Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

DDaems 31-07-2022

Alles perfect. Kwaliteit van produkten zoals beschreven. Levering en verpakking top!

Frans Hakkemars 30-07-2022

Het belang van een luisteren oor bij de wet van Murphy

Ik bestelde vrijdag de 15 juli 2022 online een LD Systems ROADBUDDY 10 draadloze mobiele accu luidspreker met 2 headsets. 's Avonds zou het reeds bezorgd worden door DHL. Hoera , hoera, wat een snelle service. Helaas beweerde DHL dat pakket niet bezorgd kon worden - omdat het poppentheater gesloten zou zijn! (het is een gewoon woonhuis in een wijk-ik was thuis, er lag geen briefje in de bus, er is niet bij de buren aangebeld). Maandag 18 juli bij DHL zelfde recept. Pakket kon niet bezorgd worden, zelfs nadat ik op de dag zelf, mijn mobiele tel. nummer en een aparte routebeschrijving had doorgegeven aan DHL. Woensdag 20 juli met BAX servicemedewerkers - wat kunnen zij goed luisteren - afgesproken dat een alternatief apparaat de vrijdag erop naar de BAX-shop in Rotterdam zou worden gestuurd, daar moest ik die dag toch zijn, en DHL vertrouwde ik helemaal niet meer. Zaterdag 23 juli thuis ontdekt dat de verkeerde onderdelen zijn meegeleverd, ipv een headset een draadloze microfoon, waar ik als poppenspeler niet veel aan heb. Ik heb mijn handen voor poppenspelen nodig en de voorstelling speelt zich af op een fiets zodat ik zo mobiel mogelijk ben. Helaas was dat gewenste en bestelde apparaat wel terug in Goes, maar nog niet ingewerkt en dus niet makkelijk te vinden, ook niet op voorraad, maar ik kon wel een alternatief leenapparaat meekrijgen met aparte headset - helaas wel met benodigde electriciteitsvoeding, zodat ik als poppenspeler op de fiets niet zo mobiel was. Zodra de oorspronkelijk bestelde ROADBUDDY met 2 headsets weer terug was van DHL en ook ingewerkt in het systeem zouden beide apparaten weer omgeruild kunnen worden. Ik heb de poppentheatervoorstelling Jan Klaassen met veel plezier en voldoende geluidsvolume dinsdag 26 juli op de Tilburgse kermis kunnen spelen. Daarna apparaten weer om kunnen ruilen - na overleg met de servicemedewerkers - bij BAX Amsterdam - DHL vertrouw ik echt niet meer - Ondertussen ben ik dus wel 2 weken verder, heb vele telefoontjes met DHL en BAX service-medewerkers gepleegd, ben naar BAX Rotterdam, naar BAX Goes en naar BAX Amsterdam geweest...Medewerkers helpen me met veel geduld, een luisterend oor, begrijpen mijn ergernis en irritatie, dat helpt zeker. Twee tegoedbonnen van 10 euro en een USB-stick en 5% kortingsbon rijker ga ik een beschermhoes voor de ROADBUDDY kopen.
Hulde voor de BAX-medewerkers - wat een blamage voor DHL (als bedrijf dan, ik geloof niet zozeer dat de individuele bezorgers en/of servicemedewerkers iets te verwijten valt, maar het systeem is zo klantonvriendelijk en de medewerkers krijgen zeer weinig ruimte om maatwerk te leveren)
Het enige wat jammer is dat door te weinig kennis/doorvragen wat ik precies nodig heb als rondfietsende poppenspeler er veel eenvoudiger oplossingen mogelijk waren geweest, dan op en neer rijden naar Goes om alles in een keer kort te sluiten. Dat was nogal tijdsintensief. 2 uur heen en 2 uur terugrijden, 5 kwartier in de winkel. Eenvoudiger was het geweest tijdelijk een andere headset te gebruiken, te lenen.

Jan Reijerse 28-07-2022

telefonisch contact leggen is erg moeilijk. de verdere behandeling is op alle pnten erg goed, vriendelijk, duidelijk; behalve dat eerste: HOUEN ZO!!

John 28-07-2022

0ver het algemeen levert Bax vlot en op tijd en zijn de produkten perfect in orde.

Niels Schuurman 27-07-2022

Op dit moment 2 keer besteld en beide keren een fantastische ervaring gehad. Duidelijke site met veel informatie en filmpjes. Ook de communicatie en leveringen gingen top.

Fred Hendriks 27-07-2022

Ze zorgen altijd voor 'n snelle levering en hanteren ook altijd gunstige prijzen.

peter vader 27-07-2022

mooie winkel. ruime keuze. goede prijs. vriendelijke personeel. goede service

Geert 27-07-2022

Fijne winkel met duidelijke info op de site. Mooie artikelen voor aantrekkelijke prijzen. Echt een aanrader.

Koenraad 26-07-2022

Ik ben zeer goed geholpen voor één van de medewerkers, waarna ik een goede beslissing heb kunnen nemen bij het doen van mijn aankoop. Heb uiteindelijk voor het goedkoopste model gekozen, waar ik blij mee ben. Erg prettige ervaring!

Ugur K. 26-07-2022

The product came to my house the next day after I ordered it. It reached me very quickly with great packaging. Thank you very much :)

Art Marli 26-07-2022

BAX is werkelijk de beste en de machtigste muziekwinkel in de BENELUX. Oneindig veel assortimenten en de beste service. Bax bedankt !!!

Samsam 25-07-2022

Duidelijke website, snelle levering, kwaliteit spullen, wat wil je nog meer?

Jeu Palmen 23-07-2022

Bax is een zeer goede shop met een prachtig assortiment en een goeie service met vakkundig personeel.

B B 23-07-2022

Bax-Shop Apeldoorn verdient een warme douche. Prachtige Gibson Les Paul Slash/'Victoria' opgehaald aldaar. Ik had in de morgen gebeld of ze de gitaar nog hadden. In eerste instantie dachten ze dat de gitaar al verkocht was. Later in de middag werd ik terug gebeld, dat ze de gitaar toch hebben kunnen vinden in de winkel, stond ergens wat verstopt kennelijk. Vervolgens heb ik ze gevraagd of ze de gitaar konden wegen. Ik was namelijk op zoek naar een exemplaar van niet meer dan 4.2 kg, liefst wat lichter. Sommige wegen nl. rond de 4.7, sommige 3.8 kg, dat maakt nogal verschil voor mijn rug.). Ze gingen kijken wat ze konden doen en zouden mij terugbellen. Dat hebben ze gedaan, belde mij keurig weer terug dat de gitaar binnen het gewenste gewicht viel, 4 kg. Ze waren ermee naar de slager geweest om te wegen, geweldig. Vervolgens heb ik de gitaar opgehaald daar. Gitaar was verder ook naar wens. Top service!

Y. 22-07-2022

Ik heb de winkel bezocht
Handige en zeer goed uitgeruste winkel,
Het personeel is professioneel en zorgzaam, professioneel en begrijpt uw ​​wensen,
Je komt er heel erg tevreden uit!!

Izaäk 22-07-2022

Heel veel mooie spulletjes voor mijn elektrische gitaar aangeschaft. Het was fe hoogste tijd voor nieuwe snaren, en dat merk je direct aan het geluid. Ook heb ik mijn eerste twee pedalen, een om te stemmen en de andere als loopmachine. Ik heb gekozen voor bax omdat deze site een groot aanbod heeft en ik zo alles in een keer in huis kan halen.

Flor 22-07-2022

Correcte afhandeling van bestelling. Geleverd op afgesproken tijdstip, zoals ik gewoon ben bij Bax.

Hans van Rijn 21-07-2022

Snelle levering. Precies wat ik gevraagd had. Goeie snaren. Echter mijn fout dat de metronoom geluidloos is (als tuner prima).

peter 21-07-2022

prima levering, snel, correct en tegen een nette prijs.
De artikelen welke ik gekocht heb voldoen boven verwachting aan waarvoor ik ze gebruik.
De levering was snel. Netjes verpakt en zonder schade aangekomen.
Dik tevreden.

Lincson Musica 21-07-2022

Ik heb als laatst , een ReflectieFilter besteld ,

Snel geleverd , en voldoet aan de omschrijving
(Kwalitatief)

Al mijn artikelen voor mijn Home-Studio , heb ik besteld bij Bax-Shop , een Aanrader dus , hier alles te bestellen !!

Peter 20-07-2022

Bax Music Amsterdam heeft mij op alle fronten zeer coulant en netjes geholpen. Tevens nog een hele leuke korting bij Bax gekregen bij de aankoop van een Fender bas. Alleen jammer dat ze telefonisch zo slecht bereikbaar zijn. Hopelijk wordt daar binnenkort nog iets aan gedaan.

Ruud Duiker 20-07-2022

Het is bekend bij bax dat zij hun afspraak voorwaarden na komen,perfect bedrijf dik tevreden over hun.

A.Marli 19-07-2022

BAX MUSIC is de beste Muziek winkel van de Benelux .
Klantgericht, Klantvriendelijk, oneindig veel assortimenten goed de prijzen . Superieure service

Michel Canjels 19-07-2022

BAX Shop is zo'n complete shop. Ik kan hier alles vinden wat ik nodig heb voor mijn hobby. Super Shop!

Mark v Es 19-07-2022

Simpel weg een top winkel met uitstekende service en producten.
Heb ik voor mijn studio of dergelijke mbt muziek iets nodig, dan is BAX-shop degene die mij nooit teleurstelt.