Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Andy 18-02-2021

Recentelijk een 2-tal bestellingen gedaan voor mijn aanstaande gitaarles.

Gitaar op zondag besteld en maandag al in huis! Supersnel en goed verpakt!

Bestelling 2 gedaan in begin januari 2021(moeilijke en drukke periode) inzake diverse toebehoren gitaar. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de status van levering van diverse producten en het al dan niet in delen verzende van de bestelling.

Producten lijken van goede en degelijke kwaliteit in zoverre ik als beginner hier over kan en mag oordelen.

Ik zou BAX zeker aanbevelen!

Robert Bos 18-02-2021

Hele mooie winkel, en ze hebben gelukkig ook nog een webshop. Dus in coronatijd kunnen ze je ook van dienst zijn. Al meerdere keren wat besteld, altijd keurig geleverd. En de winkel zelf is helemaal top, erg fijn personeel. Die ook voor de beginnende muzikant alle tijd heeft.

F. De W 17-02-2021

Afgelopen maandag heb ik Elements software ontvangen en het ligt nog ongeopend op de tafel.
Krijg net een mail of ik tevreden ben over de aankoop. Ik heb 2x gebeld met de klanten service en ik weet niet wat ik gekocht heb. De gesealde verpakking is wit met de tekst " this is education software" en "only for students" . Ik ben geen student en de medewerkers vertellen mij dat ik maar beter had moeten opletten. De afbeelding komt niet overeen en op de verpakking staat nergens Elements 11, Ik durf de seal er niet af te halen en vraag me af wat ik geleverd heb gekregen, het klopt niet.

Dank voor de reactie, ik snap dat ik het kan terug sturen, echter ben ik van mening als je ergens mee adverteerd dat u ook dit moet leveren. In de advertentie staat Elements 11 met een misleidende foto. Nergens wordt gesproken dat dit alleen educatie software is! Ik wil niet mijn geld terug, maar mijn bestelling ontvangen!
17-2
Update: Bax shop heeft de de advertentie inmiddels aangepast, nu staat het erbij.
Ik denk niet dat BAX shop zo fair is om mijn bestelling alsnog uit te leveren. Jammer!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 18-02-2021

Beste klant,

We hebben eerder op jouw review via Trustpilot gereageerd. Eerder deze week zagen we ook op de productpagina genoteerd dat dit product alleen voor studenten is. Dus dit is niet onlangs aangepast. De niet-studenten versie kun je natuurlijk ook aanschaffen. Op het retour-formulier kun je dan aangeven dat je een omruiling wenst.
Neem gerust contact met ons op bij verdere vragen.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Bvg 17-02-2021

Digitale piano besteld, nooit verstuurd omdat de order in magazijn kwijt is geraakt.
Kan gebeuren, maar erg trage afhandeling en weinig reactie wanneer ik klanten service heb moeten bellen meerdere malen. De bestelling is nooit aangekomen en geld nog niet terug ontvangen.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 18-02-2021

Beste Bvg,

Zojuist hebben we ook op jouw review op Trustpilot gereageerd. Zoals aangegeven zijn we nog bezig met het onderzoek naar jouw zending.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Sander 17-02-2021

Veel keuze en prima prijs. Makkelijk te navigeren website. Producten snel geleverd.

Finn 17-02-2021

Bax music is een goede winkel, heel betrouwbaar. En je bestellingen komen altijd aan. Wat mij betreft de beste muziek en licht winkel!

Bert Kreuk 17-02-2021

Snel, klantvriendelijk en alles in orde! Bestelling ontzettend snel ontvangen.

Jan 17-02-2021

Ben erg goed te spreken over de gekochte producten bij BAX-Shop. Snelle levering en tegen scherpe prijzen

Isabelle 17-02-2021

Bax Music heeft altijd precies wat ik zoek. Het wordt snel en foutloos naar je verzonden en de producten zijn altijd tiptop in orde. Ik heb een keer per ongeluk het verkeerde product besteld. Dit was zo snel verzonden dat ze het niet meer konden terugroepen - maar ik mocht het gewoon netjes terugsturen. Wat kan ik er verder over zeggen? Gewoon een fijne webwinkel.

Jens van der goot 17-02-2021

Snelle levering, goede product informatie en groot assortiment. Erg goed bedrijf👍

Jonathan 17-02-2021

Bax can always be relied upon to have what I need in stock. They have realistic estimates for stuff that isn't. They have a wide range of brands, so it is easy to compare the value of different offers. I have also picked up some real bargains on B-stock. Great place. Great service.

js 17-02-2021

Ruime keus aan muziekartikelen, in alle segmenten en precies wat ik nodig had. Net verpakt en snel bezorgd!

Edwin 17-02-2021

Super blij met onze bestelling. Mooie Devine boxen gekocht, kabels en een mixer, voor onze zoon van 10 jaar. Hij is super fan van de Bax- shop en wij ook. Bedankt weer

Karsten 17-02-2021

Duidelijk en overzichtelijke online store. Kon makkelijk vinden wat ik nodig had. Breed assortiment! Gewoon top!

Stuart 17-02-2021

Bax shop krijgt van mij een 10 omdat ik gewoon niet meer punten kan geven. Zeer professionele shop die klantgericht te werk gaat. Altijd een antwoord op je vraag. Spullen zitten goed verpakt en zijn altijd netjes op tijd.
Een aanrader!

Casper 17-02-2021

In deze tijden van thuiswerken en winkelen biedt Bax Music een perfect aanbod en geweldige service. Uitstekende site en altijd een keur aan goede kwaliteitsproducten, zelfs de B-stock is goed verzorgt en zonder technische mankos. C:

Hendrik S. 17-02-2021

Volledig assortiment tegen scherpe prijzen, goede service en duidelijke website. 4 sterren omdat het ‘voor 23:00 besteld, morgen in huis’ niet altijd goed gaat.

Fijne Website, zeer uitgebreid assortiment 17-02-2021

Duidelijke website met heldere professionele reviews en een uitgebreid aanbod aan instrumenten en accesoires.
Snelle verzending
A++

Arnold Spaans 16-02-2021

Bax lijkt me een uitstekende online shop. Dit is mijn eerste bestelling. Wel moet ik aangeven dat het gebruik van DHL als verzender niet mijn voorkeur heeft. Ik heb er meerdere slechte ervaringen mee. In eerste instantie zouden ze maandag 8/2 afleveren, op dinsdag 9/2 kreeg ik het bericht dat vanwege de feestdagen (???) het pakket zou worden afgegeven bij afhaalcentrum Jeans Centre NIjmegen en op 11/2 kreeg ik het bericht dat ik toch bij Halfords moest zijn om het op te halen.....

Ron Z. 16-02-2021

Als vlogger koop ik al mijn benodigdheden bij Bax Music. Waarom omdat ze op het gebied van microfoons en hoofdtelefoons een breed scale in huis hebben. Bax Music heeft een goede en duidelijke site waarop je gelijk weet of het artikel op voorraad is. Hun prijsstelling is scherp! Ze verzenden snel, accuraat, volgbaar en correct. Ze voldoen aan alle eisen die ik stel aan een goede betrouwbare webwinkel!

Richard 16-02-2021

Grote keuze aan Dj gear en spullen om kabels te reparen.
Snelle bezorging en makkelijke betaling.

Johan 16-02-2021

Onderdelen bestelt via Filiaal Rotterdam, perfect geregeld.
Daarna zijn er nog wat drumsticks en een stelsleutel geleverd, prima.

Frank van Grieken 16-02-2021

Super goede service en communicatie! Snelle levering van kwalitatief goede producten...

Yuri 16-02-2021

XDJ700 & AIAIAI TMA-2 besteld - volgende dag geleverd - top! Bestelproces is duidelijk, betalingsproces ook - leveringsproces prima, niks op aan te merken.

Vincent L. 16-02-2021

Breed assortiment van spullen voor gitaar, scherp geprijsd. Service was snel.