Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Remco 02-08-2023

Bax was ooit de beste van Nederland..
Helaas is dat sinds de lockdowns niet meer het geval.
Als je zelf als klant precies weet wat je koopt, is het zo gepiept en is het nog steeds een goed bedrijf.
Maar vroeger wist ELKE medewerker je alles te vertellen over ELK product. Dat is helaas verleden tijd..
Nu word je elke keer teleurgesteld, wanneer je belt met Bax en raadt 99% je aan, om een mailtje te sturen.
Want 9 van de 10 huidige medewerkers hebben geen verstand van de producten die Bax verkoopt. Jammer en een gemiste kans.

Annelies 02-08-2023

Uitstekende service , top instrument. Snelle levering en duidelijke omschrijving op de website.

Jan 01-08-2023

Ik zocht een akoestische gitaar bij Bax muziek in Amsterdam maar werd helaas geholpen door een ondeskundige en totaal niet gemotiveerde verkoper. Ik stelde wat vragen ver de prijs en kwaliteit van de diverse aanwezige gitaren maar kreeg daar het antwoord op,’ ze zijn allemaal hetzelfde, daar hangen ze, zoek maar uit!’
Zelf toveren uit te zoeken, helaas waren de akoestische gitaren nauwelijks te horen omdat n bijgelegen hokje iemand oorverdovend op een elektrische gitaar zat te spelen en dat keiharde geluid klonk door de hele winkel. Plekje gezocht waar de gitaar nog net een beetje te horen was en toch een keuze gemaakt. De gitaar was veel duurder dan mijn budget dat ik aan de verkoper had aangeven. Thuis gekomen bleek dat , exact dezelfde gitaar, elders bijna € 90,- goedkoper werd aangeboden. Ik raad iedereen af om bij deze winkel muziek instrumenten te kopen!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 02-08-2023

Beste Jan,

We betreuren het om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad. Op dit moment is het onduidelijk hoe dit heeft kunnen gebeuren, excuses voor het ongemak. We zullen dit noteren en intern doorzetten.

Als we je op dit moment via de helpdesk nog kunnen helpen vernemen we het graag.

PvG 01-08-2023

Producten goed, prijstechnisch gunstig..alleen meer dan 1 uur wachten op je spullen is er teveel aan.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 02-08-2023

Beste PvG,

Jammer om te lezen dat je geen goede ervaring hebt gehad, excuus voor de lange wachttijd.
Als we je op dit moment nog van dienst kunnen zijn vernemen we het graag. Je kunt ons eventueel bereiken via Whatsapp +31610192964

Wim 01-08-2023

Een gigantisch assortiment, heel veel op voorraad, veel voordeel prijzen (B-stock) en snelle levering. Producten die ik heb ontvangen waren zonder uitzondering van hoge kwaliteit.

Bellecoupe 01-08-2023

Bestelling was conform afgesproken tijd geleverd.
De content was goed verpakt, zodat de kans op transport schade beperkt is.

Elsa 01-08-2023

Wat een service en snelle levering heeft Bax music.
Ik ben heel blij met hetgeen ik er gekocht heb.

Ed 31-07-2023

Recent bij Bax een apparaat van iets meer dan 2K gekocht. DHL bezorgt het vervolgens niet of vermoedelijk op een foutief adres (althans dat bevestigt de vriendelijke klantenservice medewerker van Bax als ik direct bel dat ik in tegenstelling tot bericht DHL niets ontvangen heb). In de avond volgt reeds een vriendelijke en invoelende email van Bax: we snappen dat dit erg vervelend is en gaan ons best doen dit zo snel mogelijk op te lossen, eventueel sturen we een tweede zending...
Tot zover gaat het gewoon goed: fouten worden gemaakt, zelfs stomme fouten als een adres verkeerd lezen. De fout ligt in dit geval bij DHL en niet bij Bax. Maar het vervolg gaat helaas flink mis en dan komt het er op aan hoe het opgelost wordt en dat is helaas wel Bax. Ik bel en email meerdere malen met de helpdesk. Die mogen blijkbaar zelf weinig beslissen want steeds wordt er gesproken over 'backoffice' en afwachten. Na een paar dagen een formulier en nog meer afwachten. Een week na de beloofde dag van levering heb ik wel betaald, niets ontvangen, er is geen terugkoppeling over de status en wordt zelfs ontwijkend geantwoord over het geld terugstorten. Zeer frustrerend en nog vervelender dat ik zelf steeds moet bellen en mailen: zelfs na telefonische afspraak dat de 'backoffice' zelf initiatief gaat nemen hoor ik niks. Dit is geen service Bax. Ik heb uit nood inmiddels het apparaat elders moeten bestellen en zal nu moeten afwachten hoe Bax dit oplost maar 1 ding is zeker: ik probeer zaken netjes en in overleg op te lossen maar als Bax er voor kiest om mij zo te behandelen kan ik niet anders dan ook vervelend te worden. Waardeloos dit!

Rik.M 31-07-2023

Gewoon een fijne webwinkel met een goede service en veel keus. Er was een kleine onduidelijkheid over een missend item maar die werd de volgende dag netjes geleverd.

jaimyyYT 31-07-2023

Goede audio op de microfoon, alleen jammer dat 1 van de kabels een lange ipv korte output

Wim Boogaart 31-07-2023

Klantvriendelijk, goede informatie en zeer ruime keuze mogelijkheden.
Bax Goes is voor mij een allround muziekzaak.

misja 31-07-2023

goed, snel verzonden, duidelijk en produkt was ook wat we nodig hadden een metronoom die langzamer kan

Eric Leeuwenstein 30-07-2023

Goed,snel en voordelig, wat wil je nog meer en de keuze is reuze daarom dus Bax.

Gerard 29-07-2023

Product werd snel geleverd en was nieuw in doos. Getest en werkte perfect, zoals je van Beyerdynamic equipement kunt verwachten.

baxshop rotterdam 29-07-2023

vakkundige mensen en goede service een prettige overzichtelijk winkel Baxshop Rotterdam

C. Bosch 28-07-2023

Artikel werd keurig op tijd afgeleverd.
Alleen hun administratie hebben ze niet op orde, bij de bestelling had ik direct betaald. Een paar dagen later kreeg ik een herinnering voor een opstaande betaling. Ik heb hierover gebeld, maar ze konden dit niet eens nakijken.

Marco w 28-07-2023

Ik heb de boxen aan gesloten op mijn keyboard. Het geluid is helder .zien er mooi uit . Ik raad het iedereen aan . Goede boxen voor een goede prijs .

Stichting Ijsbaan Roosendaal 27-07-2023

Bax-shop is mijn "go to" shop voor al onze audio/lighting materialen. Heldere webshop met een rijk assortiment, scherpe prijzen en een top klantenservice.

Artikelen niet allemaal op voorraad, dan gewoon een deellevering zodat je niet te lang op je spullen hoeft te wachten. Levering onverhoopt incompleet, zonder enige moeite hersteld door Bax-Shop.

Ik ben een blije klant!

Raimke Siezenga 27-07-2023

Ik heb en handpan gehuurd met in de intentie tot overnamen. Een b-stock met een mooi verhaal en foto's over dat alleen de verpakking beschadigd zou zijn maar het instrument als nieuw. De handpan is zeker niet nieuw deze heeft flinke gebruikers sporen en klinkt op sommige plekken dof in de noot, of te wel hij moet gestemd worden. Ik heb dit meteen de dag na ontvangst gemeld en al meerdere keren gemaild naar Bax maar ik krijg geen reactie meer van Bax. Ik ga hem vandaag terug sturen en dan maar hopen dat ik mijn borg en al voorgeschoten huur nog terug krijg. Super teleurgesteld in Bax. :(
Officiele reactie van Bax-shop.nl 27-07-2023

Beste Raimke,

Wat jammer om te horen dat de handpan niet in orde is. Dit zou inderdaad niet de bedoeling moeten zijn. Excuus voor dit ongemak.

We zien dat een collega je hierover heeft gemaild. Zoals aangegeven kan je de handpan retourneren. We zullen dit dan bekijken en verwerken.

Indien je nog vragen hebt vernemen we het graag.

Ron Tiedink 26-07-2023

Bax bestaat intussen al een tijdje en alhoewel ik al tevreden was met de kwaliteit van de website en de orderafhandeling verbaas het me dat ze nog steeds vooruit gaan met de service. Met name de uitleg in filmpjes en de zorg waarmee de soms gevoelige apparatuur verpakt is valt op. De meeste webwinkels verslappen maar bij Bax blijft met progressie maken. Dat verdient een compliment!

Marijn 26-07-2023

Fijne service snelle levering, fijn dat de snaren in een 2
Pack worden geleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Carl 26-07-2023

Uitgebreid assortiment, goede prijs/kwaliteitverhouding, vlotte levering. Top!

Willem van der Meijde 25-07-2023

Snelle levering A1X four Zoom pedal van Bax
Geen schade aan het B in stock product
Geweldig .

Eder 25-07-2023

I didn't receive the product and can not cancel... I bought it almost 8 days ago and didn't receive it yet. Is not the first time it happens on Bax. In the website it was showing in stock, I bought the B-Stock online paid for it, received a tracking trace, but the product never reaches DHL. I went to the store to pick-up a new one since it was blocking my work, asked them to cancel the order and I will pay the remaining part for the new one they have in stock, they said they can't cancel the order, I can only buy again. Because they have to investigate and if the pedal reaches my house I will have 2 instead of 1 pedal. I told them that I'm not gonna steal it... I can easily return if this is the case, they refuse... So now I don't have the product, DHL says they don't never received the package, I don't have the money, I can't cancel the order... If you want to buy from Bax Music, go to the store and wait 4h in a queue to buy, but at least you have your product. This is the 3rd time it happens... First were a Marshall 4x12 that I had to contact over LinkedIn the owner of Bax Music to get things fixed... Second time was just a bag that I bought online for a guitar that I giveaway. And now this pedal... So much stress...
Officiele reactie van Bax-shop.nl 27-07-2023

Hello Eder,

We are sorry that you did not receive the order. We see that a colleague started an investigation in to this with the carrier. We hope to give you an update as soon as we know more. Apologies for the inconvenience.

Kind regards,

Soulmate 24-07-2023

Het is altijd weer plezierig om te zien dat Bax goed communiceert over levering , en de producten zijn uitstekend dus vandaar deze inzet ik zeg gewoon zo doorgaan