Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Pat 01-12-2023

Bij Bax altijd een snelle en betrouwbare levering en vaak goedkoper of even duur dan de collega's

Cor Sep 01-12-2023

Zit op een beginners gitaarcursus, en werd Bax music aanbevolen, de site is duidelijk en gebruiksvriendelijk heb een ortega rce159sn gitaar besteld en deze werd al de dag erna thuis geleverd stevig ingepakt zonder probleem,
de kwaliteit van deze gitaar is voor mij heel goed, vooral de slim neck bevalt en is ook mooi afgewerkt, prima klank ook, gitaarleraar noemt het goede kwaliteit voor de prijs, het enige dat ik mis is een beschrijving of handleiding hoe het electrische gedeelte werkt, ! Zeker geen spijt van deze aankoop !

Alles voor winst, behalve service 01-12-2023

Bij Bax een Shure usb microfoon besteld. Omdat ik er nog een statief bij wilde, gekozen voor 1 van de door hun samen gestelde sets, waarbij het statief een usb kabel had die er netjes in weg was gewerkt. Dat leek me wel handig. In de set zat ook een koppelstuk om de microfoon aan het statief te bevestigen.

Dus het werd een microfoon, een statief met ingebouwde usbkabel en een koppelstuk.

Bij levering van de drie artikelen blijkt dat de microfoon die ik wilde, de juiste was. De microfoon past direct op het statief, het koppelstuk van 5 euro is helemaal niet nodig....

Maar....dan heeft het statief echter een volstrekt ander type usb kabel, die dus niet past op de microfoon.

En dan zoek je contact 40 minuten wachttijd als je ze belt......

Mailen dan maar...... Na een bijna 3 dagen wachten een antwoord. Niet dat het antwoord klopt met de vraag die gesteld is.

Ze proberen hun fout snel af te kopen met een kortingsbon voor het koppelstuk, maar negeren het probleem van het statief volledig. Dus dan maar weer terugmailen, en weer in de wacht voor een antwoord.

Ze doen dus alles voor de winst tot aan de verkoop van spullen die helemaal niet bij elkaar horen aan toe. Maar service hebben ze totaal niet van gehoord.

John van Riemsdijk 01-12-2023

Al eerder een muziekinstrument online gekocht bij andere shops, maar nergens zo goed geadviseerd bij een aankoop als bij Bax Music in Goes. Ik geniet optimaal van mijn Yamaha PSR-EW425 met toebehoren en maak, daarnaast, ook nog eens dankbaar gebruik van de tips die Bax Music op YouTube geeft. Superblij met mijn aankoop en ik zie uit naar mijn volgende aanschaf!

Djm 30-11-2023

Ik ben zeer tevreden met de usb stick voor draaien is het perfect raad hem zeker aan

Ang 30-11-2023

Zelf net een paar dagen begonnen met muziek produceren en totaal 0 ervaring, maar je moet ergens beginnen. Ik wist totaal nog niet goed wat ik aan moest schaffen om in ieder geval te beginnen, maar ik ben goed en duidelijk te woord gestaan door een medewerker (telefonisch) en heb de checklist met hem nagelopen of ik het juiste in mijn winkelmand had. Na het gesprek gelijk besteld en de volgende dag was het al in goede orde thuis aan gekomen.

Fijne en snelle service! Alleen jammer dat jullie niet in het noordoosten van het land zitten. Bax Music is een aanrader!

Maarten 30-11-2023

De shop werkt zoals het moet, bestellen en dan snel en netjes afgeleverd. Deugdelijk verpakt.

top aparaat 30-11-2023

zeer tevreden erover dit had eerder moeten weten dan had die anderen stem aparaten niet aangeschaft.
zeker een aanrader.

d********@h********** 29-11-2023

de Bax music webshop, geeft een duidelijke omschrijving van haar producten, zij hebben mij niet teleurgesteld. met de Omnitronic BDT-5.0 Bluetooth 5.0 3-in-1 zender/ontvanger/bypass ik heb hem zelf 2x besteld.

A 29-11-2023

Great music store! You can order online and have it shipped very quickly to one of their stores, without any shipping charges. Return is also free and without any questions. Assortment is great too!

Ryan 28-11-2023

BAX heeft een ruim assortiment en een goede service. Daarnaast zijn de prijzen concurrerend. Altijd prettig om er te winkelen. :D

Tekà 28-11-2023

Zo blij met m'n aankoop. En de service was ook nog eens van zeer goede huize. Echt een aanrader op het gebied van muziek produceren. Top

Silvio 28-11-2023

Heldere en snelle website. Groot assortiment met goede beschrijvingen. Alles wordt snel en netjes verpakt verzonden.

Geen tegoedbon en geen mogelijkheid tot uitschrijven mailinglijst 27-11-2023

Bij de bestelling wordt aangegeven dat als je bij de 1e bestelling aangeeft de Nieuwsbrief te willen ontvangen, dat je een tegoedbon van €5 krijgt voor de eerst volgende bestelling. Bij bestellen van een 3-pack set snaren is dat toch wel leuk. Nou... geen enkele tegoedbon tegemoet gezien. Erover bellen? Nou... je krijgt na een half uur wachten niemand aan de lijn. Dan denk je: ik verwijder mij uit de nieuwsbrief die je minstens elke dag krijgt. Nou... geen enkele mogelijkheid om je uit de Nieuwsbrief mailing-list te verwijderen. Ervaring (en service) niet 1 ster, maar helemaal nul. Je moet 1 ster geven, anders kan je geen review doe.

Een prachtige piano met vele mogelijkheden voor een mooi piano spel. 27-11-2023

Ben erg blij met mijn Roland FP-E50 van Bax Music. Even puzzelen want de mogelijkheden zijn zeer uitgebreid. Maar erg mooi geluid de piano voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen. Ik heb eerst de piano gekocht en later het onderstel en de pedalenbalk. Nu is het een geheel en zeker de moeite waard.

Gerrit 27-11-2023

Deze keer een capo besteld. Geleverd volgens belofte en tegen de laagste prijs . Een, opnieuw, prima ervaring met Bax. Immers, levering, afhandeling en concurrerend zijn toch de aspecten waarop je online-kopen beoordeelt.

Jan van den Hogen 27-11-2023

Wat kan ik nog over mijn ervaringen Bax Music Shop vertellen dat ik al niet eerder verteld heb. Na de afgelopen jaren twee stacks, een hoeveelheid multi-processors en zeven gitaren te hebben gekocht, is er één ding wat overeind blijft: what you see is what you get. Je krijgt altijd het goede, juiste en perfect geïnspecteerde product dat je op de website ziet, als Bax zegt dat het op voorraad is, is het product ook daadwerkelijk op voorraad, en levering binnen 24 uren, in perfecte staat, is nog nooit fout gegaan. Wel iets waar menige website waar ik ooit ook gitaargear heb besteld, een voorbeeld aan kan nemen.

Remco 27-11-2023

Bax did it again :)
Roland rx30 met ombouw gekocht. Prachtige set die erg snel en netjes werd geleverd. Het in elkaar knutselen bleek een peulenschil.
De piano werkt fantastisch, mooi en realistische aanslag en geluid.

Rob 26-11-2023

Gitaar gekocht, en deze is netjes en op tijd geleverd, goed stevig verpakt ook, zodat er geen kans op scade is

Nova 25-11-2023

Top service fijne winkel in Apeldoorn goed geholpen en zeker een aanrader.

Michel Noach 25-11-2023

Ik kom al lang bij Bax, en wordt steeds goed geholpen. Vorige week heb ik een nieuwe stage piano gekocht, het model is uit het magazijn naar de winkel gebracht zodat ik het kon testen. Ik heb na een uurtje rustig proberen het instrument weer in de doos gestopt, betaald en naar huis gereden.

Marco 24-11-2023

Geweldig om last minute nog een bestelling te kunnen plaatsen en dan nog de volgende dag te ontvangen.

Paul 22-11-2023

Bestelling werd volgens afspraak de volgende dag bezorgd, snel en goed dus!

Kranendonk machinale houtbewerking 21-11-2023

Snelle levering, pima side, prettige prijzen, komen hun beloften helemaal na, ook al is er een nalevering. En dat laatste zonder verzendkosten, helemaal top.

Pioneer Dj Plx-500 21-11-2023

Nou Bax,Ik doe er nooit aan mee, maar voor deze keer zal ik het doen. Jullie waren het goedkoopste met de Pioneer. En de levering was heel snel. Het is een mooie draaitafel en heel goed te installeren. Goeie beschrijving erbij. Mooi geluid komt er van de Pioneer. En de levering was compleet. Geen beschadigingen. Dus Bax, Al met al ben ik dik tevreden.