Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Niels 05-02-2021

Uitstekende shop! Heel overzichtelijk en duidelijk. Alle benodigde gegevens van de producten zijn aanwezig. De levering was keurig op tijd.

Collin elzer 05-02-2021

Goede service, Pakket snel geleverd, makkelijke website en gebruiks vriendelijk, klantenservice is ook helemaal top, al met al nog nooit problemen gehad met bax blijf zo door gaan bax

dhr. jocaille 05-02-2021

super handig!
valt goed mee overweg te gaan. goede kwaliteit voor n lage prijs, super tevreden.

Mark 05-02-2021

Scherpe prijzen, snelle levering. Ik ben vaste klant voor alles omtrent muziek (instrumenten en toebehoren).

Chris 05-02-2021

Het is een hele goede winkel en een top service en een fijne samenwerking

Echt een aanrader

Mvg

Okke Born 05-02-2021

Goed en snelle service! Artikelen worden goed verpakt zodat inhoud goed beschermd blijft!

Joost 05-02-2021

Ik voel me goed geholpen door BAX! Goede toelichtingen op de duidelijke website, waardoor je makkelijk een keuze kunt maken. Bovendien vlot geleverd en vriendelijke service. Top!

Roel Klinkhamer 05-02-2021

Ik heb alleen uitstekende ervaringen met Bax. Goed geprijsde artikelen, uitstekende kwaliteit, snelle levering en prima service.

Marck 04-02-2021

Goed geregeld, snel geleverd, goed verpakt etc.
Kortom: zoals het hoort. Top!

Suzan 04-02-2021

Super fijne gitaar gekocht en handige accessoires erbij gekocht! Erg blij mee :)

Guiot 04-02-2021

Mijn ervaringen met Bax zijn altijd super. Ik kan bij Bax meestal vinden wat ik nodig heb voor mijn muziek en mijn theater. En ze leveren betrouwbaar en op tijd.

Willem 04-02-2021

*DE* winkel voor muzikanten. Goede website, ruim aanbod, snelle levering, en goed communicatie. Ik ben een tevreden klant.

sonjaotten 04-02-2021

Zeer mooie B-Stock Ukelele gekocht. Bestelling vlg dag in huis. Nu nog leren spelen, maar de site van Bax helpt me geweldig op weg

Top capo van Boston 04-02-2021

Eindelijk een capo die je gitaar níet ontstemt. Precies de juiste veerkracht voor wel afklemmen, maar niet ontstemmen. Snelle levering en goede prijs.

Jan 04-02-2021

IK Multimedia iRig BlueTurn pageturner voetpedaal bij Bax Music besteld. Prima pedaal, goede kwaliteit, werking en zeer snelle levering. Dik tevreden.

Job van Creij 04-02-2021

Super winkel! Ondanks corona nog steeds super snelle levering. perfecte winkel!

Annette 04-02-2021

Klantvriendelijk als je ze belt en ze houden zich aan hun afspraken. Vlotte levering van de besteld artikelen

Kiki 04-02-2021

De website is zeer overzichtelijk, met enorm ruime keuze maar ook veel filters om makkelijk te kunnen zoeken. Er staan ook artikelen op de site die meer uitleg geven over instrumenten en muziek maken, heel handig voor een beginner. De producten werden snel geleverd en waren netjes verpakt.

Mike 04-02-2021

Betrouwbaar, levert snel, levert goede kwaliteit. Producten voldoen aan de eisen en verwachtingen. Plus ze geven ook per mail advies.

Fam Hengelo 04-02-2021

Keyboard steun + krukje besteld, zeer snel geleverd, binnen 2 dagen. Betalen kon achteraf, zeer tevreden.

Ton Kurtschreutter 04-02-2021

Prima webshop, bestelling geplaatst, snelle en veilige levering. Artikel voldoet aan de voorwaarde en kwaliteit die we hadden verwacht.

Robert Wolter 04-02-2021

Normaal gesproken zou ik naar hun winkel zijn gegaan maar door de maatregelen kan dit niet, dus vragen gesteld via mail. Binnen enkele uren goede antwoorden of suggesties gehad, helemaal Top!
Hierdoor heb ik, als leek, een goede keuze kunnen maken.

Sytse 04-02-2021

Bij Bax 2 gitaren en een ukelele besteld. Deze werden zeer snel geleverd en waren goed verpakt. Helaas had 1 van de gitaren schade en de andere gitaar was totaal niet wat ik ervan verwachte. De gitaren konden zonder probleem worden teruggestuurd en ik kon kiezen voor geld terug of ander product. De afhandeling hiervan is nog niet rond dus daar kan ik nog niks over zeggen. Wel heel fijn dat het pakket thuis werd opgehaald!

Justin 04-02-2021

Snelle levering altijd netjes verpakt en kwaliteit.

M'n favoriete muziek shop.

Bax Rules 🤘🏻

DJ Bert 03-02-2021

Product uitstekend verpakt en goed verzorgd aangekomen. Ik kan het zeker aanbevelen