Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Rob 10-10-2022

Duidelijke website, genoeg informatie en levering helemaal volgens planning, ben zeer tevreden

Paul 10-10-2022

Bax heeft een zeer uitgebreid assortiment. Altijd goede (snelle) leveringen die goed beschermd zijn ingepakt. Vriendelijk en behulpzaam personeel in de winkel in Amsterdam. Prijzen zijn ook altijd in verhouding met wat op andere sites te vinden is.

Wim 10-10-2022

Bax heeft een enorm assortiment. Meestal op voorraad en razendsnel geleverd

Andreas 10-10-2022

Bax Music - excellent service on the website and on the store. I ordered online and picked my order from the Amsterdam store, everything was great!

Jos 09-10-2022

In mijn telefonisch contact met BAX MUSIC (algemeen nummer) voelde ik mij gehoord en ondanks dat het telefonisch was gezien.
De bestelde producten waren goed verpakt en werden correct bezorgd. Ik ben helemaal tevreden.

Martijn 09-10-2022

Goedendag,
Heb al meerdere malen via bax shop producten besteld.
Ze voeren de slogan: voor 23u besteld, volgende dag in huis.
Dit maken ze helaas helemaal niet waar!
Minimaal al 4x producten besteld, en geen van allen kwam de volgende dag binnen.
Vorige week Vrijdag 2 tussen paaltjes besteld, om 22u
Dan zou je zeggen: Zaterdag in huis....
Nou mooi niet dus.
Vandaag (Zondags week erop) nog steeds geen paaltjes binnen!
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Zeer slechte ervaring met bax shop!
Ik ga m'n producten in het vervolg wel elders bestellen.
Daar kan ik meer van op aan dan deze waardeloze zaak.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 26-10-2022

Beste Martijn,

We betreuren het om te lezen dat je meerdere keren jouw bestelling niet de volgende dag hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. We doen ons best om bestellingen zsm te kunnen leveren, hoewel we te maken kunnen hebben met onmacht had dit beter gemoeten.

Als we nog iets voor je kunnen betekenen dan vernemen wij het natuurlijk graag.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Fijne winkel waar ik uren kan doorbrengen 07-10-2022

Ben 78 jaar oud en speel gitaar sinds m’n 15e. De laatste jaren heb ik genoeg muziekzaken bezocht omdat ‘n gitaar mijn grootste hobby is. Bij Bax ben ik altijd prima geholpen. Ken de zaken in Goes en Apeldoorn. Dit jaar de Gretsch limited Jet Atkins in Goes en de Gibson es335 en de gibson les paul in Apeldoorn. Prachtige gitaren met een ontzettend fijn speelgevoeligheid. Prima service, alle tijd voor je. Daarom blijft Bax voor voor mij de nummer 1.

robert derksen 07-10-2022

Relaxte winkel. Fijne mensen. Professionele hulp en je kan dingen van hoe het werkt.

Peter Smeets 06-10-2022

Ik heb voor Bax gekozen omdat ik op zoek was naar een linkshandige acoustische gitaar. Er zijn geen muziek winkels waar je de mogelijkheid hebt om enkele linkshandige gitaren uit te proberen. Bax heeft een mooi assortiment in een interessante prijsklasse. Ter plaatse moesten we wel een tijd wachten voordat we aan de beurt waren. We werden geholpen door een man ( Alain Smits) die ons enorm goed geadviseerd heeft. Hij nam alle tijd om ons tekst en uitleg te geven bij het maken van een keuze, echt top. Na enkele gitaren getest te hebben viel onze keuze op een mooie Fender. Alain gaf ons heel goede tips ,ook voor de toekomstige aanschaf van gitaar accessoires.

Martijn 06-10-2022

Wederom erg tevreden over Bax Music. De website is klantvriendelijk. Er staan altijd duidelijke beschrijvingen bij de producten. Als ik vragen heb, krijg ik altijd snel antwoord. Bax music heeft vaak mooie aanbiedingen. En de bestellingen worden altijd netjes geleverd en zijn te volgen dmv track&trace. Kortom ik ben vaste klant geworden.

Klaas 05-10-2022

Bax Music is een top bedrijf in kwaliteit en garantie,heb er een tablet houder gekocht die mijn verwachting eigenlijk overtreft ,heel deugelijk materiaal en constructie,top produkt

Sophie 05-10-2022

Heel betrouwbare site met producten met goede kwaliteit. Ik ben erg blij met de gitaar die ik laatst heb gekocht! Naar mij werden ook hele leuke extra tips gestuurd via mail!

Wilbert stoppelenburg 04-10-2022

Ik had een gitaar besteld via de site, deze werd een dag te laat geleverd en bleek niet te zijn gecontroleerd en afgesteld. Hierdoor was bespelen niet mogelijk. Ik ben naar de winkel in Amsterdam moeten gaan en zij hebben het perfect opgelost. Toch jammer dat er niet voor verzending even een controle is geweest.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 05-10-2022

Beste Wilbert,

Vervelend om te lezen dat de gitaar op deze manier is toegekomen. Soms kan een gitaar ontstemmen tijdens vervoerd, hoe dan ook excuses voor het ongemak. We zullen hier een notitie van maken en intern behandelen.
Fijn om te lezen dat het alsnog in de winkel opgelost is. Indien je nog vragen voor ons hebt stel ze dan gerust.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Gerike 04-10-2022

Altijd goede service, overzichtelijke website, goede en betrouwbare producten.
Snelle levering en nette afhandeling bij problemen.
Echt een aanrader voor muzikanten, geluidstechnici en iedereen die liefde voor muziek heeft!

Vincent Dam 04-10-2022

Prima winkel voor al je muziekbenodigheden. Waardeloos met het gebruik van materiaal voor verzending. Bij verzending moet ik een groene keus maken, maar ik krijg een fret rocker liniaal en een zakje plectrums, welke makkelijk in een normale envelop past, in een briefpakket. Dat is gewoon zinloos gebruik van onnodig veel materiaal.

Adri Mijnhart 04-10-2022

De laatste paar dagen een paar light Parren gekocht en wat klein spul. Dit waren losse bestellingen welke de dag erop al geleverd zijn. Afgelopen jaren aardig wat besteld en nooit problemen ondervonden. Goede voorraad, snelheid en service. Daar waar geen voorraad is worden zelfs alternatieve aangeboden. Geweldig meedenkend.

Foeks 03-10-2022

Eerst leek het erop dat het apparaat het al na 10 minuten begaf. Paniek, net voor de voorstelling. Toen bleek dat iemand met zijn rug per abuis op een lichtknop had gedrukt. Tja, zonder voeding doet geen enkel apparaat het. Net op tijd ontdekt. Dankzij dit 'lichtorgel' een fantastische muziekavond gehad.
Prima apparaat dus!!!

Peter 03-10-2022

Ik vind Bax een prettige winkel waar prima contact via de mail mogenlijk is en ze met je meedenken en de prijs aanpassen wanneer product elders goedkoper blijkt. Tevens altijd een genotg even door de winkel te struinen waar veel op voorraad en op demo staat.

Jan 03-10-2022

Het is een duidelijke, gebuiksvriendelijke site. Ook met vragen kun je er goed terecht. De mensen zijn kundig en vriendelijk. Koop al jaren bij Bax. Van microfoonsnoer, PA, microfoon, gitaarkoffer en boxen.

Roberto 03-10-2022

Goede online winkel die snel levert tegen de laagste prijs.
Ook in geval van eventueel retourneren gaat alles heel makkelijk en vlot.
Groetjes van een tevreden klant

Naud 02-10-2022

Back music maakt me altijd weer blij als ik iets bestel bij hun! Mn snaren waren gebroken dus snel nieuwe gekocht en binnen 1dag waren ze der al!
Écht weer een top ervaring met Bax!
Thanks Bax team!

Nunzio 02-10-2022

Ik bestel al sinds 2017 bij Bax, goede ervaringen met snelle levering. Prijzen zijn zeer concurrerend tegen andere music shops, en af en toe leuke kortingen en deals.

Geert 02-10-2022

Bestelling gedaan met de volgende dag levering. Meteen betaald. Orderbevestiging. Dus vandaag halve dag al zitten wachten, toch meer eens gebeld hoe het zat, krijg je doodleuk te horen dat het pas maandag wordt omdat er geen plek was in hun vrachtwagen. Had het even laten weten in plaats van een klant een halve dag laten wachten tot die zelf belt om te vragen hoe of wat. Meteen de laaste bestelling bij hun. Zo ga je niet met een klant om.

Bas Karman 29-09-2022

Vind de website erg vriendelijk en heeft veel product gegevens, veel meer dan andere aanbieders.
Veel producten en goede prijzen.
Erg prettig in levering en informatie.

Ook als je niet tevreden bent over je aankoop bieden ze goede service.

Dus een goede site en service.

Als ik wat nodig heb als muzikant ga ik naar Bax-shop.

Hent 27-09-2022

Ruime keuze uit artikelen, snelle levering, niet te duur en gemakkelijke betaalmogelijkheden en goed spul met advies.