Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Gijs 16-04-2021

Heel vriendelijk en behulpzaam snelle levering goeie prijzen en leuke cadeautjes kreeg ik er bij super

Joseph Forry 16-04-2021

Goed kwaliteit, snel levering en prettige service. Bax heeft veel assortiment en alles is scherpt geprijsd

Peters 15-04-2021

Eerdere situatie omtrend betaling is opgelost, duidelijke reden gegevennvoor de vertraging. Hievoor dank.

Dan rest alleen nog de goede producten!

Jack SB 15-04-2021

Fantastic product & Fantastic service. Bax is always 100% on point with their product description, product quality and product delivery.

Stichting Worlddancers 15-04-2021

Goedemorgen,
Na het in ontvangst nemen via een goede levering via DHL hebben wij afgelopen zondag voor het eerst er mee "gewerkt".( dans training) Prachtig mooi en zeker een goed geluid en gebruiksvriendelijk. Wel nog een tip voor BAX Music. Voor het vervoer hebben wij er zelf een bescherming kast om heen gebouwd. Het zou ook kunnen om er een beschermende hoes bij te gaan leveren. Het is maar een tip maar wij zijn tevreden hiermee zo ook met de eerdere aankopen en leveringen. Vandaar ook 5 sterren ( maximale beoordeling) ter beoordeling. Met vriendelijke groet namens stichting Worlddancers Arie Molenhuis

Rudolf van de Steeg 15-04-2021

Praktische website, goeie service, groot assortiment veel keuze en handige tips

Ted vd Spijker 15-04-2021

Bax Music is (in mijn mening) de beste nederlands shop voor muziek appratuur. Ik had als eerste een microfoon gehaald, pakketje was heel erg goed ingepakt, de levering was erg snel en de microfoon was geweldig en ik kreeg er wat gratis kortings codes bij!

De tweede keer ging ik voor een ukalele, deze was weer super snel bezorgd, geweldig goed ingepakt, nog meer kortingscodes dan eerst en gewoon top kwaliteit.

De derde keer was een microfoon arm voor de microfoon die ik de eerste keer had besteld, Voor een zwaar pakketje (5kg) hoeft ik niet extra te betalen, weer geweldig ingepakt, geweldige kwaliteit en ik kreeg nog meer kortigscodes !!!

En ik vind het geweldig dat je binnen paar seconden al meteen een mail krijgt over dat de betaling voltooid is, ik hou hier van omdat sommige andere bedrijven hier heel wat langer over doen.

Als je iets nodig hebt qua muziek met snelle levering, goede customer service, top kwaliteit, genoeg keuze, veel korting en alles voor een goede prijs!

Paula Ruijs 15-04-2021

Wat een perfecte muziek webshop. Goeie producten tegen een scherpe prijs. Snelle levering en goede after sale. Diverse dingen gekocht nog nooit teleurgesteld!

Lies 15-04-2021

Ik ken Bax Music pas sinds kort, nadat het door vrienden was aangeraden. Ik zocht een kalimba (een degelijke en niet de goedkoopste) en kon voorheen erg weinig online vinden buiten Bol en Amazon om. Toen ik daarna dus bij Bax kwam was de website erg gebruiksvriendelijk. Je kreeg een goed overzicht van alle soorten kalimba's, met prijzen, maar ook ervaringen en bijhorende producten die je los kon kopen. Enigste verbeter puntje is een vertaaloptie van sommige reviews. Dit aangezien deze niet allemaal in het Nederlands of Engels zijn. Voor de rest echt helemaal tevreden. De kalimba werd netjes de volgende dag geleverd en was eigenlijk nog een stuk mooier dan ik me had voorgesteld. De klank was zuiver en ik hoefde niks aan te passen. Het was trouwens heel duidelijk uitgelegd hoe je het instrument kon stemmen als dat nodig was. Voor muziekgerelateerde producten zal ik zeker terugkomen bij deze winkel/webshop.

Peter van Veenendaal 14-04-2021

Goed snel en betrouwbaar beter kun je niet wensen. Dus voor alles wat je zoek op het gebied van muziek hoef je niet lang te zoeken ga naar de Bax shop en je vind het.

J. K. 14-04-2021

Prima zaak, ervaren verkopers, lekker gevarieerde winkel, zeer ruime keus voor bijna alle muziekmakers, voor grote en kleine budgetten.. Je kan daar vele apparaten zelf even proberen. Zonder verkopers achter je rug.
Ook de Grote webwinkel met diverse uitwijk artikelen, waarin men veel info verstrekt betreffende het gekozen onderwerp of instrument, is de moeite waard om in rond te wandelen.

Peters 14-04-2021

Producten zijn goed. Door een fout in het bestelproces 2x een ideal betaling gedaan. Geen terugbataling ontvangen en geen reactie op mijn email.

Fabian 14-04-2021

Very good service, the instruments were delivered the day after. This was not my first time, and always was good.

Bart j 14-04-2021

Baxshop snelle levering goede service super klantenservice top kunnen er veel van leren

Johan 14-04-2021

Goeie overzichtelijke website met snelle levering...iets wat je altijd eigenlijk verwacht ma lang niet altijd gebeurt.. baxshop doet dit na mijn eigen ervaring super goed. Petje af

Eddy Leroy 14-04-2021

Correcte levering, correct product.
Heb verschillende malen gebeld omtrent de foutieve facturatie ivm een zakelijke aankoop. Men ging mij terugbellen. Stuurde ook een mail naar de klantendienst. Ik werd niet teruggebeld en ontving ook geen reactie op mijn mail.
Dus, zwakke klantendienst.

Martijn R 14-04-2021

Ik heb weinig tot geen aanmerkingen op Bax-Shop, al jaren leveren zij mij instrumenten en apparatuur van perfecte kwaliteit. De klantenservice is ook altijd erg hulpvol.

Cindy 13-04-2021

I went to the shop and seek for advices of microphones for my recording. Went into the shops, look around and wait for staff that is free to serve us, but wait for more than 15 mins, still no one approach us. Everybody seems busy. Finally there is one staff that serve us, but he is not familiar with the microphones things, but he is willing and kind to help us. When he is not sure about the question we asked, he asked other experience staff for the answer. The end, we were quite satisfied with their service.
We finally bought our microphones and other device we need via online, and they delivered it two days later.

Roy van Lieshout 13-04-2021

Bax is echt een top winkel! Producten werden snel geleverd, en kwamen goed verpakt aan. Zeker waar voor mijn geld gekregen!

Wouter 13-04-2021

Bax is een hele fijne shop. Arsenaal aan producten, supergoed. Service en superfijn, snel, duidelijk en reuze vriendelijk. Levering was razend snel. Ik ben erg blij met deze winkel. Website is duidelijk en overzichtelijk, maar belangrijker makkelijk te doorzoeken. Hier kan ik snel vinden wat ik zoek!

Goeree 13-04-2021

Diverse producten besteld om basgitaar te gaan spelen. De waar is naar zijn geld. Een simpele goedkope basgitaar om eens te proberen doet niets meer en niets minder dan dat. De 2 laagste snaren lagen wel standaard te laag. Beetje knutselen en stellen heeft dat opgelost.
De versterker klinkt fijn, iets beter dan verwacht.
Een basboek dat ik mee besteld had zou van de Haske moeten zijn, maar is dat niet.
Het is van Hal Leonard, ook goed maar de info klopte niet.
Verder gitaar steunen, simpel en prima.

Roger Vroemen 13-04-2021

Wat een fijne winkel. Hebben praktisch alles wat je maar nodig hebt en dat tegen goede prijzen. Omschrijvingen zijn ook top. En de levering loopt soepel. Er is maar een probleem....... Je wordt zo hebberig van alles:-)

Khan 13-04-2021

Topservice. Eerlijk en qdvies op maat. Boden mij een goedkoper product qan met meer kwaiteit
Echt een top service.

Kor 13-04-2021

Ik ben een leek op muziek gebied en kwam toch tot een goede keuze dankzij de heldere site van Bax. Tevens snelle levering, wat ook erg prettig is.

Gosse Beerda 13-04-2021

Bax Music levert naast topkwaliteit DJ-gear uitstekende en supersnelle service. Ook doen ze er alles aan op te zorgen dat je pakket zonder enige schade bij je thuis aankomt. Goed en stevig ingepakt en ook nog 's met extra plastic luchtkussentjes om kwetsbare en dure producten te beschermen.

Kortom, ben zeer tevreden en weet waar ik in de toekomst m'n muziekapparatuur blijf bestellen.