Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Mathijs 05-01-2023

Ik heb op 23 december een pakket besteld. Via de postnl app kreeg ik door dat de bezorging steeds werd uitgesteld. Uiteindelijk is het nu 5 januari en nog steeds geen pakket ontvangen. Telefonisch is bax nauwelijks bereikbaar met wachttijden variërend tussen de 30-50 minuten. Ik heb tweemaal een e-mail gestuurd en geen reactie ontvangen. Vandaag geprobeerd via de chat functie. Na een aantal vragen te hebben beantwoord werd ik op wachtende 30 geplaatst. Na 20 minuten te hebben gewacht bleef het op wachtende 9 steken. Hierna heb ik nog exact een kwartier gewacht. Helaas bleef het op wachtende 9 steken. Werkelijk ongelooflijk dat dit bedrijf zo slecht bereikbaar is.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 24-01-2023

Hallo Mathijs,

Excuus voor de verlate reactie en de ongemakken. Door een achterstand konden we niet eerder reageren. We zien dat er inmiddels via de mail contact is geweest. Indien je nog vragen voor ons hebt vernemen we het graag.

Man 1204640099 04-01-2023

Een iets warrige en wat te lange maar uiteindelijk goede service gehad in de winkel in Barendrecht (welke type was beter of de meest recente). De medewerker wist niet al onze vragen te beantwoorden, maar zette wel door door navraag te doen bij collega's en op Google te zoeken.

De welverdiende electrische piano voor m'n zoon (heeft hier echt z'n best voor gedaan in de brugklas) is van top kwaliteit, dus erg tevreden tot op heden erover, ook de bezorgservice en in elkaar zetten voor ons was top!

Wel jammer dat we niet de Bax coins konden bijschrijven via de KS. In winkel waren ze hier wel onduidelijk over. Voor de rest top.

ingmardb 04-01-2023

Ik bestel eens in de zoveel maanden iets bij Bax Music, dus ben geen grootverbruiker. De website werkt prima, ook het zoekmechanisme. Dat is helaas in de huidige wereld nog steeds niet vanzelfsprekend. Levering en andere service uitstekend. Alleen de verzendverpakking was wat aan de grote kant voor de producten die ik kocht.

Tommy 04-01-2023

De service van BAX-Shop is extreem slecht, geen reactie op opbelverzoeken, geen reactie op email en een wachttijd van meer dan 30 minuten bij opbellen. Zeer zeer slecht!

Heb nu toch weer 2 bestellingen gedaan, die worden niet geleverd, krijg er geen berichten over en de helpdesk is onbereikbaar!

Koop niet bij Bax-shop!!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 24-01-2023

Hallo Tommy,

Martin Bekaert 04-01-2023

Heel veel keuze van muziekinstrumenten en accessoires.
Leuke video lessen en goede service !!
Heel eenvoudige online shopping en vlotte retourmogelijkheid.

Herman Philips Rotterdam 04-01-2023

Levering op afleveradres Bax Rotterdam netjes zoals is beschreven. Na bestelling de volgende dag in huis. Fijn ook de track en tracing bericht. Tevens een controle door een Bax medewerker in de winkel of de bestelling compleet is. Top dan hebben we geen teleurstelling thuis.

Dirk 04-01-2023

Verre weg de meest uitgebreide web shop voor muzikant of DJ.
Artikelen worden indien voorradig snel verstuurd en de mogelijkheid om de artikelen af te halen in een vestiging is ook top!
Vaak is dit de volgende dag al, wat de vertragingen door drukte bij de post bezorging omzeild.

Bas 04-01-2023

Zeer slechte klantenservice. Wanneer je belt sta je heel lang in de wacht. Als je een mail stuurt heb je na 2 weken nog geen mail terug. Via de chat is het redelijk snel maar dan verwijzen ze je door naar de mail om een mail te sturen. Nou weer super lang wachten dus met een defect product.

Ook zou mijn pakketje de volgende dag geleverd worden. Nou dat werd dus 3 dagen later. Zonder enig bericht.

Niet echt tevreden over de klantenservice dus.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 04-01-2023

Hallo Bas,

We vinden het vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad met de service. Onze excuses voor het ongemak. Je kunt ons bereiken via een Whatsapp bericht. Als je jouw klantgegevens kan doorgeven dan kijken we zsm met je mee +31610192964
We zien je reactie graag tegemoet.

Erik Solo 04-01-2023

Snel geleverd,de focusrite scarlett solo.
Kwaliteitsproducten!
De gratis (plugins,samples,daw's,) software vereist internet en veel registreren.
Wil je alle genres dan moet je betalen.
Voor sommige software moet je bankgegevens (billing adress) achterlaten ook al is die gratis.
Je krijgt wel waar voor je geld,dat wel!

Eric P 04-01-2023

Ik bestel veel via Bax, omdat ze bijna altijd hebben wat ik zoek en ze in Nederland zitten. Als er iets met een levering of product is, dan word ik meestal vrij snel geholpen. De enkele keer dat dat gebeurde is het probleem altijd opgelost. Ik heb sowieso weinig problemen gehad met wat er geleverd is.

Walter 04-01-2023

Met mijn huidige geluidsinstallatie ( Teufel ) mistte ik net dat extra bas. Daar het mijn zolder betreft, had ik niet zo`n zware subwoofer nodig , dus ook niet een al te dure woofer.
Daar ik bij Bax ,al het nodige apperatuur had gekocht, deze subw. aangeschaft.
Op mijn versterker zit een subwoofer uitgang, dus ook gemakkelijk in te regelen.

Simon 04-01-2023

Snelle levering ondanks drukte van de afgelopen feestdagen, een prestatie van top niveau naar mijn idee!

Giorgio 03-01-2023

Levering ging niet goed. Het instrument is buiten mijn deur achter gelaten (ik was niet thuis). Gelukkig de buurman heeft het gezien (hij was thuis) en heeft het pakket binnen zijn huis gebracht. Mogelijk is dit geen schuld van Bax-Shop. Het opmerking is al naar de courier (DHL, blijkbaar) gegeven.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 04-01-2023

Beste Giorgio,

Dit is zeker niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. We zullen dit dan ook intern noteren en doorzetten naar de vervoerder. Hopelijk heb je alles goed ontvangen. Indien we je op dit moment nog kunnen helpen vernemen we het graag.

Louis 03-01-2023

Bewust voor de site van Bax gekozen om zijn gebruiksvriendelijkheid, bovendien hanteert Bax scherpe prijzen. De gekozen keyboard werd snel geleverd en voldoet volledig aan onze verwachtingen. Al met al kan ik Bax voor muziekinstrumenten aanbevelen.

Jeannine De Deken 03-01-2023

Tevreden levering was op 1 dag
Besteld in de winkel en de dag daarna mochten we het komen afhalen

B Spies 01-01-2023

Heb al meerdere bestellingen geplaatst over een tijdsbestek van 10 jaar nu en tot op heden nooit een klacht gehad over Bax. Alles altijd netjes geregeld, tot de puntjes op de i. Als er geen vestiging in de buurt van jou is, vult de website altijd perfect aan. Met de verstrekte info op de websites en een beetje onderzoek doen heb ik gelukkig nooit iets hoeven terugsturen uit ontevredenheid!

Louis 01-01-2023

Ik koop al geruime tijd mijn muziekinstrument producten via BAX Music. Een zeer goede, duidelijke website, waar je tevens goede info kunt vinden rondom hetgeen je zoekt.

Bart Noever 31-12-2022

Mooie winkel en kundige mensen. Wanneer we muziek gerelateerde dingen willen aanschaffen komen we zeker weer langs

Rien van Rijn 30-12-2022

Prima product nu één keer live op podium gebruik maar werkt perfect en ook echt plug and play.
Het doosje zag er niet uit maar het was een B stock product en hadden aangeven dat beschadigt zou zijn.
Het product zelf was niet beschadigt en zag er als nieuw uit. Er zaten ook nog twee penlight batterijen bij van de hema en kruitvat die hadden ze er beter uit kunnen laten want die zijn slecht.
Voor de rest prima geleverd zoals ik van Bax gewent ben== I LOVE BAX

Gui P 30-12-2022

I purchased a Roland FP-10 piano via the website and everything went well. I chose Bax mainly because the price was the best there and it is a well-known store. I previously had an Alesis Grand Piano that stopped working after 1 year. I am super happy with the Roland FP-10, it is an amazing piano and much better than the previous one.

Daniëlle Braber 30-12-2022

we zaten te kijken voor een elektrische gitaar en we gingen om hulp vragen, voor het uitzoeken van een elektrische gitaar. Een medewerker heeft ons heel goed geholpen en nam daar ook goed de tijd voor.

Nicol 30-12-2022

Heb het afgelopen jaar een aantal keren wat besteld bij Bax . Was allemaal top . Site werkt goed , bestellen en bezorging ook goed . Geen minpunten te bedenken . Bovenal een groot assortiment!

Prachtige houten sopraan-fluit 30-12-2022

Zeer vlotte levering, zelfs vlak voor de kerst: binnen 48 uur thuis. Eenvoudig-, mooi instrument (houten fluit) met mooie warme klank. In mooi hoesje met schoonmaakstok en potje vet. Ben zeer tevreden over deze aankoop en winkel. En na 45 jaar maar eens opnieuw de stap wagen om naar muziekles te gaan.

Willy 29-12-2022

Ik doe mijn bestellingen al jaren bij Bax, altijd goed behandeld, en snelle levering

Roy Meisters 29-12-2022

Afgelopen vrijdag heb ik een prachtige synthesizer ontvangen. Ik was al in het bezit van een andere Deepmind 6 en het leek me geweldig om nog een tweede apparaat erbij te hebben om presets te kunnen combineren.
Echter bij ontvangst zag ik dat de doos al een keer was geopend, omdat de plakband opnieuw was dichtgeplakt.
Mijn vermoeden werd waarheid toen ik de synthesizer uit de doos haalde en allerlei vingervekken op de toetsen en knoppen moest constateren.
Bij het aanzetten van de Deepmind startte de synthesizer op met voice C15 en niet, zoals gebruikelijk, met voice A1.
Op de achterzijde was ook nog, als klap op de vuurpijl, een kleine beschadiging te constateren.
De Deepmind 6 betrof dus een b-stock artikel, terwijl ik juist een nieuwe synthesizer had besteld. Vanwege dit feit ben ik erg teleurgesteld in Bax-shop, want ik heb nog nooit een negatieve ervaring mogen meemaken bij dit bedrijf.
Desondanks is het gelukkig een fijne synthesizer waar ik hopelijk nog lang plezier mee mag beleven.