Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Richard 21-06-2021

Deze keer een bundeltje snaren gekocht. Soms koop ik groot, deze keer klein, maar ook deze bestelling weer prima op tijd bezorgd voor een goede prijs!

Gert 21-06-2021

Top, super goed geregeld prima begeleiding vanaf bestellen tot en met levering en ook daarna, vlijmscherpe prijzen. Een echte aanrader!

Rose 21-06-2021

Uitstekend prijs-kwaliteit verhouding, ruim assortiment en snelle levering. Top muziekwinkel!

Thomas Schouteden 21-06-2021

Ik raad het zeker aan om bij dit bedrijf iets kopen. Hun hebben mijn bestelling heel goed verpakt en het is heel snel aangekomen. Ik ben heel blij!

Peter van Zeijl Naaldwijk 21-06-2021

Ik bestel regelmatig bij BAX producten en over de laatste levering kan ik zeggen zeer tevreden te zijn over de uitermate snelle levering en de kwaliteit van de producten. Een goed bedrijf.

Leon 20-06-2021

Goede service en snelle levering. De prijs was uitstekend gezien de concurrenten en met de wetenschap dat ze een goede klantenservice hebben met vakmensen wel zo prettig.

Sjaak 19-06-2021

Van gitaar tot sax ik ga naar Bax .Mooie slogan die ik uit de mouw schud uit de duim zuig en heb bedacht maar wanneer je muziek maakt is Bax de winkel die je verwacht. wanneer de Bax pakket bezorger aanbelt klinkt dat mij als muziek in de oren.
Top winkel!
MvG Sjaak

Roelof 19-06-2021

Velen verfoeien het online shoppen. Ik soms ook omdat de lokale ondernemer het steeds moeilijker krijgen. Daar krijg je nog service, een kop koffie en een glimlach. En dat is ook zo, dus ik koop zeker lokaal. Ook muziekapparatuur. Maar Bax heeft ook goede ondersteuning, advies en een vlotte logistiek. En dat maakt dat ik toch regelmatig terugkom. Een mooie balans tussen on- en offline, zal ik maar zeggen. En voor online is Bax Music een uitstekende partij.

Fokke653 19-06-2021

Zeer lage prijs voor een goed produkt mn een Squire Affinity PJ basgitaar, De verzending en info omtrent produkt en verzending is top. Ben voorheen niet altijd een fan van Bax geweest, maar dit keer ben ik zeer tevreden over de aankoop en afhandeling! In het verleden heb ik eens iets willen kopen waarbij toen bleek dat de korting een sigaar uit eigen doos was. Dit keer niet, dit keer een basgitaar gekocht voor de allerlaagste prijs bij Bax. Heel tevreden over!

Björn 19-06-2021

Fijne winkel. Tot assortiment natuurlijk. Snelle levering. Bestel er geregeld. Nooit problemen gehad.

Robert Verkerk 19-06-2021

Kom ik bij Bax Music Rotterdam met het idee een nieuwe audiosysteem voor mijn video te kopen. Het oude stoorde te veel op de interviewmicrofoon. Maar de medewerker zag dat de storing kon worden verholpen door simpelweg een knopje te verzetten. Kortom, ik was enorm geholpen en geen honderden euro's lichter. Volgende keer koop ik weer wel wat. Ik heb nog microfoons nodig voor uitbreiding van mijn podcastset.

Clint Mourice 19-06-2021

Ik ben beginnen shoppen bij Bax music omdat hun prijzen eerlijk waren.

In de praktijk kwam er ook nog eens een goede service en snelle verzending bij als bonus.

Bax is vanaf nu mijn vaste winkel!

Louis Moolenaar 18-06-2021

Wat een superbedrijf. Ik heb nu meerdere keren gekocht op advies van de verkopers. Ze weten je erg goed te adviseren. Ze hebben kwalitatief goede spullen maar ook andere voordelige merken en uitvoeringen.Afhankelijk van wensen en budget bieden ze een goed advies. Thx!

Ron 18-06-2021

Zeer vlotte en vriendelijke bediening
Alles werkt prima.
Heb in het verleden al veel spullen gekocht bij Bax en ook sommige terug gestuurd met telkens een correcte afhandeling en terugstorting van mijn centen.
Dikke pluim voor Bax!

Tine 18-06-2021

Perfecte service en mooi produkt. Mijn ukelele kwam veilig verpakt reeds enkele dagen na de bestelling bij mij thuis aan. Héél tevreden met mijn aankoop.

alankara 18-06-2021

Snelle levering, goede voorwaarden en prima prijzen.
Ik krijg bijna altijd heel vriendelijk personeel aan de telefoon.
Ik koop er al jaren.

Johannes 18-06-2021

Supergoed telefonisch advies gehad voor een houder voor de XP 300 van Samson. Binnen 24 uur geleverd met een statief. Kwaliteit super en alles paste ook nog tot op de mm. Zeer tevreden.

jeffrey bosgoed 18-06-2021

Alleen dat kleine dingen in zoon grote doos moeten slaat nergens op dat mogen ze wel is veranderen de doos is 50 keer zo groot als het product voor de rest super en snel

Gert 18-06-2021

Ik heb Shure oordopjes uit de b-stock gekocht. Lekker goedkoop ( door beschadigde verpakking) en toch gewoon nieuw. Verzending was ook snel en goed. Ik ben 100% tevreden!

Jules de Jong 17-06-2021

Heel vriendelijk personeel en vind iedere keer wat ik nodig heb voor mijn bandje! Ik kijk er altijd naar uit om daar naar toe te gaan. Ik raad dit winkel zeker aan aan iedereen die interesse heeft in muziek maken.

Arjan 17-06-2021

Bax heeft een overzichtelijke webshop, in combinatie met een aantal "stenen" winkels. De prijzen zijn scherp en kunnen mee met andere sites en winkels. Het bestelproces is heel transparant en aangegeven levertijden worden keurig nagekomen.

Rockgood 17-06-2021

De beste muziekwinkel van Nederland. Ik krijg altijd vriendelijk en goed advies! Voor mij is Bax echt top!

Laura van Kessel 15-06-2021

Ik koop mijn muziekbenodigdheden al zó ontzettend lang bij bax-shop en heb werkelijk nog nooit problemen of klachten gehad. Enkel eenmalig voor een onduidelijkheid de klantenservice moeten benaderen en goed geholpen! Alles wordt altijd snel geleverd en kan makkelijk retour. De reviews per artikel op de site zijn ook super handig. Hoef zelden iets retour te sturen!

Joris 15-06-2021

Waardeloos, bestelling wordt niet geleverd. Helpdesk lijkt niet te bestaan want reageert nergens op en heeft bij voorbaat al een bandje op de telefoon staan dat je beter niet kunt bellen want het kan wel eens uren gaan duren voor het hen behaagt jou te woord te staan.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 18-06-2021

Beste Joris,

Bedankt voor jouw review. Erg onhandig dat jouw bestelling steeds maar niet werd geleverd. Aan de hand van jouw review hebben we jouw account erbij gepakt. We zien dat het inmiddels in orde is gemaakt. Het pakket kon niet worden afgeleverd en is daarom retour naar ons gezonden. Het pakket is ook weer naar jou opgestuurd en gisteravond bij je geleverd.
We willen onze excuses aanbieden voor het ongemak. Veel plezier met de pianobank en alvast een fijn weekend toegewenst.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Angel 14-06-2021

duidelijke site, keuzehulp bij het uitkiezen van een geschikte gitaar. Snelle levering, prachtig ingepakt. Bij bax shop is het bestellen met een gerust hart. Mijns inziens bestaat er geen betere website voor het bestellen van dergelijke artikelen.