Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 732 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Jozef Lamoen 03-11-2022

Enige minpunt is de levering. Men beloofd, "vandaag bestelt morgen geleverd". Bij mij was dat 4 dagen later.

Hennie 03-11-2022

De service en ook de afwikkeling is zeer goed. Ook vind ik de prijskwaliteitsverhouding zeer goed.

PutjePiek 02-11-2022

Deze shop heeft een veelzijdige keuze , echter de site is wat warrig ,dezelfde producten komen meermalen terug . De zoekopdracht heeft vaak een andere uitkomst dan verwacht . De levering is bij 1 product geen probleem , bij meerdere producten gaat het vaak mis , dan komt de ene helft eerst aan en de andere helft een of twee dagen later

pluym jozef 02-11-2022

de leveringen zijn altijd correct en snel geleverd
de prijzen zijn goed
er zijn verschillende merken zodat u kan kiezen en de prijs vergelijken

Rick de Vries 02-11-2022

De bestellingen worden altijd erg snel geleverd! Altijd daad bij het woord zeg maar.
En ook goed verpakt.
Top service!

Chantal 01-11-2022

Mooie producten, goede prijs-kwaliteit verhouding. De bezorging was snel zoals beloofd, voor 23u besteld volgende dag in huis.

Carine 31-10-2022

Ik ben naar de winkel van Brugge geweest. Uitstekende service door xxx. Ik ben een complete beginneling en hij heeft mij goed materiaal aangeraden, zonder overbodige dingen. Heb dan ook nog een muziekstandaard besteld online. Kwam de volgende dag (zaterdag al aan). Heel deftig ingepakt.

Jankees Dolman 30-10-2022

Goedendag !
Ik heb meerdere Fender Professional Series Tweed Woodland instrument kabels gekocht en die zijn van degelijke en zeer goede kwaliteit !
Daarnaast heb ik een paar pakjes Ernie Ball 2221 Regular Slinky 010 - 046 snarensets gekocht en die hebben een standaard goede kwaliteit.
Vriendelijke groeten,

noiré 30-10-2022

friendly staff, they take their time to understand your needs and help you find the equipment that will serve you best.

Aanschaf keyboard 30-10-2022

Vriendelijke personeel die een goede begeleiding geven om toch het juiste toestel te kopen dat bij je past als beginnend keyboardspeler. Met wel muziek ervaring als accordeoniste , en geen overgebudgeteerd bedrag uit te geven , wat de dag van vandaag een uitzondering is .
Grote keuzen uit allerlei muziek instrumenten en aanverwanten. Top bedrijf.

Alberto 28-10-2022

Ruime keuze uit het aanbod.
Snelle levering, goed verpakt en compleet geleverd.
Bij Bax snappen ze wat klanten willen. Pluim voor Bax.

M 27-10-2022

Slechte ervaring, heb 2 weken geleden muziekboeken besteld, helaas iedere keer wordt de levertijd opgeschoven. Je vraagt via de chatbox dingen, antwoord: helaas levertijd wordt waarschijnlijk week, dat was t stelde nog een vraag geen antwoord meer. Meerdere malen gemaild geen antwoord, over contact per telefoon al niet te spreken. 20 tot 30 minuten wachttijd de hele dag door.

Bula Bula Music 27-10-2022

Prima spullen maarrrr ik moest 25 minuten wachten voordat iemand mij kwam helpen

Harry ten Have 27-10-2022

Alles op een correcte manier geleverd, Een item was niet goed(b Stock) terug sturen was geen probleem. ook dit weer op een goede manier opgelost.

Hans Ruiling 27-10-2022

Bax shop Apeldoorn,
Omschrijving: KLANTVRIENDELIJK,GOEDE EN DESKUNDIGE MEDEWERKERS, HIER NEEMT MEN DE KLANT SERIEUS.
TOP.

W.Timmer 26-10-2022

Goed ….bestelling , alles erbij …en zeer belangrijk goed ingepakt ..schade vrij ! Top…

Jazzwriter 26-10-2022

Purchasing from Bax was a positive experience, and the Adam 7 subwoofer is amazing! I especially love that it doesn't aim down at the floor, it vents forward, and it has a grill to protect it from curious grandchildren. I would definately shop at Bax Music again.

Eric 26-10-2022

Dit is echt de plaats waar je zijn moet voot je muziekinstrument of benodigheden. Ruim assortiment van alles wat ook maar met muziek te maken heeft. Klasse !

Rode NT5 mp 25-10-2022

Ik heb 2 Rode NT5 gekocht bij BAX. Eerst had ik 2 AKG's P170 maar dat vond ik niets, in 1 zat een brom.
Die heb ik dus probleemloos kunnen ruilen voor de NT5 mp set, ze klinken fantastisch. Het zelfde geld voor de service van BAX, ze deden niet moeilijk over het ruilen. Was erg tof.

Rogier 24-10-2022

Product goed maar een veel te grote doos met enorme hoeveelheid plastic voor slechts een 14 inch drumvel. Neem een voorbeeld aan Thomann. Compact verpakt met alleen karton.

Andre 24-10-2022

Shop heeft ruime keuze en veel op voorraad ,is niet de goedkoopste maar zeker niet de duurste .Nieuwe Ibanez jivajr besteld en de volgende dag in huis en super goed verpakt , niet afgesteld maar op de faq staat te lezen waarom niet .Ik ben dik tevreden puik gitaartje zonder beschadiging en super snel in huis. Ga zo door.

Jurcienne Reymound 24-10-2022

Bax music levert snel en hun producten werken goed .
Ik had het zelf niet verwacht maar met me nieuwe apparatuur kan geweldige dingen doen

Edwin van Unen 24-10-2022

BAX heeft online een enorme voorraad aan alles voor de muzikant en naast het online aanbod een van de weinige met een aantal fysieke winkels die gelukkig nog wel overeind blijft in deze tijden waar anderen failliet gaan. Ook het online bestellen, het betaal gemak en de levering zijn super. vandaag voor 23:59 uur besteld is de volgende (werk)dag thuis. Goed verpakt, duidelijke communicatie ... wat wil je nog meer!

fender 23-10-2022

Het product is prima. Alleen de levertijd werd niet niet nagekomen: er was belooft 14 oktober, maar dat werd 17 oktober, dus een dag voor niets gewacht. Tevens vond ik het jammer dat hetzelfde product in 1 jaar 42 % duurder werd !! Ik begrijp inflatie, maar dit riekt naar .......

Robert 23-10-2022

Bij deze winkel gespecialiseerd in muziek gerelateerde zaken ben ik bij binnenkomst elke keer netjes verwelkomd , mede ook gevolgd door de vraag of zij kunnen helpen naar waar ik op zoek ben of vrij wil rondkijken. Meestal kijk ik eerst rond omdat er een ruime keuze is op diverse gebieden wat muziek betreft, het is voor mij net de snoepjeswinkel. Het belangrijkste wat ik erg prettig vind is dat men zover ik nu heb meegemaakt kennis van zaken heeft en je vriendelijk wordt behandeld en ze nemen de tijd voor je.