Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Eddy Evens 10-03-2023

snelle levering en scherpe prijzen zoals we gewend zijn, vergelijken doen we altijd maar steeds weer wordt de bestelling bij onze vertrouwde Bax geplaatst..Simply The Best

Ton 10-03-2023

Slecht; vanochtend een e-mail ontvangen dat artikel in de winkel ligt, vanmiddag meteen gegaan maar artikel bleek teruggestuurd. Geen eerdere e-mail ontvangen (ook niet bij spam) en artikel was ook nog 4 euro duurder geworden! Het kostte mij ook nog 5 euro parkeergeld omdat ik een uur in de winkel ben geweest. Dat was gewoon 'mijn pech'.

Eric Karreman 10-03-2023

Ik was dus bij BAX Amsterdam en dat beviel me prima. Aardige mensen in de bediening en veel keuze in instrumenten.
Ik zou alleen op piekmomenten (als het druk is in de winkel of als er veel producten worden afgehaald) proberen één of twee mensen extra bij de balie zetten, want de wachttijd loopt dan erg op (hoewel de meeste klanten er vrolijk onder bleven en er ontstonden zelfs aardige gesprekken!)

Frans 09-03-2023

Goede website
Prachtige winkel in Rotterdam, een muziekparadijs. Vriendelijke deskundige medewerkers. Hielpen me met goed luisteren en advies. Bestelling lag volgende dag klaar.
Dank

Hannes 09-03-2023

Ik kocht hier en geluidsinstallatie op factuur als Belgisch bedrijf. Echter kreeg ik geen factuur met het Belgische BTW-nummer van Bax-shop maar het Nederlandse. Toch moest ik de BTW betalen maar kan deze niet terugvorderen door een fout van Bax waardoor ik +/- €250 kwijt ben. Na maanden bellen/mailen met Bax (want als ik ze niet contacteer hoor ik niets van hen) krijg ik te horen, 'jammer niets aan te doen, wij gaan dat niet voor u oplossen'.

Ik heb al voor duizenden euro's bij Bax gekocht en dan wordt ik zo behandeld.
Mijn geduld is op en FOD economie is de volgende stap.
Iets kopen bij Bax-Shop levert alleen maar problemen op, extra boekhoudingskosten en je verliest nog eens je BTW door fouten lang hun kant...

Wees verstandig, voorkom dit en koop elders...
Officiele reactie van Bax-shop.nl 10-03-2023

Beste Hannes,

Beste Hannes.

We zien als het goed is dat een collega van de financiele afdeling je hierover heeft gemaild met een toelichting. Zoals aangegeven kunnen we hier niks in veranderen

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Nico van Steensel 09-03-2023

gebruiksvriendelijke site met veel keus in het soort keyboard dat ik zocht. Gratis bezorging binnen één dag trok me aan.

Martin 08-03-2023

Eerste keer besteld bij bax! Zeer netjes afgehandeld,snel,netjes verpakt,prima service,goede kwaliteit! Top

marcel zuiver 07-03-2023

Bax-Shop is top goede service en snelle levering kan iet anders zeggen ga zo door ,ik geef gitaarles voor beginners en bestel vaak ook voor mijzelf natuurlijk :-)

mtherapie 07-03-2023

Levering van spullen altijd keurig en meestal goed op orde.
Soms in wat te grote dozen.
Klachten afhandeling is beneden peil en als je een slechte review schrijft wordt deze weggehaald op de Bax site.

Gé Groen 07-03-2023

Altijd uitstekende kwaliteit en supersnel geleverd. En een onwijs gave site met zoveel tips, uitleg over spullen. Heel tevreden over Bax.

Stefan 06-03-2023

Het personeel is zeer vriendelijk en ervaren in wat ze doen.
De sevice is uitstekend en snel.
Ik had de verkeerde kabel besteld en heb daarvoor contact opgenomen met de klantenservice en het probleem was zeer snel en goed opgelost , nog bedankt hiervoor, ;)
Ik had de juiste kabel de volgende dag al binnen en over deze kabel ben ik zeer tevreden.
De aansluitingen zijn zeer robuust en de kabel is behoorlijk flexibel en het geluid is gewoon goed.

Jacco 06-03-2023

Zeer snelle levering en van de bekende hoge kwaliteit. Alle bestellingen die ik in de loop van de tijd heb gedaan bij Bax Music zijn allemaal zeer snel en vakkundig geleverd.

Gewoon Harm 06-03-2023

Eerder bij deze webshop besteld. Nu snaren en clip-on tuner. Prima spul en snel geleverd. Wel jammer van erg grote verpakking en de verpakkingsmaterialen: grote doos en erg veel plastic met lucht...

Piet 06-03-2023

Uitstekende service prachtige winkel in Goes,instrumenten uitproberen en advies.
Webshop prima,als DHL hun werk fatsoenlijk doen.
Gr Piet

Mathijs 05-03-2023

Top speakers,
Fijn, de extra info die er bij staat.
Ook nog keurig op tijd geleverd.

Baf 05-03-2023

De klantenservice was prima en er werd ook goed uitgelegd waar op te letten. Geen haastwerk, maar we kregen ruim de tijd voor onze vragen.

Wilko Janssen 05-03-2023

Bas snaren besteld op zondag en maandag binnen nou dat is echt top Dinsdag erop gezet en Donderdag spelen thx Bax en DHL

Peter 05-03-2023

Goede prijs, prima voorversterker, snelle levering. ik beveel deze winkel aan.

Eddy Van Looy 04-03-2023

Alleen spijtig dat de dag na mijn bestelling, nog voor de gitaar bij mij was de prijs met 5 Euro naar beneden was

René 04-03-2023

de ene dag besteld en de andere dag in huis. dus snelle service. goed geholpen.

Hans 04-03-2023

Snelle levering. Product voldoet prima aan de verwachtingen. Prijs is gunstig.

Maria 04-03-2023

Prima shop..product dat je zoekt gemakkelijk te vinden .Goede informatie over product.Zeer tevreden over de levering en het product voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.Kan iedereen aanbevelen hier zijn aankoop te doen.

Sjaak 03-03-2023

Ondanks de problemen die Pioneer heeft met het leveren van haar producten heeft Bax mij snel en goed geholpen, goede kennis aanwezig, ook de andere producten snel geleverd, zeer tevreden

Gerard 03-03-2023

Goed product en op tijd aangekomen, en niet duur.
Ik ben dik tevreden, en het was goed op de site te vinden en aan te schaffen.

Bram 02-03-2023

Online deze zeer mooie / functionele Gigbag voor roundbound gitaar besteld.
Aan de voorkant een mooi opbergvak voor o.a. tablet etc...
Zeer snel geleverd.