Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Richard 16-02-2021

Bax Music, niet alleen voor muziekliefhebbers...
Ik koop al jaar en dag diverse koffers en trolly's bij Bax Music aangezien ik geen degelijkere gevonden krijg. Daarnaast is het navigeren en het zoeken binnen hun site erg eenvoudig en de bij Bax Music geven ze wel aan wat de exacte voorraad is zodat je niet, zoals bij vele andere online aanbieders, voor verrassingen komt te staan. De gratis levering is erg snel, door het winterse weer en de coronacrisis kan het, zoals overal, een dag langer duren maar bij Bax Music wordt je vaker dan 1x geïnformeerd over de levering. Ik zou haast iets in de muziek gaan doen zodat ik alleen maar bij Bax Music kon bestellen want ik heb negatieve ervaringen genoeg met andere online aanbieders. De prijzen lijken me prima in orde en de aftersales afdeling doet ook goed haar best, zeker gezien de 120 dagen "niet-goed-geld-terug" garantie en de 3 jaar garantie! Het loont zich zeker om, naast het product wat je nodig hebt, ook eens verder te kijken op hun site, een leuk assortiment.

L. 16-02-2021

De website is duidelijk en werkt goed. De levering is snel en netjes en je word goed op de hoogte gehouden via de mail of je pakketje onderweg is en wanneer het geleverd word.

Alex 16-02-2021

Persoonlijk nooit iets te klagen bij deze winkel.
Wanneer een product direct leverbaar is (op voorraad) komt het vaak de dag na bestelling al binnen!
Producten zijn altijd goed beschermd en goede kwaliteit.
Bax shop heeft ook een goeie klantenservice.

Niets te klagen

kevin 16-02-2021

Ik had een halve gescheurde doos gekregen maar gelukkig was het verpakt met meerdere dozen en andere. Er was niet aan het materiaal. Ik vind het wel spijtig. Als je geen kenner bent van versterkers dat de bijhorende materiaal zoals voetstukken of andere er geen specifieke tabbel word gemaakt om erbij te plaatsen 'dit kan je ook aansluiten aan je versterker' ik zeg maar iets.
Maar voor de rest was alles in orde - op tijd geleverd, top qualiteit van materiaal enzo....

Dhr. Alex van Rooij 16-02-2021

Ik ben erg blij met hoe snel en goed de producten zijn geleverd en geworden. Ik kocht een Capo en een giraar stand en ze kwamen erg snel binnen.

W.R. Scheppink 15-02-2021

Vlotte levering. Product als omschreven. Ook de retour was prima geregeld. Fijne webshop.

Doeke 15-02-2021

Als gitarist bestel ik al mijn gitaarspullen, zoals snaren, standaards, microfoons enz. bij Bax music.
Ben zeer tevreden over hun leveringen en de kwaliteit van de producten. Heb nog nooit iets terug hoeven zenden.

Jan 15-02-2021

Bax-shop is heeft een geweldig groot aanbod aan artikelen waar je als muzikant/producer erg blij van wordt. Dus elke keer als er een pakketje wordt bezorgd wordt ik daar erg vrolijk van, vooral, omdat het altijd zo snel geleverd wordt ;-)

Lisette 15-02-2021

Ik heb kort geleden een gitaar aangeschaft via Bax Shop. Ook heb ik een aantal andere producten daarbij besteld waaronder een gitaartas. Ik had de verkeerde besteld, en had om advies gevraagd. Zij hebben me perfect geholpen, netjes telefonisch contact met mij opgenomen en me goed advies gegeven na overleg met de gitaar specialist! Ik ben zeer enthousiast over de Bax Shop, en zal zeker nog vaak iets bestellen.

Jerry Themen 15-02-2021

Ik heb de door mij gestelde koptelefoon nog niet ontvangen,reden is dat de door Baxshop gebruikte leverancier DHL een krabbeltje op de leveringsbrief zette en het pakket voor mijn flatdeur achterliet.Ik was niet ter plekke en vernam van de buren dat Iemand anders het desbetreffende artikel schijnt te hebben meegenomen.Begrijpelijk dat ik daar niet vrolijk van wordt.Ik ben momenteel bezig te achterhalen wie de "dief"is maar ben niet te spreken over de nonchalance van DHL die wel door Baxshop is aangesteld om voor de levering zorg te dragen.

Coen 15-02-2021

Ik koop al een tijdje spullen bij Bax, en het feit dat ik dat blijf doen zegt eigenlijk alles. Maar het gaat er hier om dat ik dat dan ook verder uitleg.
Het begint met het centraal zetten van mij, de klant.
Dat doet Bax door over specialisten te beschikken die mijn vragen kunnen beantwoorden, door heel veel informatie over instrumenten en apparatuur op hun site beschikbaar te stellen, door een goede en overzichtelijke site en door razendsnel te leveren.
Ik ben bv. net begonnen met basgitaar spelen, en kan gewoon heel veel nuttige informatie op de site vinden: uitgebreide uitleg over soorten basgitaren, wat heb je nodig om te gaan spelen, en als ik vragen heb worden die ook snel beantwoord. De site laat ook keurig zien hoe snel je over bestelde goederen kan beschikken, waarbij je kunt kiezen of je wilt wachten tot alles ineens wordt geleverd, of dat alles in deelleveringen wordt geleverd.
Daarnaast is het Forum een goede plek om informatie te vergaren.
"De klant is koning" is al een oude zegswijze, maar Bax Music zorgt er wel voor dat je dat ook zo ervaart.

Bettina Vroegop 15-02-2021

Fijne winkel met ruim assortiment en kennis van zaken. Snelle levering en goede kwaliteit

Kees 15-02-2021

Al jaren ben ik een tevreden klant van Bax Music. Meestal heb ik de bestellingen de volgende dag binnen. Een enkele keer is er meer tijd nodig, maar dat wordt al tijdens het bestelproces duidelijk gemaakt. Waarom Bax? de prijs-kwaliteitverhouding is prima, de after sales service is prima en er zijn talloze youtube filmpjes van Bax te raadplegen over de technische aspecten en zelfs wat basislessen van muziekinstrumenten. Ik ben dik tevreden.

devine hoofdtelefoon 15-02-2021

Heel mooie en gemakkelijke hoofd telefoon
Levering was zoals altijd in orde.
Dikke proficiat voor Bax.

Roger 15-02-2021

Weinig problemen met de aanschaf van mijn produkt. Erg tevreden met mijn aankoop.

Patrick T 15-02-2021

Fender Rumble 100 V3 basversterker gekocht bij BAX music. Goede info op de site, specs / reviews etc. Van de toch al scherpe prijs ging ook nog eens 7,5% extra korting af, vanwege een speciale actie op de website.
Goede en zeer snelle levering. In perfecte staat ontvangen. Product voldoet precies aan omschrijving en dus aan mijn wensen.
Ook bij eerdere orders al goede ervaringen gehad met dit bedrijf. Contacten met klantenservice verlopen ook snel en gemakkelijk.
Fw 18-02-2021

Klopt inderdaad, ik ben ook erg ontevreden over het produckt maar vooral over hoe het niet opgelost wordt. Terug sturen kan, maar ik ben van menig als je een aanbieidng dit ook geleverd moet worden. Ik heb screen shots gemaakt van de advertentie op marktplaats en van uw website. Het staat er niet bij! Jammer , slechte service en een misleidende advertentie!

Roselie 15-02-2021

Het was even zoeken , maar daarna ging alles heel soepel. Bestellen, vlotte verzending, goed verpakt. De standaard voor onze keyboard bevalt heel goed. Hij is makkelijk te verstellen en staat zeer stevig. Goed te verplaatsen ook.

Albert 15-02-2021

Zeer duidelijke site, werkt goed en is eenvoudig. Veel keuze en een snelle levering. Ik had zelf iets verkeert besteld en heb contact gehad met de helpdesk en was geen enkel probleem om iets te ruilen. Bax personeel hebben verstand van hun vak! Super tevreden en koop mijn spullen altijd daar.

Brit* 14-02-2021

Groot assortiment. Makkelijk bestelproces. Klantenservice reageert meestal binnen twee werkdagen.

Sillabub 14-02-2021

Het is een erg leuke winkel, met een grote range van producten, van basic tot pro. Ze zijn er vriendelijk en behulpzaam en de prijzen van vele producten zijn schappelijk!

Topshop, Bax

Peter 14-02-2021

Na jaren wou ik weer muziek gaan maken. Niet op een klassiek orgel maar op een keyboard.
Bax heeft een enorme keuze en omdat ik niet wist of een keyboard mij zou bevallen, ben ik gaan huren. Wist je dat Bax ongeveer de enige muziekwinkel is die keyboards verhuurt?
De voorwaarden zijn duidelijk en vriendelijk personeel heeft het nog eens duidelijk uitgelegd. De overeenkomst is professioneel en snel gesloten. Ma enkele dagen kreeg ik mooi verpakt het keyboard thuis verstuurd. Alleen moet ik nu aan de bak om te oefenen!

G. van Zwienen 14-02-2021

En goed bekende winkel, die voor iedereen wat heeft voor de muziekwereld.
Zo fijn om een leerboek te vinden wat precies de bedoeling is en dat is mij goed gelukt

Bryan 13-02-2021

Een erg goede winkel, ik haal altijd al mijn muziekspullen hier!
Ik heb nooit problemen gehad met levering, en de zeer weinige problemen die ik heb gehad zijn altijd prima opgelost.

Rudi 13-02-2021

Heb hier al verscheidene producten gekocht en ben zèèr tevreden zowel over de snelle en goed verpakte levering als de kwaliteit van hun aanbiedingen!
Een aanrader voor de muziekliefhebber!

Lonneke 13-02-2021

Ruim aanbod tegen eerlijke prijzen.
Snelle levering.
Vinyl kast is wel schadegevoelig. Goed opletten bij het in elkaar zetten.
Wel super stevig! Kan veel vinyl in :)