Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Frank 25-06-2021

Inmiddels, na ruim een week de zending ontvangen.
Bovendien eindelijk een uitleg van Bax wat er fout was gegaan.

kloassie 25-06-2021

Slechts de tweede keer ooit iets bij Bax besteld te hebben en nog geen ervaring gehad met klantenservice of retourneringen. Daarom (nog) geen 9 of 10. Dat gezegd hebbende, heb ik tot nu toe nog geen slechte ervaringen met Bax gehad. Goede producten, snel geleverd, schappelijke prijs en extreem lange retourtermijn. Tot nu toe absoluut top👍Dit zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik hier bestel

De Hoeksteen 25-06-2021

Overzichtelijke site, ondersteuning bij keuze maken. Na keuze gemaakt te hebben en bestelling geplaatst nog een vraag gesteld. Dezelfde dag nog antwoord. Levering conform belofte en goede nazorg. Wat wil je meer als klant?

Frank 25-06-2021

Bestelling geplaatst op 17 juni, nog steeds niet ontvangen op 25 juni.
E-mails verstuurd op 23 en 24 juni zijn ook nog steeds niet beantwoord.
Wel kreeg ik vandaag een E-mail om mijn product te beoordelen, hoe ironisch.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 13-07-2021

Beste Frank,

We zien dat jouw bestelling 1 a 2 dagen vertraging had opgelopen bij de vervoerder, hiervoor onze excuses. Als het goed is is jouw pakket inmiddels wel bezorgd. Het is natuurlijk niet handig dat je een review mail binnen krijgt wanneer je het artikel nog niet hebt ontvangen. Al is dit een automatische mail kunnen we volkomen begrijpen dat dit onhandig is. We hopen dat alles hiermee alsnog is opgelost.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Hans Vosse. 25-06-2021

ik was op zoek naar een orgel/piano krukje en dat kostte overal tussen de 80 en 300 euro maar op de side bij Bax muziek was dat geen probleem. Heb direct gevonden wat ik zocht voor een goede betaalbare prijs

Mathijs 25-06-2021

Vandaag besteld = morgen muziek
Ik bestelde een akoestische gitaar bij Bax incl. accesoires. Alles netjes verpakt, niks beschadigd en de volgende dag zat ik bij de potkachel muziek te maken. Snelle levering dus!

Erg blij mee.

Theo 25-06-2021

Ik heb de betaling achteraf als een aangenaam iets ervaren.
Het geeft je een gevoel, dat je als klant serieus wordt genomen en als een verantwoordelijk persoon wordt gezien.

Jan Groen 24-06-2021

Prima webshop ! Goed assortiment ! Goede communicatie !
Vandaar deze 10 ;)

m.Meesen 24-06-2021

Vandaag samen met mijn zoon in de Bax Music Shop in Goes geweest.
We zijn erg positief over de klantenservice van XXX tav. zijn deskundigheid, prettige manier van uitleg bij de aanschaf van een ukelele, tips voor het stemmen van dit instrument, de rust en tijd die hij voor ons nam. Heel fijn en we vinden Kevin een prima verkoper voor deze zaak!

Enigste nadeel in deze shop was het lange wachten bij het betalen voordat we hier geholpen werden. Daar is geen goede onderlinge afstemming voor en dat is jammer. Medewerkers zien dat we al een poos staan te wachten en uiteindelijk komt er dan iemand ons helpen om af te rekenen. Dat is jammer, met name omdat we net zo uitstekend door Kevin zijn geholpen en we erg blij zijn met de aanschaf van de ukelele.

De shop zelf is lekker ruim opgezet, komt erg professioneel over. We konden diverse ukeleles in alle rust zelf uitproberen om tot een keuze te komen. Een heerlijk, muzikale winkel om een poos te kunnen vertoeven!

De ligging van de Bax Music Shop is vlakbij de snelweg dus erg makkelijk te bereiken.
Parkeerplaatsen zijn ruim aanwezig waardoor we niet ver hoeven te lopen naar de ingang.

Roel Sleurink 24-06-2021

Sinds dat ik mijn studio ben begonnen in 1995, koop ik al mijn muziek spullen via Bax Music. Soms lied ik mij verleiden om het ergens anders te kopen omdat de prijs lager lag. Maar die transacties waren toch minder. Het duurde vaak langer en het bestellen ging niet zo gemakkelijk. Toch maar weer terug naar Bax Music. Ook al kost het soms een tientje meer dan ga ik toch met Bax Music in zee, omdat ik weet dat het gewoon altijd goed gaat. Ook als ik vragen heb gaat dat altijd naar volle tevredenheid. Ook als Bax Music een bepaald product niet heeft, kun je gewoon bellen en ze regelen het voor je. Ik vind Bax Music een top winkel.

Marco Melissen 24-06-2021

Zeer leuk en goed geholpen door Niels ( vestiging Amsterdam )
Alles goed besproken. Levering zelf opgehaald. Netjes tot aan de auto afgeleverd.
Ik kom daar zeker terug!!!

EdyZ 24-06-2021

Verkopen kan iedere shop. Service is echter ook belangrijk, naast concurrerende prijzen. Bax scoort op beide een ruime voldoende,
Ik lees soms dat er wat problemen zijn met de levering(stijd), ik heb daar nog nooit last van gehad, en bovendien, dat zal ook te maken hebben met de vervoerder.
Daarnaast is garantie belangrijk, en de door Bax geboden ruime proeftijd, waarin een artikel op zijn waarde kan worden getest. Terugsturen is daardoor nooit een probleem, mits het artikel in correcte staat is natuurlijk.
Samenvattend: bij Bax is het prettig shoppen, geen risico op miskoop, ruime retourperiode, goede service indien nodig.

Kevin 24-06-2021

Top levering, snel en goed ingepakt !! Ook de bezorger was héél vriendelijk en hielp zelfs mee om de piano naar boven te dragen.

Al met al, zeer tevreden !! 👌🏻

Koen Minnema 23-06-2021

Altijd snelle levering en top producten! Ook een fijne website waarin alles makkelijk te vinden is.

Schols 23-06-2021

Alle artikelen netjes en snel geleverd. ook een goede communicatie via de mail als de producten onderweg zijn.

Karbodin 23-06-2021

Snelle levering en een goede service dat is mijn ervaring als een product tegenvalt of niet goed functioneerd dan doen zij niet moeilijk en kan het retour.

Henk-Jan 23-06-2021

Keurige snelle verzending, mooi product en probleem met kortingsbon prima opgelost.

Ton Abels 23-06-2021

Zeer snel geleverd. Artikelen waren goed verpakt. Direct even getest en ziet er geweldig uit.

BAX MUSIC SHOP IS TOP. 22-06-2021

Ik doe regelmatig kijken op diverse sites naar muziekdingetjes maar toch kom ik vaak nog bij BAX terecht om hier mijn keuze te maken. De slaagkans is hier altijd aanwezig omdat de informatie van hun producten altijd goed is zodat een keuze toch snel gemaakt is. BAX is een prima winkel.

Marius 22-06-2021

Super fijne webshop. Prijzen op sommige producten kunnen nog al eens wisselen van dag tot dag. Hele fijne service gehad.

Er was een product voor lange tijd niet leverbaar. Toen het bijna leverbaar zou zijn werd de levertijd ineens weer verlengd. Opgebeld en netjes geholpen en uitgelegd wat het probleem was. Even gepraat over alternatieven en kort daarna een keurig mailtje gehad over de beschikbare alternatieven en wat de voor- en nadelen van elk alternatief was en andere handige dingen om te weten over de alternatieven. Uiteindelijk nog een extra korting gekregen op het gekozen alternatief.

Super vriendelijk, fijn en snel geholpen door Bax.

Jan Dennebos 22-06-2021

Zeer handige site, je bent in 1 keer daar wat je zoekt. Levering na 1 dag, geweldig! Mooi en veilig ingepakt. Zeer tevreden.

Mark 22-06-2021

Klantenservice was echt heel goed. Ik had een softwareprogramma gekocht waar ik niet uit kwam. Gebeld met de klantenservice. Ik kreeg ze aanvankelijk moeilijk te pakken maar uiteindelijk en belafspraak gemaakt. Klantenservice belde mij keurig op tijd terug en heeft mij zeer goed geholpen.

Daan 22-06-2021

Een betrouwbare site waar je levering altijd volgende dag in huis is.
Fijn als je voor de volgende dag nog iets nodig hebt.
Producten zelf zijn ook van goede kwaliteit, top site

Bisharu 22-06-2021

Good price. Fast Delivery. Good Service. Price was down after I bought this so little bad luck to me.

Berend 22-06-2021

Alles liep op rolletjes, levering in dubbele verpakking en een geweldige gitaar voor een superprijs,top.