geen idee wanneer ik het tweede deel zou krijgen omdat de drumsticks die ze me "voor een heel speciale prijs" aangeboden terwijl ik betaalde, niet eens op voorraad waren !!!!

Mijn advies, als je je instrumenten snel en betrouwbaar wilt hebben, kijk dan ergens anders, maar als het allemaal om de prijs gaat, dan zijn ze onverslaanbaar.

J. Stappers 23-07-2021

LS, De shop is prima. Service correct en vooral vriendelijk zoals ik ondervonden heb. Ik zou ze wel willen vragen om een andere postbezorger te kiezen dan DHL. Daarover gaat deze mail vooral.
Het is mij 2x in 3 dagen overkomen dat DHL precies op het moment dat de tijd van het door hen gemailde bezorgmoment aanbrak, een mail stuurde dat ik niet thuis was. Beide keren zat ik te wachten en was ik wel thuis. De tweede keer zat ik zelfs buiten op ze te wachten. Een bezorging zou mij zeker niet ontgaan zijn. Het goede van Bax music is dat ik bij het doorgeven van dit gebeuren aan de service van Bax, een vriendelijke en behulpzame heer aan de lijn kreeg. Hij was erg duidelijk en nam de tijd voor mij. Het bleek dat DHL nog 10 km van mij vandaan was op het doorgegeven bezorgmoment...

Gerard 23-07-2021

Supersnelle levering, goede kwaliteit. Wordt niet door elk bedrijf geboden. Bij BAX Music echter altijd.

Ger 23-07-2021

Fijn winkelen zowel online als in de winkel .
Koop er graag .
Hebben veel produkten maar ook veel info/tips.

Ed 23-07-2021

Ik kom altijd weer bij Bax Music uit; super service, nette prijzen; prima producten!

Reggy Agerbeek 22-07-2021

Hele vriendelijke en bekwame service. Snelle afhandeling. Levering snel en correct. Helaas niet per locatie telefonisch bereikbaar maar 1 centraal telefoonnummer.

K.Modderman 22-07-2021

Ik koop al mijn muziek instrumenten en toebehoren bij Bax Music, zoals Fender akoestische gitaar en versterker, gitaarhoes, muziek standaard, gitaarstandaard, snaren, snarenwinder, plectrums en versterker kabel. Mijn volgende muziek aankoop zal ook zeker bij Bax Music zijn omdat ze zeer vlot leveren, ook als het niet in voorraad is. De leveringen zijn altijd zeer goed verpakt i.v.m beschadiegen. Hun internet site werkt ook perfect. Dus deze muziekwinkel zou ik zeer aanbevelen. Ze hebben ook een heel mooie Blogprogramma.🔝🔝🔝

Suzan 22-07-2021

Deze Pioneer set als cadeau gegeven aan mijn vriend. Wat is er hij er blij mee zeg! Hoor alleen maar lovende woorden. Ook ben ik erg fijn geholpen door Bax. Het was binnen één dag al in huis en ik kreeg er ook nog een flitghtbag bij cadeau.

Suzan 22-07-2021

i. Bodrus 22-07-2021

Fijne winkel en website. Was snel bezorgd en netjes afgehandeld. Haal hier al jaren mijn audio-gear.

Eddy 22-07-2021

Prima webshop met veel keuze in muziekinstrumenten en accessoires. Leuke korting acties en correcte levering.

jochem 22-07-2021

De service van Bax-shop bevalt al jaren goed. De website is duidelijk en het assortiment is groot. Bij het bestellen krijg je updates over de voortgang en ik heb alles op de beloofde tijd in huis. Retourneren kan eenvoudig en telefonisch contact verloopt ook soepel.

Ricardo 22-07-2021

Top Winkel! Veel producten voor alle takken van de muzieksport. Goede adviezen op de site. Inde loop van de jaren meerdere verschillende producten bestelt bij Bax en het was altijd snel geregeld en snel bezorgt, zonder gedoe. Als ik iets nodig heb, dan check ik altijd eerst Bax.

Arie 21-07-2021

Supersnelle en correcte levering van bestelde producten. Winkel heeft een enorme keuze tegen concurrerende prijzen.

Emil Roelofs 21-07-2021

De levering was snel, namelijk de volgende dag, pakket was goed verpakt en de communicatie via email was duidelijk. Productinformatie op de website is uitgebreid, zodat je goed kunt vergelijken.

Marcel 20-07-2021

Besteld waarna snel en correct geleverd. Spullen in orde goed verpakt. Dus gewoon een goede internet winkel.

Basdub 20-07-2021

Duidelijke website, snelle levering, goed op de hoogte gehouden wanneer bestelling binnenkomt, goede service omtrent onduidelijkheid over een factuur. Kreeg zelfs op zondag een mail dat "probleem" opgelost was. Dat vond ik heeeel fijn. En het allerbelangrijkste... een prachtige basgitaar en versterker rijker voor een hele goede prijs.

Martin Schouten 20-07-2021

Zeer uitgebreid assortiment, mooie lage prijzen en supersnelle levering. Kortom als je on-line stopt moet je het zo doen. Zeer aangenaam. Een aanrader.

Cornelis 20-07-2021

Betrouwbare online winkel, goed gedetailleerd, zeer goede service, snelle levering,