Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 724 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Robert van Galen 20-12-2022

Versterker besteld in Goes. er was nog een exemplaar beschikbaar. Na 2x bellen nog steeds niets ontvangen ..Wel €600,- betaald

Quincy 20-12-2022

Voor ik naar de winkel ging kon ik op de site goed zien wat er op voorraad was en kon ik mij al goed oriënteren. Eenmaal in de winkel werd ik goed geholpen en heb ik een hele mooie gitaar gevonden. Breed assortiment en een goede service!

Remco 19-12-2022

Ik kan het niet laten om toch maar eens een review te schrijven.

Ik ben als prof muzikant al jaren klant bij Bax maar heb zojuist besloten dat het tijd wordt om dat te veranderen. Erg jammer dat een Nederlands bedrijf te groot is geworden om hun klanten te helpen. (en dan bedoel ik vooral als het mis gaat van hun kant uit).

Ik begrijp dat er overal fouten gemaakt kunnen worden. Echter is het me nu iets te vaak gebeurd. Daarnaast moet je er zelf meerdere keren achteraan om het opgelost te krijgen. Klanten service bellen kun je beter niet doen. Na een 20 minuten wordt je er uit gegooid en heb je niemand gesproken. De chat is dan vaak de enige optie. Ook hier geld, reken op een hele lange wachttijd..... Als je dan iemand spreekt via de chat moet je maar hopen dat je een oplossing krijgt. Vaak zijn ze niet bevoegd om daadwerkelijk een oplossing te bieden en wordt het intern doorgeschoven, en daar hoor je dan vervolgens niets meer van en begint het weer opnieuw.

Het is me ook meermaals gebeurd dat de medewerker in de chat tijdens een gesprek te lang niet reageert en dan wordt je de chat weer uitgegooid. Zo is het afgelopen week voor de zoveelste keer weer raak met Bax. Bestelling "zoek". Met allerlei excuses als drukte heb ik nog steeds geen duidelijkheid.

Kortom niet prettig meer om klant te zijn.

Richard van Altena 19-12-2022

Als ik bij Bax binnen loop krijg ik meteen een glimlach op mijn gezicht. Een bruisende omgeveving, waar ik altijd goed geholpen
wordt. Het duurt soms even dat je aan de beurt ben. Maar eenmaal zover dan heeft de verkoper/deskundige alle tijd voor je en denk mee. Voor mij niets dan lof.

Dominique 19-12-2022

Tot nu toe al iedere keer duidelijk en correct bij bestellingen en afspraken.
Dit is zo voor nieuwe bestellingen maar ook de naservice.
Ik heb ze al 2 keer nodig gehad eenmaal voor een Amp en eenmaal voor een gitaar en telkens goed geholpen geweest.

Norem 19-12-2022

Keurig en veilig verpakt kon ik de volgende dag mijn bestelde gitaar ophalen in een andere vestiging van Bax Music.
Tuurlijk kan ik het thuis laten bezorgen maar met een gitaar doe ik dat liever niet.
De betaling kan op verschillende manieren, wat soms ook prettig kan zijn.
Vooral als je nog niet helemaal zeker van je instrument bent. Maar je kan gelukkig in alle winkels je instrument uitproberen.
Doe al jaren mijn muziekinstrumenten bij Bax Music aanschaffen, en dat bevalt prima.
Succes!

Gert 18-12-2022

De levering was binnen de afgesproken tijd in de winkel in Rotterdam op te halen.
Alles was ingepakt in twee grote dozen en kon dus zo in de auto.
De verlaagde prijs in de webshop werd netjes gemeld per mail en verrekend

Engltje 18-12-2022

Misleidende informatie op website. Géén reactie op e-mail. Lange wachtijd aan telefoon

Rinie van Rijsingen 16-12-2022

Perfectie afhandeling. Ik kreeg een mailtje met code voor 10 procent korting en die werd meteen verwerkt

Frank W 16-12-2022

Snelle levering, duidelijke website met veel informatie en prijzen zijn netjes.

Annemarie van Veldhuizen 16-12-2022

De prettige en hulpvaardige wijze waarop ik te woord ben gestaan. En dat door verschillende medewerkers. Men nam echt de tijd en ook werd ik twee maal teruggebeld.

Jan van mierlo 15-12-2022

Bax heeft zowieso een duidelijke wensite,en een snelle service!
Goede producten en ik ben al jaren klant.

Ben 15-12-2022

De bestelling heb volgens leveringsvoorwaarden.
Ontvangen en kon het product precies nalopen op welk tijd ze het kwamen afleveren.
Hebben tevens een in-ear erbij gekregen en doet het perfect zoals het altijd bij Bax Music wordt afgeleverd.

Steven 15-12-2022

Bax is zeer klant vriendelijk en betrouwbaar. Komt de leveringsvoorwaarden na. Product is top en komt ook overeen wat er staat in de advertentie. Ik ben echt blij met deze service en ook super blij met het product.

Peter 15-12-2022

Gitaar gekocht .met andere hulpmiddelen.
Is een kerstcadeau maar wel stiekem gekeken.
Ziet er goed uit ben benieuwd op 24 dec om hem te kunnen spelen.
Gekocht ivm goede uitleg en alle informatie die ik over het product wilde hebben.

Daniel 15-12-2022

I ordered an AER Compact 60/4 PMH 2 weeks before my wife's birthday. It was advertised as "delivery within 4 days" but it did not arrive for the birthday. Two months later I was still waiting for it and then I was told it would take another two months. I had to change it for an alternative. Mainly, these are my complaints:
1) I was never told why the product was advertised as "delivery within 4 days" when eventually it was going to take at least 4 months. This is for me false advertisement. If you don't have a product in stock, don't promise any delivery date
2) I was never offered a reimbursement. Just the option to change it for an alternative. Even after asking for it multiple times. My question was ignored.
3) The email response time from the service desk is terrible. I've been sending so many emails without a response that I lost count.
4) The phone response time is also unacceptable. 45 minutes waiting last time I called.
In short, don't buy your music products here.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 16-12-2022

Dear Daniel,

Not nice to read that you had this experience with your order, apologies for any inconvenience!
If we can be of any assistance at this time please let us know. You can reach us by Whatsapp +31610192964.

Kind regards,
Bax Music

J Calvert 13-12-2022

Vriendelijk personeel, heel behulpzaam, groot assortiment. Zijn bereid om mee te denken over beste product dat bij mij past.
Alleen langere wachttijd met het bellen naar de helpdesk

Melody 12-12-2022

Op zich een heerlijke online muziek winkel ! Heel veel aanbod en veel revieuws. De "zoveel % kocht dit" etc lijstjes zijn ook handig ! En als je instrumenten kan beluisteren of filmpjes kan zien. Ideaal. Helaas is de slogan vandaag besteld morgen in huis niet altijd kloppend. Vindt echt dat dat aangepast moet. Want ik vertrouwde daarop, daarom bestelde ik hier, anders had ik liever elders met wat langere eerlijk gecommuniceerde wachttijd mijn fav kleur besteld. Dus bestel vooral rond de Feestdagen etc een paar dagen eerder !! De klantenservice is moeilijk bereikbaar, 30 minuten wachttijd. Dan krijg echter je wel zo'n vriendelijke, behulpzame mijnheer aan de telefoon dat al je klachten als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Hoop hier nog heel vaak te bestellen.

M. Buis 12-12-2022

Naast heel veel professionele benodigdheden biedt deze winkel ook accessoires aan die voor de Hi-Fi/AV-fan nuttig zijn.
En dat vaak voor zeer concurrerende prijzen!
Website was duidelijk, met ruim assortiment. Levering was snel en 100% in orde.

Arjan 12-12-2022

De kabels en tape die ik nodig had, super duidelijke website, goed te vinden en makkelijk besteld, én snel bezorgd !

Martin 12-12-2022

Meermalen een groot pakket ontvangen van Bax ( waarvan de inhoud overigens niet ter discussie staat) met daarin een heel klein (brievenbus) product. B/v setje snaren of zakje plectrums enz. Door de omvang van het pakket lukt het niet deze in de brievenbus te deponeren. Meermalen getracht Bax hierover te benaderen , echter heeft het bedrijf niet thuis. Advies.....verbeter het proces t.a.v. contact met de klant en (be) zorg (in) voor kleinere pakket enveloppen. Dit laatste scheelt klant en bezorger een hoop tijd
Officiele reactie van Bax-shop.nl 16-12-2022

Beste Martin,

We doen ons best om bestellingen zo efficiënt mogelijk in te pakken, niet fijn om te zien dat dit in jou geval niet is gelukt. Op dit moment zijn we in ons magazijn druk bezig om dit proces te verbeteren aan de hand van een nieuwe inpakmachine:

We zullen dit intern doorzetten zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Bedankt voor het attenderen. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen wij het graag.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Ferdinand 12-12-2022

Een B-stock Sire Larry Carlton gekocht
Een B-stock Sire Larry Carlton gekocht. Goed verpakt en de volgende dag al thuisbezorgd. Prachtige gitaar, geen beschadigingen en direct uit de doos speelklaar. Ik ben erg blij met mijn nieuwe gitaar en zeer tevreden over de snelle levering!

Edwin 11-12-2022

Bax-shop leverde opnieuw een perfecte bestelling af.
Zoals al jaren kwam ook deze bestelling de volgende dag aan. Zorgvuldig verpakt.
De Roland Aerophone AE-30 is mijn 2e Windcontroller en in 30 jaar tijd is de techniek sterk verbeterd voor houtblazers zoals ik. Niet alleen zijn standaard instellingen voor saxophone, dwarsfluit, blokfluit voorzien; van alles is persoonlijk instelbaar.
En dat naast een orkestbak van ruim 200 instrumenten.

H. Bakker 11-12-2022

Bax is een muziek winkel waar je alles vind op het gebied van de muziek.
Tot nu met tevredenheid bij hun mijn spullen besteld. Deze werden vlot en correct geleverd.

Juls 11-12-2022

Helemaal blij - 2 dagen voor sinter Klaas gekocht- 1 dag later geleverd !!! Top service !! Qualitative - helemaal ok voor een 7 jarige - beginner is zij absoluut Top