Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

M. van de Schoot 25-01-2021

Ik heb een Fazley concert Ukelele gekocht en de service was super. Alles heel snel en goed verpakt en 's avonds besteld en de volgende dag had ik de mooie ukelele al in mijn bezit. Ik raad iedereen aan om hier te kopen. Top zaak

Henk Meulendijks 25-01-2021

Goede service, snelle levering indien beschikbaar, duidelijke website.
Niets op aan te merken.

Marco 25-01-2021

Best wel nette prijzen en een hele snelle levering. Dit keer een Fender Acoustasonic 40 gekocht. nette prijs! #Kleinmaarfijn!

Jack 25-01-2021

Goede winkel met veel keuze .
Van budget tot zeer goed.
Ik winkel hier graag ook omdat de verzending zo snel is.
Bij vragen is de helpdesk goed bereikbaar en je krijgt een goed antwoord op je vragen.
Zeker een aanrader

Fred 25-01-2021

Heb een gitaar gekocht en daarna nog wat andere dingen.Mooi spul voor een redelijke prijs en keurig op tijd geleverd en goede communicatie.

Fam Hengelo 25-01-2021

Keyboard besteld voor gunstige prijs, binnen 2 dagen afgeleverd, tevreden over Bax winkel.

SIMON 25-01-2021

Heb mijn producten online gekocht vanwege de Covid19 maatregelen en zijn op tijd binnen.
Produkt is met zorg ingepakt.
Je verwacht een goed product en dat krijg je ook.
Waardoor je nog meer geniet van je product.
En muziek in huis kan halen en maken.

Pardo 25-01-2021

Gekocht op internet. Was geleverd zoals beloofd. Alles op tijd. Product prima in orde . Precies gekregen wat ik had verwacht.

Mayke van Wijk 25-01-2021

Werkelijk geweldig deze zaak van Bax music. Drie keer een ukelele besteld en binnen twee- drie dagen worden deze al keurig geleverd, veilig verpakt in stevige kartonnen dozen. Alles wat je besteld is ook daadwerkelijk aanwezig en ziet er goed uit. Echt zeer tevreden over Bax music, enorm veel keuze, ik ga nooit meer ergens anders bestellen. Een dikke pluim verdiend voor Bax music. ;-)

Arianne Lindhout 24-01-2021

Gitaar voor mijn zoon gekocht. De site van Bax heeft ruime keuze en geeft veel uitleg en informatie. De aflevering was vlekkeloos en zo ontzettend snel! De gitaar bevalt goed!

Nikki van Engen 24-01-2021

Ik ben heel tevreden over de service en producten van Bax! Ik ben een beginnende akoestische gitaarspeler en alles was duidelijk voor mij wat ik nodig had en welke producten handig waren als je begint. De producten zijn van goede kwaliteit en de prijs sluit daar zeker bij aan! Ik zou het iedereen aanraden die van muziek maken houd!

HL 23-01-2021

Ben blij met dit perfect product. Snelle levering. Goede prijs. Zou deze winkel aanbevelen.

Filip 23-01-2021

Door de corona maatregelingen en het feit dat er maar weinig te doen is besloot ik om de gitaar weer op te pakken !
Hiervoor wou ik nog een wah pedaal hebben en een aantal accessoires voor mijn gitaar (gitaarkabel, patchkabels en een gitaarstandaard).

Alles wat ik nodig had was super makkelijk te vinden in de Bax webshop ( met super handige combinatie deals ! ).
Ook alle vragen die ik had stonden netjes omschreven in de productinformatie !

Ondanks de drukte bij de post, werd mijn pakketje de eerst volgende werkdag geleverd !

Ik blijf bij bax !
Filip

Roshi 23-01-2021

Super grote aanbod aan producten en alles erg betaalbaar.
Ik heb een paar dingen besteld waaronder strings voor mijn viool en een standaard voor blad muziek en een gitaar voor een beginner. Alle drie waren van super kwaliteit. En ook!: snelle bezorging (alle drie de volgende dag al). Al in al: super chill!

Charles van den Heuvel 23-01-2021

We hebben dikwijls muziekgear besteld via BAX, en dat is altijd zeer goed verlopen. Bij de bestelling onlangs van de Aguilar SL 115 bas amp met de Tone Hammer 500, stond er initieel dat deze pas na 5 weken geleverd kon worden. Het was dan ook prachtig om deze bestelling al na 4 dagen te onvangen! Bedankt!

Sjors 23-01-2021

Bax heeft een duidelijke site en een snelle levering. Mocht het product niet bevallen, dan is ruilen/retourneren erg eenvoudig.

RvG 23-01-2021

Duidelijke website, makkelijk bestellen en snel in huis. Bij vragen telefoon of Email wordt snel beantwoord. Fijne medewerkers totaal beeld heel positief erg service gericht bedrijf.

In deze Covid-19 situatie vind ik dat, ze erg hun best doen om in contact te blijven met hun klanten. Leuke berichten/footage via Insta. Heel goed om te zien dat zij echt ondanks alles hun best blijven doen om in contact te blijven met hun klanten en echt een verschil willen maken.

Robert 23-01-2021

Ik heb meerdere producten bij Bax besteld en ben zeer tevreden over de service van de winkel. Voor vrijwel al mijn bestellingen geldt dat ze de volgende dag al werden geleverd (ook tijdens corona!). De kwaliteit van de producten die ze verkopen is uitstekend en over ruilen of retourneren doen ze totaal niet moeilijk. Verder vind ik de webshop erg prettig qua opzet. Producten zijn gemakkelijk te vinden, je ziet meteen wat op voorraad is en de omschrijvingen zijn begrijpelijk, zelf voor een leek als ik. Wat de winkel extra bijzonder maakt, is dat ze echt met jou als muzikant meedenken. Zo geven ze advies via bijvoorbeeld blogs, live-events en coaching. Kortom, ik raad Bax Music zeker aan!

Jaap 23-01-2021

Alles wat je van een webwinkel mag verwachten: goede prijs/kwaliteitverhouding, groot assortiment, snelle levering en een prima service !

Tjeerd 23-01-2021

Goede website. Duidelijke omschrijving van de gitaar. Prima gitaar voor een beginner voor een fijne prijs. Snelle levering.

Carla la Maître 23-01-2021

Overzichtelijke site, met goede uitleg. supersnelle levering en bijzonder aardige mensen wanneer je nog iets te vragen hebt.
dikke plus.

Arjan Schouwenburg 23-01-2021

Zeer snelle levering van het product wat ik zocht. En ook nog eens tegen een top prijs. Heel erg tevreden.

SanderB 22-01-2021

Ruim en gevarieerd assortiment. Makkelijk en snel besteld. Lekker op tijd in huis.

Math Janssen 22-01-2021

Mensen, koop niet bij deze webshop. Verkopen doen ze graag maar als er iets niet klopt geven ze niet thuis. Ik heb oktober vorig jaar een Banjo gekocht met Resonator. Toen ik de Banjo ontvangen had, en de resonator wilde afschroeven bleek een schroef te ontbreken. Hierop een klacht ingediend. Kreeg het verzoek de Banjo in zijn geheel terug te sturen. daar de karton waarin hij verstuurd was bij het oud papier zat, was dit voor mij geen optie. Het ging immers alleen om een schroef. Klantenservice was er dwingend en dreigend. Hierop een klacht ingediend gericht aan de directie. Kreeg binnen enkele dagen een telefoontje van iemand van de directie en die gaf aan dat het beter was om een nieuwe schroef op te sturen. Hij gaf aan dat ik een tegoed bon zou krijgen van 20 euro voor het ongemak. Deze tot op heden niet ontvangen. Ik heb Thomann in Duitsland aangeschreven en die stuurde mij zonder kosten de benodigde schroef op. Het is dan toch vreemd dat de leverancier (BaxMusic) geen moeite doet en Thomann wel. Mensen wees gewaarschuwd want after sales kennen ze bij Baxmusic niet. Ik koop daar nooit niks meer.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 26-01-2021

Beste Math,

Vervelend om te lezen over jouw ervaring met ons. Dat is niet waar Bax Music voor staat en zeker niet de service die wij willen bieden. Fijn dat je inmiddels in het bezit bent van de schroef, maar dit had wel wat makkelijker geregeld kunnen worden. We zullen jouw feedback dan ook intern doorzetten zodat we kunnen nagaan waar dit mis is gelopen en hoe wij onze service verder kunnen optimaliseren. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak.
Neem gerust contact met ons op indien we je nog ergens mee kunnen helpen.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Mad Throuser 22-01-2021

Betrouwbaar adres en duidelijke informatie en ook fijn dat bij de items wordt gemeld of ze het in huis hebben of wat de verwachte levertijd is. Als je je aan het oriënteren bent of persoonlijk advies wil is de winkel in Amsterdam ook een aanrader. (op loopafstand van het Amstelstation).