Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 724 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Rijn 11-04-2023

Yamaha SV-255 elektrische viool gekocht, met toebehoren. Prima levering, zoals altijd. En goeie service.

John 11-04-2023

Bax is een betrouwbare leverancier voor al jou benodigdheden voor het genereren van muziek voor grote en kleinschalige projecten.
mijn persoonlijke ervaring met Bax is heel positief omdat ze hun afspraken altijd zijn nagekomen en leveringen snel en goed verzorgd gaan/worden.

Chung 11-04-2023

Levertijd zou 3 weken duren. Uiteindelijk binnen een week bericht gekregen dat ik de piano kon ophalen. Van gedachte veranderd want we wilden het toch thuis bezorgd hebben. Dit was geen enkel probleem! top service, erg tevreden!

Richard 10-04-2023

Communicatie met Baxshop altijd goed. Doos was wel een beetje groot.

Koos Konijn 10-04-2023

De shop is via de auto en openbaarvervoer prima te bereiken. Er waren veel personeelsleden aanwezig en werdt ik daardoor snel en goed geholpen. Op allerlei gebied was er veel keuzen mogelijkheden.
Opgewekt en behulpzaam personeel.
Kortom een prima winkel.

Corné Kuijpers 09-04-2023

In de winkel was alles ruimtelijk opgesteld en daardoor kon ik het item wat ik zocht snel vinden.
Ook was er veel keuze.
Ik was op zondag gegaan toen de winkel net open was.
Helaas kon ik in de winkel zelf niemand vinden die mij iets kon uitleggen. Nu had ik al wel online al research gedaan, maar even vragen was wel zo fijn geweest.

Het afrekenen via de pc die in de winkel stond was wel zo geregeld.

Nadeel vond ik dan wederom dat er weinig personeel was. En de jongeman die mij hielp was heen en weer aan het rennen tussen de afhaalbalie en de kassa in de winkel en was ook nog zelf de bestellingen aan het halen Kudo's voor die jongeman.

Hierdoor was de wachttijd enorm lang. Ook omdat er een man of 6-10 zat te wachten op hun bestellingen.

Hier valt winst te behalen in mijn optiek.

Maar mijn algehele indruk was zeer positief!

Edwin 08-04-2023

Ik snap als je vernieuwingen doorvoert in een bedrijf zoals BAX nu doet met automatiseren van magazijn. dat er kinderziektes zijn . maaar hou dan de klant goed op de hoogte en wees eerlijk.. en dit is absoluut niet het geval bij bax op dit moment.. ik plaats een bestelling en deze komt pas na 5 dagen en in die tijd helemaal geen mail of duidelijkheid .. éenmaal mijn gitaar binnen blijkt het een B keuze te zijn ik stem de gitaar en de hoge E knapt.. mail gestuurd en geen reactie van Bax .. voor mij voorlopig geen BAX meer dan toch maar in Duitsland bestellen. echt heel slecht ik heb nog nooit zoiets mee gemaakt en heb al heel wat spullen gekocht via internet.

Darko Drazic 07-04-2023

Happy with the service, and they apologized for the delivery delay. All in all, I am a happy customer, will order in the future from Bax for sure.

Hans 07-04-2023

Super sub woofer. Hebben hem in de winkel in Goes opgehaald. Perfect advies gekregen van de medewerkers.
Groeten,
Hans

Ad 06-04-2023

Bax Music in Goes. Fijne winkel waar we geholpen zijn door een deskundige medewerker die goed luisterde naar wat wij zochten en hoe het gebruikt moet gaan worden. Naast een draadloze microfoon zochten wij ook een in ear systeem. Voor dit laatste kregen wij het advies om een ander oortje te gebruiken als het standaard geleverde. Blijkt inderdaad een veel beter geluid tee geven en de kosten zijn hete zeker waard geweest.

Sabrina 06-04-2023

Bezorging duurde wel wat langer maar is binnen en me kind is blij met het keybord

Roger Lambert 06-04-2023

Goede gitaar aan een leuke prijs. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Aanrader! Alles is volgens afspraak gelopen. Hielpen zelf onze bestelling in de wagen te plaatsen.

Roger Lambert 06-04-2023

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles volgens afspraak verlopen. Aanrader. Goede adviezen.

Dirk PHC 06-04-2023

Heerlijke en mooie nylon snaar. Volle klank van een klassieke gitaar blijft bijzonder en zo anders vergeleken met een steel string. Echt een mooie aanvulling voor mijn collectie (bas) gitaren.
Volledig massief hout, mahonie neck, prachtige zwarte toets van ebbenhout. Mooi afgewerkt, eigenlijk zoals alle producten van Yamaha.
En bij Bax altijd goede service, gitaar moet je in je handen hebben gehad, niet 1 is hetzelfde. En proberen bij Bax (winkel in Goes met de enorme voorraad) is uiteraard geen probleem. En geruststellend idee, dat als het thuis toch niet bevalt, je altijd kan retourneren.

Cliff Hitijahubessy 06-04-2023

Mooi afgewerkte gitaar. Biedt een breed scala aan geluiden die geschikt zijn voor veel muziek stijlen. Veel extra zoals goed afgevlakte hals bij de fretten, lockmechanieken, oplopend in hoogte naar fret toe. Enzovoort. Kon wel wat lager afgesteld worden. Maar verder subliem.

Victor7 05-04-2023

Bij Bax Music krijg je voor een voordelige prijs een kwaliteit product, om van te genieten. Bax maakt de product keuze een stuk makkelijker met demo video’s. Selecteer het gewenste product eenvoudig via zoek velden, en binnen een paar klikken is de bestelling rond. De levering is super snel en goed te traceren. Niet verwacht dat je zo'n goede service en kwaliteit voor zo weinig geld krijgt. Een echte aanrader !

pax 05-04-2023

De mat is wel oké, maar waar ik over teleurgesteld bent is dat ik een gebruikte mat heb gekregen voor de prijs van een nieuwe, het was verpakt in Handwikkelfolie, en toen ik het uitrolde, zaten papiersnippers tussen, duidelijk dat deze mat ergens heeft gestaan en snel opgerold om het op te sturen, nou ik weet wel waar ik niet meer moet gaan kopen.
28 maart besteld, dan zou ik het de volgende dag ontvangen, maar dat was ook niet zo, moest een extra dag wachten. Jammer dat het zo gaat bij BaxMusic

Chris 05-04-2023

Koffer voor euphonium gekocht. Alles volgens afspraak afgehandeld. En zelfs de goedkopere we prijs betaald. Top en zeer prettig geholpen door nieuw personeel in Apeldoorn.

Karsten De Gier 04-04-2023

Perfect volgens afspraak geleverd en top spullen weer. Handige filmpjes op de site van Bax als (extra) handleiding. Heel blij met alles

M@rs 03-04-2023

Ik ben al vele jaren een tevreden klant. Ik bestel met regelmaat bij Bax Music. Electronica, instrumenten, snaren en ander klein spul. Ik ben nog nooit teleurgesteld. De prijs/kwaliteitsverhouding is dik in orde. Ook de klantenservice vind ik helemaal goed!

Maurice 03-04-2023

Perfect zoals altijd! Snel bezorgd, netjes verpakt, product zoals verwacht.

Michael 31-03-2023

Alles wat er op de markt is kun je hier krijgen. Als je het ergens goedkoper vind passen ze de prijs aan. Heb je iets gekocht en bevalt het niet krijg kan je ruilen of je geld terugkrijgen. Je krijgt er goed advies en hulp als je er niet uitkomt.

Willie 31-03-2023

Goede service en een breed assortiment
En ook het laatste bestelde artikel voldeed weer aan mijn verwachtingen

Aanfluiting van bax 30-03-2023

De flightcases (2 stuks ) woensdags besteld om 21 uur, op de site staat dag erna geleverd in(in de avond) ik had ze zaterdag nodig dus was ruim op tijd en er was voorraad. Ik kreeg geen mail dat ze onderweg waren dus contact opgenomen met Bax, maar die gaven aan dat het zaterdagavond werd. Dus ik zeg cancel hem maar. Maar dat kon niet meer en moest ze maar weigeren aan de deur. Nadeel was dat ik die avond weg was dus werd het bij de buren afgegeven, dus daar stond tot zondag 2 kisten in de gang, ik twijfel om ze terug te sturen omdat ik deze onzin zat ben ze dwingen je gewoon het af te nemen of je hebt er een bak werk van om ze terug te sturen terwijl het anders kon . Ik zou het advies geven dat de zin vandaag tot 23 uur besteld morgen geleverd van de site afhalen. Voor de rest zien de kistjes er sterk genoeg uit maar de service laat zich te wensen over. Ik denk volgende keer nog wel een keer na als ik bij ze bestel.

Marja 30-03-2023

Heel fijn geholpen. Vond het wel jammer dat als een artikel niet aanwezig is er bezorgkosten van €4,95 betaald moet worden. Dit vind ik best een hoog bedrag. Het was een aktie en die hoort vind ik aanwezig te zijn