Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Sander Habraken 08-02-2022

Ik heb een SBMM SUB Ray4 gekocht bij Bax. De bas was zoals verwacht, maar de levering door Bax was een mindere ervaring.

Beoordeling in twee delen, eerst de bas. Uitstekende bouwkwaliteit. Hals heeft super fretwerk, beste dat ik tot nog toe heb gezien op een bas van deze prijsklasse. Afwerking is echt heel goed. Uit de doos niet direct bespeelbaar, maar na een set-up heel goed te doen. Standaard pick-up en pre-amp vielen me erg mee, ze doen het eigenlijk prima. Met een after-market pickup en pre-amp zal er nog wel verbetering mogelijk zijn, maar het is feitelijk niet nodig.

Ten tweede, levering door Bax. Die viel me tegen. De bas was niet nieuw, maar al eerder uit de doos geweest. Of ie in een winkel heeft gehangen of terug gekomen is van een andere klant geen idee, maar hij was zeker niet nieuw. Ik heb hem niet teruggestuurd omdat de gebruikssporen niet dusdanig waren dat ik het de moeite van terugsturen en wachten op je geld terug niet waard vond. Maar, Bax, eigenlijk niet zo netjes!

All-in-all dus de een goede aanschaf, maar Bax heeft wel steken laten vallen in de levering.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 08-02-2022

Beste Sander,

Bedankt voor je beoordeling.

Jammer om te lezen dat je niet geheel tevreden bent over de service en de levering. Hoewel we zien dat dit een A-stock hoort te zijn zijn we natuurlijk wel benieuwd. Mocht je ervoor open staan dan kan je ons de fotos toesturen via een Whatsapp bericht +31610192964. Deze kunnen we dan voorleggen aan een leidinggevende zodat we samen naar een passende oplossing kunnen kijken. In ieder geval excuus voor alle ongemakken.

We zien je reactie graag tegemoet.

Bax Music

Sander Habraken 08-02-2022

Naschrift: Bax heeft gereageerd en de zaak netjes opgelost. Coulancebon en excuus. Prima opgelost zo!

tom 07-02-2022

netjes geholpen,en een goed produkt.
je word per mail op de hoogte gehouden van je bestelling,en telefonisch bereikbaar

Wiebe 07-02-2022

Prima site, duidelijke product info, ook voor mensen met minder kennis van zaken.
Bijzonder snel in huis, correct verpakt in "overdoos" en in originele verpakking, gewoon een nieuw product.
Mijn Audioquest Goldengate interlink binnen 24 uur na bestelling aan mijn cd-speler.

P. Verdonk 07-02-2022

Ontzettend mooie gitaar, zeer mooi afgewerkt en de prachtige structuur van het hout is erg goed zichtbaar door de lak heen. Gitaar was prima afgesteld en speekt heerlijk. De heerlijke geur van de nitro is een bonus! Met de service van Bax ben ik ook erg tevreden, snelle en correcte levering! Heb inmiddels alweer een volgende gitaar besteld bij Bax!

Adriano 07-02-2022

Best security lock ever! I i love them on single cut models, when the pin is mounted that's a bit long so I shall not use on a guitar with the pin in the back like flying V. Fast delivery as always.

Holly 07-02-2022

Good prices and products. The service was also great; had some problems with delivery (did not fill in the addition of my address) but it was solved with a call.

Henk S. 07-02-2022

Ruime keuze. Producten goed vindbaar via zoekfunctie. Wel even doorzoeken bij producten zoals snoeren. Die hebben ze in heel verschillende prijsklassen. Hun goedkopere voldeden ook aan mijn wens. Bestellen en bezorgen gemakkelijk. Klein nadeel is dat ze via DHL werken, en dat leverde mij toch iets meer gedoe op dan PostNL.

Imro Tafazzul 06-02-2022

BAX Music levert service en is betrouwbaar! Meer hoef ik niet te zeggen. :)

Petra 06-02-2022

Ortega family series, 1/2 gitaar wijnrood. Bij Bax gekocht. Fijne gitaar, heel handzaam. Mooie rode kleur. Hele stevige tas om je gitaar mee te nemen en te beschermen. Kortom, zeer tevreden. Ook snelle bezorging.

David 06-02-2022

Bax-shop heeft een indurkwekkend aanbod, scherpe prijzen en biedt snelle levering. Ik heb er nu aardig wat bestellingen gedaan, en ben nooit teleurgesteld. Als artikelen op voorraad zijn, geldt eigenlijk vrijwel altijd: voor 23:00u besteld, morgen in huis. Ik heb hier één keer een uitzondering op meegemaakt, maar dat was ten tijde van de eerste Corona-lockdown en dus eerder te wijten ann een overbelastte pakketdienst.

John 06-02-2022

Tevoren gebeld en vragen over product gesteld. Prima antwoorden en nuttige informatie gekregen! Bestelling snel bezorgd.

René 06-02-2022

De kwaliteit en service zijn altijd top.
De winkel is mooi en op de website is alles makkelijk te vinden en te bestellen.
Een echte aanrader.

Karl 06-02-2022

Steeds correct leveringen gehad. In de winkel in Antwerpen ook steeds goed geholpen geweest.

willy honing 06-02-2022

Alles wat ik tot nu toe gekocht heb is prima. Goed verpakt, goeie kwaliteit en niet duur. grt willy honing

Adri 05-02-2022

Een één voor Bax, omdat een nul niet kan. Belofte wordt niet nagekomen, klantenservice is onbeschoft en is er duidelijk niet voor de klant en kennis is niet aanwezig. Zoveel spijt van het kopen bij Bax. Het product zal ongetwijfeld goed zijn, weet ik nog niet, want is nog steeds niet aangekomen.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 05-02-2022

Beste Adri,

Natuurlijk vervelend dat je geen fijne ervaring hebt gehad met de service. Aan de hand van je gegevens en contractregistraties in jouw account heb ik met je meegekeken naar de kwestie. Als het goed is zien we dat je kort geleden contact hebt gehad met een van onze collegas. Zoals aangegeven zien we dat jouw pakket wel in levering is maar dat de status van de zending nog niet bekend is. Hierdoor zijn we een onderzoek gestart via onze backoffice bij de vervoerder.

Zodra we hier meer over weten zal je een terugkoppeling ontvangen. We doen ons best om je op korte termijn een oplossing te bieden. Onze excuses voor het ongemak.

Bax Music

Ruud 05-02-2022

Vertrouwd adres!
Al jaren aan de Pascalweg en nu vooral via de webshop mijn hofleverancier. De voorraad is redelijk, met een breed assortiment. De webshop is overzichtelijk met goede plaatjes en beschrijvingen.

Mart 04-02-2022

Goede website, duidelijk wat de bestelling betreft, en een goed passend product.

Superior Studio 04-02-2022

I checked a few shops, this product is available at Box shop. Ordered with quick delivery.

Fred Schouten 04-02-2022

Het is echt ongelooflijk dat jullie nog…

Het is echt ongelooflijk dat jullie nog zaken doen !! ik heb nog nooit zo een slecht bedrijf meegemaakt !
Eerst sturen jullie een verkeerd product naar mij toe , vervolgens zijn jullie niet te bereiken telefonisch ( 25 minuten wachttijd ) en als ik jullie dan een email stuur met mijn klacht wordt er niet gereageerd en sturen daarvoor inde plaats mij een beoordeling !!!
Op jullie site krijgen jullie een hoog cijfer voor service, dat zal vast beoordeeld zijn door de directeur zelf die geen enkele binding heeft met de dagelijkse gang van zaken ! jullie moeten je schamen !!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 05-02-2022

Beste Fred,

Dat is heel vervelend, excuus voor het ongemak. Hoewel het soms kan voorkomen dat we minder goed bereikbaar zijn via de telefoon of mail, helpen we je natuurlijk wel graag verder met deze kwestie.
Je kan ons dan eventueel berichten op onze sociale kanalen of via Whatsapp +31610192964 voor een mogelijk snellere respons.

Mocht het probleem nog niet zijn verholpen dan vernemen we het graag.

Bax Music.

De IJsselstroom 04-02-2022

Goede informatie van de serviceafdeling, solide producten en een snelle levering

Monique 03-02-2022

Ik ben zeer tevreden, makkelijk te gebruiken..snel oplaadbaar...plug & play

Cathy Hurkmans 03-02-2022

Steinberg UR44C besteld voor mijn man. Werkt prima! Hij was er zeer blij mee, zeker een aanrader voor producers of om zelf je muziek op te nemen. Product was ook goed verpakt en bezorgd volgens afspraak! Top online verkoper! Dankjewel!

Gert 02-02-2022

Bax shop is mijn online winkel: ze hebben een breed en diep assortiment, je bestelling wordt snel en heel afgeleverd en je wordt ook goed geïnformeerd over de status van je bestelling.
De reden waarom ik geen 10 heb gegeven is dat de verpakking soms wat overdreven op mij overkomt. Aan de andere kant, je bestelling komt wel heel aan.

Hans Meulenbroek 02-02-2022

Komt beloftes na, levert tegen concurrerende prijs en op tijd. Ik heb er al diverse spullen gekocht en met alle spullen goede ervaringen opgedaan.

Ramon 02-02-2022

Al vaker wat besteld bij Bax. Informatie op de website is overzichtelijk en correct. Ruime keuze maakt het mogelijk om goed te vergelijken. Na bestellen snel en correct geleverd. Heel tevreden!