Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Sam 07-03-2021

Ik had via een vriend van Bax gehoord en ben op hun site gaan kijken voor nieuwe gitaarssnaren. De site is duidelijk, de producten staan goed beschreven en de levering is supersnel.

Mooie, degelijke pianokruk 07-03-2021

Al vaker iets besteld (piano boeken en pedaal), steeds naar volle tevredenheid. Nu deze piano kruk besteld. Levering was veel sneller dan van tevoren aangegeven, een fijne meevaller! De pianokruk is mooi, zit erg goed en is heel degelijk. Schuift niet zomaar weg, erg steady. Hij krast niet op de vloer doordat de onderkant van de poten van rubber is. We zijn erg blij met deze aankoop.

Raymond van Melzen 06-03-2021

Bax is mijn persoonlijke hofleverancier voor studio apparatuur. Altijd snelle en goede levering van kwaliteitsproducten. En als er iets mis is, dan wordt alles zonder problemen vervangen.

Remy 06-03-2021

Alles word vlot & netjes geleverd. Retourneren werkt ook super ( ik moest toch een ander product hebben ). Al met al top service!

N L 06-03-2021

Bax heeft een groot assortiment en gebruiksvriendelijke website, daarnaast was de levering snel en goed verpakt.

Had een MIDI Keyboard besteld en deze werd de volgende dag geleverd, beetje veel plastic in de doos maar verder niks op aan te merken!

Joren 06-03-2021

dit is mijn eerste keer dat ik iets bestel bij jullie en ik moet zeggen dat ik toch wel pleasant was verrast, hoe snel ik vond wat ik wilde.
website is netjes en duidelijk, ik ben erg blij met dit aankoop. en de bezorging was sneeeeeeeel.

Paul 05-03-2021

Groot fan van Bax . Mooie producten altijd goede service en enthousiaste medewerkers .

GERRIE 05-03-2021

deze site is werkelijk fanstatisch. goeie merken en erg overzichtelijk. ik ben erg blij met mijn aankopen die ik bij bax heb gedaan onder andere 3 ukuleles en een keyboard set

Evelien K 05-03-2021

Mijn zoveelste review voor Bax. Service was weer snel, bezorging top, netjes en veilig verpakt. Ik ben ook altijd blij met de refurbished opties.

Bobje 05-03-2021

Nooit wat te klagen gehad. Klantvriendelijkheid 10/10
Behulpzaamheid 10/10
Communicatie 10/10
Product informatie en nodige toelichtingen 10/10
Elders bestellen zou ik met tegen zin moeten doen.

den 04-03-2021

Mijn nieuwe MPC Live II hier gekocht, supersnel geleverd en top apparaat!!!

Nur Sas 04-03-2021

Voor mijn zoon, een beginnend gitaarspeler, de Gomez 001 4/4-model klassieke gitaar zwart besteld bij Bax. Snelle levering, goed service en mooi instrument ontvangen. Mijn zoon is er heel blij mee.

Cor 04-03-2021

Keurige winkel met ruim assortiment. Ook op de website kan je goed vertoeven om je instrument te kopen. De spullen worden netjes verpakt en snel verzonden.

Alex Dekker 04-03-2021

Bax is betrouwbaar en bestelde producten heb je de volgende dag in huis .
Mijn Fender gitaarkoffer bevalt me zeer goed en is uitstekend geschikt voor mijn Telecaster

Frenzy 04-03-2021

Koop regelmatig bij Bax en heb bijna altijd supersnelle en vlotte service gehad. De prijzen zijn meestal erg goed, en als je naar de winkel gaat is het personeel echt wel goed op de hoogte.

Boot128 04-03-2021

Bax heeft een makkelijk te navigeren webshop en een goede prijs/kwaliteit verhouding.. met snelle levering van je bestelling als deze op voorraad is.

Snoepwinkel voor muziekfanaat 04-03-2021

Bij Bax shop ik altijd met plezier. De producten staan goed op de site de informatie over het product is overzichtelijk en helder. Dat maakt kiezen gemakkelijk. Bax is net een snoepwinkel voor de muziekfanaat.

M.A Morsy 03-03-2021

Kwaliteit is super goed en product voelt goed aan op je hoofd. Snel levering en prijs is qua product passend.

Frans VL 03-03-2021

Bestel al enige tijd bij Bax Music en het is in de eerste instantie fijn om even te neuzen in de webshop. Er is voor een (beginnend) muzikant genoeg aanbod. De bestellingen zijn altijd goed verpakt en volgens aangegeven tijdsbestek bezorgd en netjes afgeleverd. Het liefst ga ik naar een winkel om de artikelen te bekijken maar is dit een vertrouwd en goed alternatief.

Wouter 03-03-2021

Recent een rookmachine en verlichting gekocht bij Bax Music. In de avond besteld en volgend ochtend binnen. Ben zeer tevreden over de producten en dat voor een mooi prijsje.

Anton 03-03-2021

Prima bestel systeem. Geen overbodige vragen. Snelle afronding. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het leveringsprocess.

Appeleon 03-03-2021

Ik heb een bestelling geplaatst bij Bax Music, omdat ik 'even snel' een aantal artikelen nodig had voor mijn gitaar hobby. Op de website heb ik deze artikelen binnen een mum van tijd gevonden, erg fijn. Na het doen van de betaling, werd ik keurig op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Uiteindelijk vond ik het pakketje een dag later op de deurmat! Soms verbaasd het me echt hoe snel het 'online bestellen ' tegenwoordig kan gaan.

Dave 03-03-2021

Wederom een dikke 10 voor bax-shop.nl, netjes verpakt en stevig verpakt , optijd geleverd en het product is zoals omschreven op de website.

Tom Stevens 03-03-2021

Ik vind Bax shop een geweldige winkel ik heb daar vaker mijn gitaar spullen gekocht, nu had ik een week geleden een verkeerde bestelling gedaan voor mijn zoontje. Ik kwam erachter dat ik de verkeerde maat had besteld. Ik bestelde op zondagmiddag maar maandagochtend zat de gitaar al in de bus van de bezorger. Ik heb toen met Bax gebeld, en werkelijk waar ik ben nog nooit zo goed en vriendelijk geholpen. Het omruilen van de gitaren liep vlekkeloos. Ik vind de service van Bax music echt geweldig. Dus zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik daar mijn muziek producten koop of bestel. 👌🏻

Edwin 03-03-2021

Ik kreeg het pdoruct binnen 1 dag! Top service. De controller zelf voelt heel fijn aan, de pads zijn van rubber en de faders lijken gewicht te hebben voor een premium feel. De shortcuts zijn heel fijn om een snelle workflow te creëren maar je moet het wel even leren, maar gelukkig zit er een "cheat sheet" papiertje in de doos waardoor je het heel snel onder de knie krijgt. Ik raad het product zelfs aan ookal wil je het simpelweg voor FL studio gebruiken om het te bedienen en niet met de pads te spelen. Top product!