Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Paul van der Horst 30-04-2021

Goed assortiment. Duidelijke communicatie . Oa Ukelele koffer gekocht, snel geleverd. Net geen 10 er wordt nl teveel verpakkingsmateriaal gebruikt mag wat minder.

Ruben Beekmans 29-04-2021

Knosti Disco Antistat Record Cleaning Kit aangeschaft vorigecweek bij Bax Music.
Na van hetzelfde merk diverse aanbieders te hebben gecontroleerd op prijsverschil, kwam Bax Music verreweg als goedkoopste uit de bus met een lage prijs die wel €30,- verschilde met de duurste aanbieder.
Mijn bestelling had ik binnen 2 dagen in huis omdat ik in de avond pas besteld had maar alsnog supersnel en deugdelijk verpakt, in huis waardoor ik snel aan de slag kon 😊
Wederom een zeer positieve winkelervaring bij Bax Music.!
Eigenlijk dus een 10 maar 9 gegeven om Bax Music scherp te houden 😉

Annette Smti 29-04-2021

Ik wist niet wat ik nodig had dus gebeld. De man aan de telefoon had er geen verstand van, maakte een notitie voor de expert en beloofde dat er de volgende dag terug gebeld zou worden. En dat gebeurde. De expert heeft uitermate goede geluisterd en goede tips gegeven en geholpen met het uitzoeken van een product.

Bas, Groningen 29-04-2021

Voor het eerst bij Bax-shop 3 gitaar gerelateerde artikelen gekocht. Ik ben zeer tevreden over de snel levering van binnen 24 uur. Daarnaast waren de prijzen van de 3 artikelen zeer competitief!!. Dit nodigt uit voor meer bestellingen bij Bax-Music!!

Jcm Dams 29-04-2021

Vriendelijk aan de telefoon
Leveren altijd prima spullen
Is er iets niet goed vlug geruild
Snel geleverd

Misha 29-04-2021

Betrouwbare site snelle levering ik kreeg er zelfs nog een boekje voor beginners bij

Nico Vos 28-04-2021

Te gek apparaat...simpel te bedienen en zeer inspirerend voor het ontwikkelen van nieuwe songs of het meespelen met de loops/
Echt "a band in a box"!

Maya 28-04-2021

Ik ben blij met mijn bestelling. De producten zijn goed en zoals beschreven op de site en ze zijn snel geleverd.

Koen A 28-04-2021

Goed aanbod van producten, service is prima.
het val me op dat er vaker aangegeven staat dat er korting is op een product, maar dan is de afgeprijsde prijs dezelfde als die bij concurrenten

Jan Sprong 28-04-2021

Ik heb een Nektar 49 LX midikeyboard aangeschaft bij Bax. Elke keer als ik iets nodig heb of zoek voor audio en/of mijn (virtuele) studio kijk ik eerst bij Bax. In de loop der tijd heb ik ervaren dat dit mijn beste keus is. Aanbod, omschrijvingen en prijs zijn prima. Ook ben ik zeer tevreden over de snelle levering. De keren dat ik hulp nodig had werd ik snel, betrouwbaar en vriendelijk geholpen. Top!

Robert Vooren 28-04-2021

Super snelle en correcte service. Helemaal blij mee!
De Videomic Pro+ is het antwoord van Rode op nieuwe ontwikkelingen in de audiovisuele wereld. De in 2010 geïntroduceerde VideoMic ontketende destijds een revolutie op het gebied van audiokwaliteit bij video's. Deze VMP+ heeft een aantal nieuwe features die je in staat stellen om nog sneller en efficiënter te werken.

Koen Odery 28-04-2021

Correcte omschrijving van het product, faire prijs van het product en prima kwaliteit!
Zeer snelle en correcte levering zoals aangegeven op de site. Netjes verpakt en zonder enige schade thuis geleverd!

h.r pieters 28-04-2021

De bestelling was er snel .
Het beschrijving klopt precies het voldoet uitstekend.

Ricky Lee 28-04-2021

Baxshop levert de producten snel en goed verpakt bij je af. Betaalbare prijzen en service is ook goed mocht er iets zijn met het product.

Andre Vinke 27-04-2021

baxshop, waar ik al een aantal jaar mijn onderdelen bestel heeft mij nog nooit teleurgesteld, altijd goed en op tijd geleverd

Rutger 27-04-2021

Uitstekende koptelefoon. Ook extra fijn dat de kabel iets langer is dan normaal. Zo kun je iets flexibeler zijn. Daarnaast komt er een zeer helder en dynamisch geluid uit. Wat mij ook opgevallen is, is dat er een goede bass in zit. Doordat het een over-ear koptelefoon is, heb je je het gevoel dat hij de muziek en audio om en in je oor afspeelt in plaats van alleen in je oor. Dit vind ik alleen maar fijn omdat ik graag aandachtig naar muziek luister. Top product!
Waarom dit product geen 10 van mij krijgt, is omdat de rechter oorschelp mij in het begin wat irriteerde na het dragen van een langere tijd. Uiteindelijk wen je hieraan en gaat de pijn weg, maar in het begin was dit wel even vervelend. Maar kan ook aan mij liggen. Dit neemt niet de kwaliteit van het product weg.

Philip Z 27-04-2021

Zeer fijne webshop met ook nog fysieke winkels, wat zeker een pluspunt is in mijn ogen. Verder heeft Bax een heel groot assortiment en voel je dat er kennis van zaken is. Ik blijf klant!

Beginners gitaar Bax-music 27-04-2021

(goedkope) Gitaar gekocht om te kijken of het iets voor mij zou kunnen zijn. De gitaar met verschillende accessoires konden gelijk de volgende dag geleverd worden. Ik ben positief over deze site en de snelle levering. Ik heb geen slechte ervaringen en ik raad Bax-music aan!

VirtualValley 26-04-2021

Prima snelle levering. Bax is voor mij inmiddels een vertrouwde naam, groot assortiment, degelijke spullen en daadwerkelijk advies door iemand met verstand van zaken.

Andre 26-04-2021

Ik koop vrij regelmatig spullen bij bax shop en zo ook deze Mackie studio monitor set en Divine Mon Pad set zoals in de koop suggestie werd aanbevolen. Bij ontvangst van het pakket was ik wel erg teleur gesteld over de Monitor pad set die in de koop suggestie werd aanbevolen. Deze set past helemaal NIET onder de Mackie monitor set en wordt er met deze set al een prima passende set monitor pads mee gelevert. De indruk wordt gewekt dat Bax shop niet echt op de hoogte is over wat fabricanten meeleveren in bijvoorbeeld hun monitor sets (Mackie CR5-XBT Studio Monitor Set )
Ik heb dus nu 2 pads die ik helemaal niet kan gebruiken en 1,5 keer groter zijn dan de onderzijde van de Mackie monitor set.

Indien ik de volgende keer weer iets bij Bax shop bestel zal ik hun suggesties over het "makkelijk mee bestellen", van extra producten niet doen.

Jammer,
Andre
Officiele reactie van Bax-shop.nl 05-05-2021

Beste Andre,

Wat onhandig dat de pads toch niet geschikt bleken ze zijn voor de monitor set. Onze excuses voor dit ongemak. We gaan dit bekijken en eventueel aanpassen op de website. De pads mag je natuurlijk naar ons retourneren voor geld terug. Ons retour-formulier en meer informatie over retourneren vind je hier: https://www.bax-shop.nl/retourneren

Met vriendelijke groet, Bax Music

Heel tevreden muzikant 26-04-2021

Uitstekende service en klantvriendelijkheid. Als beginnend gebruiker van Protools werk ik heel goed geholpen door de klantenservice toen ik enkele vragen had. Ik kreeg snel iemand aan de lijn, werd vriendelijk en deskundig geholpen, en werd zoals beloofd ook teruggebeld en -gemaild. Helemaal top!

S van der Blonk 26-04-2021

fijne, gebruiksvriendelijke site.
goede service en klantvriendelijkheid.
fijn geholpen, ook aan de telefoon.

Femke 26-04-2021

Erg fijne shop, je kunt makkelijk je product vinden en de productinformatie is ook erg duidelijk en makkelijk te vinden.

Sven Vandermaas 26-04-2021

Ik bestel uitsluitend bij de Bax Shop. De beste prijzen, en als ik 's niet naar de winkel kan gaan (denk aan corona tijd maar ook als je het te druk hebt), bestel ik het gewoon online en heb alles met één dag binnen. Mijn gitaar versterker ging vorige week plotseling kapot, en ik moest dus een afspraak maken. Ik kon meteen komen en de versterker die ik wilde, hadden ze al klaar gezet voor me. Dus niet alleen top prijzen, maar de service is ook waanzinnig. Voor mij geen andere winkel meer.... Ik blijf bij Bax bestellen :-)

Jorah Peterse 24-04-2021

Topwinkel! Snelle service, groot assortiment, tot nu toe alles goed geleverd. Zeker aan te raden! Van pedalen tot instrumenten tot hifi. Ze hebben echt alles.