Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

8,4

willem j 03-03-2022

goede shop met snelle en goede levering klasse materialen,
dit was mijn eerste keer dat ik bij Bax bestelde alles oke ga zo door en ik bestel op nieuw volgende keer als ik wat nodig heb.

Antonio Marro 03-03-2022

Altijd betrouwbaar en op tijd! Breed assortiment en lage prijzen. Zeker een aanrader voor alle muzikanten

Rodrigo Herrera DÁlencon 03-03-2022

Ik ben een muzikant en de beste optie voor prijzen en service in Amsterdam en online is Bax Music
Goedemorgen iedereen

Maarten 03-03-2022

"Dozenschuivers" of niet, de service en prijs zijn altijd on point. En dat je tot 23u kunt bestellen om de volgende dag je spullen al in huis te hebben is af en toe een life saver.

Ha 03-03-2022

Bestelling voor 23.59 geplaatsd, dag later netjes bezorgd zoals beloofd. Geen klachten
Ook fijn hoe ze plectrums apart verkopen zodat je kunt uitproberen, andere winkels doen dat niet.

Hans 02-03-2022

Je wordt prima op de hoogte gehouden; en de hele afhandeling is voor mij top geweest

Stichting Speeltuin Akelei 02-03-2022

Heel goed geholpen door een medewerker! Goed advies gekregen, erg klantvriendelijk en professioneel. Makkelijk en snel besteld met een hele nelle levering! Heel blij met onze aankoop!

Twan Bruurs 01-03-2022

Kei veul keus, kei goeie service, duidelijk en goed advies en een supersnelle helpdesk. Oh ja, en goede prijs-kwaliteit verhouding. Top shop dus

Rutger 01-03-2022

Ik ben goed op de hoogte gehouden van de bestelling en erg tevreden met hoe het geheel verzonden is! Er is goed voor gezorgd dat de spullen heel aan zouden komen bij mij.

Theo 01-03-2022

Goede service en levering op tijd..Bij vragen geven ze een goede voorlichting.

Donald 01-03-2022

Heb een aantal jaren bij Bax Music verschillende muziek instrumenten gekocht, allemaal tot volle tevredenheid, kwalitatief perfect.
Netjes oprijd bezorgd.

Cats On Keyboards 01-03-2022

Great experience overall, helpful customer service, helpful nice people in-shop. The only issue was DHL losing my package for a couple days which was not fun, but not really your fault.

Fred. 01-03-2022

Ik heb voor Bax-shop gekozen voor het assortiment en de bezorging thuis. De artikelen geleverd volgens afspraak.

J. Martens 01-03-2022

Enorme snelle levering, groot assortiment voor een fijne prijs. Wat je zoekt, dat hebben ze.

Stevy 01-03-2022

De bestelling, en de levering van de producten ging goed. En vlot. Producten had ik opgehaald bij een afhaalpunt.

Kevin 01-03-2022

Goede winkel met kwaliteitsproducten en een groot aanbod. Leveren snel en bieden nette service. Hebben ook goedkopere producten met iets lagere kwaliteit, kijk daarom zorgvuldig welke producten je nodig hebt voor jouw doel.

Erwin 01-03-2022

Al meerdere producten bij Bax besteld en steeds weer voor de laagste prijs die ik kon vinden. En de volgende dag in huis. Super winkel.

Leo 28-02-2022

Groot assortiment van producten met hoge kwaliteit, eenvoudig te bedienen website, stipte levering en perfecte verpakking. Kortom een tien met griffel

Robert Goeken 28-02-2022

Bax heeft een gigantisch assortiment, een prettige website en geeft handige tips zoals aanbevolen accessoires etc.

Yaela 28-02-2022

Goede duidelijke website met snelle service en levering! Ik zou hier zeker nogmaals producten bestellen.

Michel Roes 28-02-2022

Al sinds jaar en dag koop mijn DJ gear bij Bax. Altijd duidelijke communicatie en supersnelle levering. Nog nooit is er iets niet goed gegaan. Top bedrijf

Hans Visser 28-02-2022

Ik ben heel erg blij met mijn aankoop en als ik het opnieuw moest doen had ik dat zeker gedaan. Ik heb een basvesterker en kabels etc gehaald en die doen het prachtig. De levertijd was echt super en het kwam zoals beloofd.

johan 28-02-2022

alles netjes geregeld en geleverd en op de doorgegeven tijd TOP Bax een aanbeveling voor iedereen

Rhiannon 27-02-2022

This shop has an amazing selection of quality musical instruments, cheapest online retailer in my area with free and fast delivery. Only website I use for my guitars and accessories

J.de Nijs 27-02-2022

Betrouwbaar, concurrerende prijzen van producten, snelle levering, goede informatie over het verloop van de zending.
Kortom, een prettig bedrijf om daar klant te zijn!