Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Bas 10-09-2021

Goede service. Altijd snel verzonden en op tijd in huis. Heldere website met goede informatie over de producten. Enige aanmerking is dat ze voor kleine bestellingen best kleinere dozen zouden kunnen gebruiken voor het inpakken. Verder altijd erg tevreden.

Charles 10-09-2021

Simpelweg een hele goede winkel en online shop voor iedereen die iets met muziek of sound te maken heeft. Alles makkelijk vindbaar voor de pro en beginnende pro. En snel geleverd. Gewoon goed en goed spul.

FP 10-09-2021

Goede overzichtelijke site, snelle levering, goede producten en voor kleinmareriaal lage verzendkosten!

Nathan 07-09-2021

Ik koop gemiddeld elk jaar wel iets bij Bax Music. Tot nu toe hebben ze steeds netjes en snel geleverd. Geen gedoe met facturen, slechte of verkeerde waar of andere problemen. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik nog geen reden heb gehad om contact te zoeken met hun klantenservice. Wat op zich ook al positief is natuurlijk. Hou wel de acties en prijzen in de gaten; deze wisselen regelmatig.
Een aanrader!

Juzek Kawaler 07-09-2021

goed en proffesioneel geholpen medewerkers hebben verstand van de dingen die ze verkopen en kunnen aan de wensen van de klant voldoen....denken mee. Prima prijs en kwaliteit!

Gerben 06-09-2021

Goed en betrouwbaar!
Service was top en product scherp geprijsd en ook nog eens snel geleverd

Albertine Vans 06-09-2021

Ik koop al jaren bij Bax; redelijke prijzen, redelijke service, niks op aan te merken.
Maar laatst kreeg ik van de kinderen voor mijn verjaardag voor het eerst (kinderen worden groot :-)) een Bax cadeaubon als bijdrage voor twee studiomonitors. Ik merkte bij betaling dat de door Bax middels e-mail aan mij aangeboden 7,5% korting niet geldt als je met cadeaubon betaalt. Volgens voorwaarden van Bax is dit zo, maar ik vind het heel krom. Ik vind het ongehoord, want de cadeaubon is ook geld en is door de kinderen 100% betaald. Vieze rare smaak heb ik er van, want er is nog steeds niet gereageerd op een bericht dat ik hierover aan Bax gestuurd heb. Komt dat nog Bax of hoe zit het? Ik ben teleurgesteld!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 07-09-2021

Beste Albertine,

We vinden het vervelend dat een mooi cadeau van je kinderen heeft geleid tot deze ervaring, niet de bedoeling natuurlijk. Onze excuses voor dit ongemak. Hoewel we het bericht dat je hebt gestuurd op dit moment niet terug kunnen vinden hebben we je wel een e-mail verstuurd met een voorstel. Als je hier een reactie op kan geven pakken we het z.s.m. voor je op. Je kan ons eventueel ook een app sturen via +31610192964.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

pat. 05-09-2021

Adam T5V Monitor speakers aangekocht. vrijdag besteld zaterdag geleverd. zeer goede monitors. jammer dat er geen kabels bij zijn

Wil 04-09-2021

Supersnelle levering . Goede communicatie over levering. Kwaliteit dik in orde voor een redelijke prijs zonder verzendkosten boven bepaald bedrag

Milan 04-09-2021

Bax is super handig als je precies weet wat je wil hebben. Als het op voorraad is hebben ze een korte levertijd en kan je er niet zelf voor naar de winkel rijden.

frans 03-09-2021

Ik zocht een koptelefoon en ben via google bij bax music terecht gekomen.
Ik zag daar een beyerdynamic dt1990 die ik besteld heb en de volgende dag al in huis had,
het product was goed verpakt.
De website is overzichtelijk en makkelijk te navigeren voor wat je zoekt.

Ad 03-09-2021

Het bestelde onderdeel was zogauw niet in een winkel verkrijgbaar. Op de website van Bax was het al snel gevonden en daarna nóg sneller thuis bezorgd! Toen nog even monteren en weer klaar voor de volgende repetitie..,Top !

Ben 03-09-2021

Heb al meerdere keren besteld en geleverd gekregen. Van versterker tot gitaren en alles werd netjes geleverd. Als er een probleem was werd je keurig te woord gestaan en teruggebeld on het één en ander uit te leggen. Nog niet tevreden kun je het retour zenden. Heb geen enkel probleem ermee gehad. Netjes duidelijk en geen discussie. Fijne winkel complimenten. Ik shop er graag. Ben nu vaste klant geworden. Bax music zijn echte toppers. Ga zo door. Een dikke tien.

Ed 02-09-2021

Dik tevreden over prijs/kwaliteit en service. Heb niks te klagen en blijf trouwe klant in de toekomst.

CGP 02-09-2021

Zeer prettig winkelen bij BAX, de productinformatie is goed. Fijn dat er veel B-stock producten te verkrijgen zijn. Levering is altijd op tijd.

Toon 02-09-2021

Half drumstel geleverd besteld op 21 augustus heb verschillende keren gebeld zeer lange wachttijden en ik heb de andere helft nog steeds niet ben zeer ontevreden en ga weer snel naar Thomann.

Jarod 02-09-2021

Snelle levering en een goede klanten service!
En ze hebben echt voor alles wat, jij bedenkt het en Bax music heeft het!

John 01-09-2021

Goede kwaliteit; nette prijs en zoals beloofd...een snelle levering. Komt daardoor betrouwbaar over en wij komen bij Bax zeker terug.

Rens 01-09-2021

Prima service als altijd. Mocht de levering niet juist of beschadigd zijn geraakt schromen ze niet hier juist mee om te gaan. Als je vragen hebt over producten of iets meer wilt weten kan je altijd bellen

Martien V 31-08-2021

In eerste instantie raakte ik geïrriteerd want het duurde erg lang voor aan de beurt was. De winkel in Amsterdam was duidelijk understaffed dit kwam door ziekte en software problemen. Maar toen het eindelijk mijn beurt was werd ik uitstekend geholpen. Als het niet zo lang geduurd had was het cijfer zeker een 9 geworden.

Erwin Drenth 31-08-2021

Een zeer goed bedrijf groot assortiment en een supersnelle levertijd en echt goede service!
Nooit een probleem als je niet tevreden bent ! Ik heb al heel veel bij Bax gekocht en zal ook altijd
een vaste klant blijven . Een aanrader voor muzikanten !
Dankjewel Bax voor jullie uitstekende service.

Arnold Janssen 31-08-2021

Je wilt wel eens een zijsprongetje maken naar een ander bedrijf voor je muziek spullen, maar als ik dat doe besef ik dat ik toch het best bij Bax shop terecht ben.
Zodra je iets besteld kan je er van op aan dat het zeer vlot geleverd wordt.
Is het artikel niet naar wens dan kan je het retour sturen....geen probleem, geen gezeur en vooral geen lastige vragen.
Over het laatste artikel wat ik heb besteld, Fender road worn tuners voor mijn gitaar, ben ik zeer tevreden.
Goed verpakt en snel ontvangen.

Mensen van Bax, keep Up the good work!

Sophie 30-08-2021

Wanneer ik iets nodig heb voor mijn gitaar of qua bladmuziek, koop ik dat altijd bij Bax. Ze hebben ontzettend veel keuze en hebben de producten in alle prijsklassen. De artikelen worden altijd netjes verpakt en supersnel verzonden.

geer de wilde 30-08-2021

fijne webshop voor de dj en studio eigenaar snelle levering. bij bestelling on de avond loop je de kans dat je in de avond uren je bestelling krijgt. dus wil je dat niet dan overdag bestellen. Ondersteunt loopt bij drukte nog al eens wat traag tja is in te komen met een goede webshop voor alle studio en dj produkten in een webshop. en over het grote deel van de eu.

ja aan iedereen die op muziekgebied wat wil kopen 30-08-2021

mijn bestellingen zij allemaal goed gedaan ook info over hoe iets werkt en de uitleg daar van ze hebben er wel verstand van en ook de snelheid waar mee ze antwoorden geven ik beveel deze winkel zeker aan als je aankopen wil doen op het gebied ga zo door